**Bölüm 15: Beklenmedik Hamilelik**
Fahriye’nin hayatı, Oğuz’la ilişkisi yeniden rayına oturmaya başladığında, beklenmedik bir dönemece girdi. Her şeyin yolunda gitmeye başladığı bir dönemde, bir sabah mide bulantısıyla uyandı. İlk başta bunu sıradan bir rahatsızlık olarak düşündü, ancak birkaç gün geçmesine rağmen şikayetleri devam edince bir test yapmaya karar verdi. Eczaneden aldığı hamilelik testinin sonucu, hayatını tamamen değiştirecek bir gerçeği ortaya koydu: Fahriye hamileydi.
Fahriye, test sonucunu elinde tutarken, kalbi hızla çarpmaya başladı. Gözleri doldu, ne düşüneceğini bilemiyordu. Hem büyük bir mutluluk hem de derin bir endişe içindeydi. Oğuz’a nasıl söyleyeceğini düşünürken, bir yandan da gelecekte neler olacağını kestiremiyordu.
Akşam olduğunda, Oğuz eve döndü. Fahriye’nin yüzündeki ifadeden bir şeylerin ters gittiğini anladı. “Fahriye, iyi misin? Bir sorun mu var?” diye sordu endişeyle.
Fahriye derin bir nefes aldı ve elindeki testi gösterdi. “Oğuz, ben… ben hamileyim,” dedi titrek bir sesle.
Oğuz’un yüzünde büyük bir sevinç belirdi. Fahriye’yi kollarına alarak, “Bu harika bir haber! Bir çocuğumuz olacak! Fahriye, birlikte yeni bir başlangıç yapıyoruz,” diye karşılık verdi. Oğuz’un gözlerindeki mutluluk, Fahriye’nin içindeki şüpheleri bir an için unutturdu.
Ancak, Fahriye’nin içinde hala Oğuz’a karşı bazı şüpheler vardı. Oğuz’un geçmişteki hatalarını gerçekten telafi edip edemeyeceğinden emin değildi. Hamileliği boyunca bu duygusal karmaşayla başa çıkmak zorunda kaldı. Her ne kadar Oğuz’un sevgisi ve desteği, onun için büyük bir teselli kaynağı olsa da, gelecekte neler olacağını bilmemek, Fahriye’yi huzursuz ediyordu.
---
Hamileliğinin ilk ayları zor geçti. Fahriye, sık sık mide bulantıları ve baş dönmeleri yaşıyordu. Oğuz, her anında onun yanında olmaya çalıştı. “Fahriye, bugün nasılsın? Bir şeylere ihtiyacın var mı?” diye sordu her sabah.
Fahriye, yüzünde hafif bir tebessümle, “İyiyim Oğuz, sadece biraz yorgunum,” diye yanıtladı.
Bir akşam yemeğinde, Oğuz, Fahriye’ye dönerek, “Bu çocuk için her şeyi yapacağım, Fahriye. Seni ve onu korumak için elimden geleni yapacağım,” dedi kararlılıkla.
Fahriye, Oğuz’un bu sözlerinden etkilenmişti, ancak içindeki şüpheler hala canlıydı. “Biliyorum, Oğuz. Ama bazen senin gerçekten değişip değişmediğini merak ediyorum,” dedi içtenlikle.
Oğuz, Fahriye’nin ellerini tutarak, “Anlıyorum, Fahriye. Geçmişte seni hayal kırıklığına uğrattım. Ama bu sefer farklı olacak. Sana ve çocuğumuza söz veriyorum,” dedi gözleri dolarak.
---
Aylar geçtikçe, Fahriye’nin karnı belirginleşmeye başladı. Bu süreçte, Oğuz’un desteği ona büyük bir moral kaynağı oldu. Her doktor randevusunda Oğuz, Fahriye’nin yanında oldu. Birlikte bebek alışverişine çıktılar, bebek odasını hazırladılar.
Bir akşam, bebek odasını dekore ederken, Oğuz, elindeki küçük bir bebek tulumunu göstererek, “Bu bizim küçük prensesimize çok yakışacak, değil mi?” dedi gülümseyerek.
Fahriye, tulumu eline alarak, “Evet, gerçekten çok güzel. Umarım her şey yolunda gider,” dedi düşünceli bir şekilde.
Oğuz, Fahriye’ye yaklaşarak, “Her şey yolunda gidecek, Fahriye. Birlikteyiz ve bu en önemli şey,” dedi güven verici bir sesle.
Fahriye, Oğuz’un bu sözlerinden cesaret alarak, “Umarım öyledir, Oğuz. Umarım her şey güzel olur,” diye karşılık verdi.
---
Hamileliğinin son aylarına yaklaşırken, Fahriye’nin duygusal dalgalanmaları daha da belirginleşti. Bir gün, Oğuz eve geldiğinde Fahriye’yi ağlarken buldu. “Fahriye, ne oldu? Neden ağlıyorsun?” diye sordu endişeyle.
Fahriye, gözyaşlarını silerek, “Sadece... Her şey çok zor geliyor bazen. Gelecek konusunda çok endişeliyim. Bebeğimizin iyi bir hayatı olacak mı? Biz iyi birer ebeveyn olabilecek miyiz?” dedi hıçkırarak.
