14

4 0 0
                                    

**14: İkinci Şans**

Uzun bir düşünme sürecinin ardından Fahriye, Oğuz’a ikinci bir şans vermeye karar verdi. Oğuz, bu kararı büyük bir mutlulukla karşıladı ve geçmişte yaptığı hataları telafi etmek için elinden geleni yapacağını söyledi. İkisi de, bu yeni başlangıcın getirdiği umutla hayatlarına devam etmeye çalıştılar.

Bir akşam yemeği sırasında, Oğuz, Fahriye’ye içtenlikle bakarak konuştu. "Fahriye, seninle yeniden bir arada olmak, benim için gerçekten önemli. Geçmişte yaptıklarım için pişmanım ve seninle mutlu bir gelecek kurmak istiyorum," dedi samimi bir şekilde.

Fahriye, Oğuz’un gözlerine bakarken, içinde hala biraz tereddüt olduğunu hissetti. "Oğuz, seninle birlikte olmak istiyorum ama geçmişte yaşadıklarımız hala üzerimde. İkimizin de bu ilişkiye gerçekten hazır olduğunu düşünüyorum," diye yanıtladı dikkatlice.

Oğuz, "Anlıyorum Fahriye. Sana zaman tanımak ve seninle bu yolculuğu paylaşmak istiyorum. Senin mutluluğun benim için her şeyden önemli," dedi içtenlikle.

Geçen hafta sonu, Oğuz, Fahriye’yi sürpriz bir piknikle şaşırttı. Onun için özel olarak hazırladığı lezzetli yemeklerle, doğanın ortasında romantik bir akşam geçirdiler. Fahriye, Oğuz’un bu jesti karşısında duygusal olarak dokunduğunu hissetti. Onun, ilişkilerine ve onunla yeniden bir arada olmaya olan bağlılığını hissetmek, kalbini biraz daha yumuşattı.

Piknik sırasında, Oğuz, Fahriye’nin elini tutup ona içtenlikle bakarak konuştu. "Fahriye, seni kaybetmekten çok korktum. Geçmişte yaptığım hataları telafi etmek istiyorum. Seninle birlikte mutlu bir gelecek kurmak istiyorum," dedi samimi bir ses tonuyla.

Fahriye, Oğuz’un sözlerini duyunca, içindeki korkularla başa çıkmaya çalıştı. Onun gerçekten değişip değişmediğini görmek için zaman ve sabır gerektiğini biliyordu. Ancak bir yandan da, Oğuz’un bu çabasını takdir ettiğini hissetti.

Piknikten sonra, eve dönerken arabada sessizce oturup düşüncelere daldılar. Geçmişin izleri hala üzerlerindeydi ama bu kez, birlikte geleceğe dair umutlarını canlı tutmak için birbirlerine sarıldılar.

Bir sonraki gün, Fahriye, Selin ile buluştu ve yaşadıklarını paylaştı. Selin, "Fahriye, duygularına ve iç sesine güven. Oğuz’un gerçekten değişip değişmediğini hissetmeye çalış. Kendi mutluluğunu koru," dedi dostça.

Fahriye, Selin’in sözlerini düşündü ve kendi iç dünyasında derin bir yolculuğa çıktığını hissetti. Oğuz ile olan ilişkisinin geleceği konusunda içsel bir denge kurmak ve doğru kararı vermek için zamanı geldiğini biliyordu.
Fahriye, Selin’in sözlerini düşündü ve içsel olarak derin bir yolculuğa çıktığını hissetti. Oğuz ile olan ilişkisindeki geleceği düşünürken, iç sesine ve duygularına güvenmeye karar verdi. Bir yandan geçmişte yaşadığı hayal kırıklıkları ve Oğuz’un yaptığı hatalar hala taze olsa da, diğer yandan onun gösterdiği çabaya da saygı duyuyordu.

Bir sonraki gün, işten çıkışta Oğuz’la buluşup bir kafede oturdular. Masadaki sessizlik, aralarındaki gerginliği yansıtıyordu. Fahriye, kahvesini yavaşça yudumlayarak konuşmaya karar verdi. "Oğuz, son zamanlarda yaşadıklarımızı düşünürken, ikimizin de bu ilişkiye gerçekten hazır olduğunu düşünmeye başladım. Ama hala içimde bazı endişeler var," dedi dikkatlice.

Oğuz, kararlı bir şekilde Fahriye’nin gözlerine bakarak yanıtladı, "Fahriye, seninle birlikte olmak, geçmişte yaptığım hataları telafi etmek istiyorum. Senin mutluluğun benim için her şeyden önemli. Bu yolu seninle birlikte yürümek istiyorum."

Fahriye, Oğuz’un samimi sözlerini dinlerken, içindeki duygusal karışıklığı anlamaya çalıştı. "Oğuz, seninle birlikte olmak istiyorum ama bu kez her şeyin daha farklı olması gerektiğini düşünüyorum. Geçmişte yaşadıklarımızı geride bırakıp yeni bir başlangıç yapabilir miyiz?" diye sordu kararsız bir şekilde.

Oğuz, "Evet Fahriye, seninle her şeyiyle yeni bir başlangıç yapmak istiyorum. Geçmişte yaptığım hataları telafi etmek için elimden geleni yapacağım. Sana zaman tanımak ve seninle birlikte bu yolu paylaşmak istiyorum," dedi içtenlikle.

Fahriye, Oğuz’un sözlerini dinlerken, kalbinin içinde bir umut filizlendiğini hissetti. Belki de ikinci bir şans, her şeyin daha iyi olabileceği bir başlangıç olabilirdi.

Birlikte kafeden çıkarken, Oğuz’un elini tuttu ve ona içtenlikle baktı. Geçmişte yaşadıkları zorluklara rağmen, birlikte yeniden bir arada olmanın getirdiği umut ve heyecanı paylaşıyorlardı. Yeni bir başlangıç için adımlarını atmaya karar verdiler.

TEHLİKELİ BAĞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin