**Bölüm 7: Ayrılığın Ardından**
Boşanmanın ardından Fahriye için her şey bir anda değişmişti. Oğuz'a duyduğu aşkın yerini, derin bir hayal kırıklığı almıştı. Evliliklerinin sona ermesiyle birlikte, hayatında büyük bir boşluk oluşmuştu. Günler geçtikçe, Oğuz'un yokluğu ve evlerini paylaştıkları anıların hatıraları onu yıpratıyordu. Ancak Fahriye, güçlü olmaya ve hayata devam etmeye kararlıydı. Zor zamanların üstesinden gelmek için elinden geleni yapacaktı.
Boşanmanın ilk günleri, Fahriye için adeta bir kabustu. Sabahları uyanmak, güne başlamak bile büyük bir mücadeleydi. Evde dolaşan sessizlik, eskiden dolu olan alanların şimdi boşluğunu yansıtıyordu. Mutfakta birlikte kahvaltılar yaparken geçirdikleri zamanlar, salonda izledikleri filmler, yatak odasında paylaştıkları anlar... Her köşe başında bir zamanlar mutlulukla geçirdikleri anılar vardı. Ancak Fahriye, bu acı dolu hatıralara kapılmadan önce, kendini toparlamak ve hayatını yeniden inşa etmek zorundaydı.
Fahriye, işine odaklanarak kendini teselli etmeye çalıştı. Ofiste iş arkadaşları, ona moral vermek için ellerinden geleni yapıyordu. Sabahları onu güler yüzle karşılayıp, birlikte kahve içerek güne başlıyorlardı. Bu küçük jestler, Fahriye'nin gününü daha pozitif geçirmesini sağlıyordu. İş arkadaşlarının desteği, onun için gerçekten değerliydi. Onlarla birlikte çalışmak, zor zamanlarında bile bir nebze olsun güç bulmasını sağlıyordu.
İşindeki başarıları, Fahriye'nin özgüvenini yeniden kazanmasına yardımcı oldu. Projelerindeki başarısı, ona güç veriyor ve zorluklar karşısında pes etmemesi gerektiğini hatırlatıyordu. İş arkadaşları, onun azmini ve kararlılığını takdir ediyor, ona her fırsatta destek oluyorlardı. Bu destek, Fahriye'nin içindeki umudu canlı tutmasına yardımcı oldu.
Hafta sonları, Fahriye kendine zaman ayırmaya başladı. Uzun yürüyüşler yaparak doğayla baş başa kalmayı seviyordu. Yeni kitaplar okuyor, bazen de mutfakta yeni tarifler deneyerek yaratıcılığını konuşturuyordu. Bu aktiviteler, onun için bir terapi gibi oluyor ve zihnini boşaltmasına yardımcı oluyordu. Ayrıca, düzenli olarak yoga yapmaya başlaması da hem fiziksel hem de zihinsel olarak kendini daha iyi hissetmesini sağlıyordu. Yoga, onun için bir rahatlama ve huzur kaynağıydı.
Dostlarıyla geçirdiği zamanlar, Fahriye için çok değerliydi. Arkadaşları, onun yanında olup ona destek vermek için ellerinden geleni yapıyorlardı. Birlikte kahve içmek, sinemaya gitmek veya sadece evde bir araya gelip sohbet etmek, Fahriye'nin moralini yükseltiyordu. Özellikle en yakın arkadaşı Sibel'in düzenlediği sürpriz hafta sonu kaçamağı, Fahriye için adeta bir nefes alma aracı olmuştu. Deniz kenarında yürüyüşler yaparak, doğanın ve samimi sohbetlerin huzurunu hissediyor, içini dökebiliyordu.
Bu süreçte, Fahriye geçmişte yaşadıklarından dersler çıkarmaya çalışıyordu. Oğuz'la olan evliliği, ona insanların gerçek niyetlerini anlamanın ne kadar önemli olduğunu öğretmişti. Gelecekte daha temkinli olacak, insanlara karşı daha dikkatli yaklaşacak ancak yine de hayata pozitif bakmayı sürdürecekti. Oğuz'un ona yaşattığı hayal kırıklığına rağmen, hayatını yeniden şekillendirmeye kararlıydı.
Boşanmanın ardından geçen birkaç ay içinde, Fahriye yavaş yavaş hayatını yeniden inşa etmeye başlamıştı. Hem işinde hem de özel hayatında dengeyi bulmaya çalışıyordu. Zor anlar yaşasa da, içindeki umut ve azimle her engeli aşabileceğine inanıyordu. Geleceğe umutla bakıyor, kendi ayakları üzerinde durarak güçlü bir kadın olarak yoluna devam ediyordu.
Fahriye için bu yeni hayat, pek çok zorluğu barındırmasına rağmen, ona aynı zamanda bir özgürlük ve güç hissi veriyordu. Artık kendi kararlarını alabiliyor, kendi yolunu çizebiliyordu. Oğuz'un ona yaşattığı hayal kırıklığına rağmen, hayatına yeniden yön vermeyi başarmıştı. Geleceğe umutla bakıyor, yeni başlangıçlar için heyecan duyuyordu.
Fahriye'nin içindeki güç, onu her geçen gün daha da motive ediyordu. Artık geçmişi üzerinde düşünmek yerine, geleceğe odaklanıyor ve önüne bakıyordu. İçindeki umut, ona her zorluğun üstesinden gelebileceğine dair inancı veriyordu. Kendi iç dünyasında yaptığı bu yolculuk, Fahriye'nin özgüvenini yeniden kazanmasına yardımcı olmuştu. Artık hayatını, kendini gerçekleştirebileceği yeni hedeflerle şekillendirme zamanı gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ BAĞ
Ficção Geralhikayemizin başrölü olan fahriyenin başından geçenleri anlatıyor bu kitap fahriyenin babası doğumdan önce ölmüş annesi ise terk etmiştir yalnız yaşamış ve ayakta dimdik durmuştur sadece kendisi ile yaşayan köpeği tarçın vardır fakat fahriyenin köpeğ...