Oğuz, Fahriye’yi kucaklayarak, “Fahriye, seni anlıyorum. Bu endişeler normal. Ama birlikte her şeyin üstesinden gelebiliriz. Sana güveniyorum ve sen de bana güvenmelisin,” dedi sakin bir sesle.
Fahriye, Oğuz’un bu sözlerinden biraz olsun rahatladı. Ancak, içindeki şüpheler tamamen yok olmamıştı. Oğuz’un sevgisi ve desteği, onun için büyük bir teselli kaynağı olsa da, gelecekte neler olacağını bilmemek, Fahriye’yi hala huzursuz ediyordu.
---
Bir sabah, Fahriye ve Oğuz bebeklerini dünyaya getirmek üzere hastaneye gittiler. Oğuz, Fahriye’nin elini tutarak, “Seni çok seviyorum, Fahriye. Her şey yolunda gidecek,” dedi gözleri dolarak.
Fahriye, Oğuz’un bu sözlerinden cesaret alarak, “Ben de seni seviyorum, Oğuz. Her şey güzel olacak,” diye karşılık verdi.
Bebek doğduğunda, Oğuz ve Fahriye’nin yüzünde büyük bir mutluluk belirdi. Küçük kızlarını kucaklarına aldıklarında, tüm endişeleri bir an için yok oldu. Bu an, onların hayatında yeni bir başlangıç oldu. Fahriye’nin içindeki şüpheler, bu küçük bebeğin saf sevgisiyle bir an için unuttu.
Ancak, hayat her zaman sürprizlerle doluydu. Fahriye, içindeki huzursuzluğun tamamen geçmediğini fark etti. Bu yeni başlangıç, aynı zamanda yeni sorumluluklar ve yeni endişeler getirmişti. Ama şimdi, Oğuz ve Fahriye, bu zorluklarla birlikte başa çıkacaklarına dair güçlü bir inanç içindeydiler.
---
Aylar geçtikçe, Fahriye ve Oğuz, ebeveynlik rolüne alışmaya başladılar. Oğuz, bebeğin bakımında Fahriye’ye çok yardımcı oluyordu. Bir akşam, Fahriye bebeği beslerken, Oğuz mutfakta yemek hazırlıyordu. “Fahriye, bu akşam yemeği ben hazırladım. Umarım beğenirsin,” dedi mutfaktan seslenerek.
Fahriye, gülümseyerek, “Teşekkür ederim, Oğuz. Gerçekten çok yardımcı oluyorsun,” diye karşılık verdi.
Oğuz, masayı hazırlayıp, “Birlikte her şeyin üstesinden gelebiliriz, Fahriye. Seni ve kızımızı çok seviyorum,” dedi samimi bir şekilde.
Fahriye, Oğuz’un bu sözlerinden büyük bir rahatlık hissetti. Oğuz’un gerçekten değiştiğine inanmak istiyordu. Ancak, geçmişin gölgeleri hala peşini bırakmıyordu.
---
Bir gün, Fahriye ve Oğuz bebeklerini parka götürdüler. Bebek arabasında uyuyan küçük kızlarını izlerken, Fahriye, Oğuz’a dönerek, “Oğuz, bazen hala endişelerim var. Geçmişte yaşadıklarımızı unutmak zor,” dedi dürüstçe.
Oğuz, Fahriye’nin elini tutarak, “Fahriye, seni anlıyorum. Geçmişte yaptığım hatalar için çok üzgünüm. Ama şimdi, seninle ve kızımızla birlikte yeni bir hayat kurmak istiyorum. Bu bizim için bir şans,” dedi gözleri dolarak.
Fahriye, Oğuz’un bu sözlerinden etkilenmişti. “Umarım her şey güzel olur, Oğuz. Bu yeni başlangıç, bize mutluluk getirir,” dedi umutla.
---
Fahriye’nin hamileliği ve bebeğin doğumu, onların hayatında büyük değişiklikler getirmişti. Oğuz’un desteği ve sevgisi, Fahriye’nin bu süreçte ayakta kalmasını sağlamıştı. Ancak, içindeki şüpheler ve endişeler tamamen yok olmamıştı. Gelecekte onları nelerin beklediğini bilmemenin getirdiği belirsizlik, Fahriye’nin kafasını sürekli meşgul ediyordu.
Bir gece, bebeklerini uyuttuktan sonra, Fahriye ve Oğuz oturma odasında sohbet etmeye başladılar. Fahriye, Oğuz’a dönerek, “Bazen hala gelecekle ilgili kaygılarım var, Oğuz. Bebek büyüdüğünde neler olacak? Ona iyi bir hayat sunabilecek miyiz?” diye sordu.
Oğuz, Fahriye’nin elini tutarak, “Fahriye, anlıyorum. Gelecek hepimiz için belirsiz. Ama birlikte olduğumuz sürece her şeyin üstesinden gelebiliriz. Seninle ve kızımızla birlikte olmak, benim için ...dünyanın en büyük mutluluğu.” dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ BAĞ
General Fictionhikayemizin başrölü olan fahriyenin başından geçenleri anlatıyor bu kitap fahriyenin babası doğumdan önce ölmüş annesi ise terk etmiştir yalnız yaşamış ve ayakta dimdik durmuştur sadece kendisi ile yaşayan köpeği tarçın vardır fakat fahriyenin köpeğ...