|Uyarı! Bu kurgu çok fazla kan, vahşet ve cinsellik barındırır. 18 yaşından küçüklerin okuması sakıncalıdır.|*
"Peki kaç seviye var?" Yanımdaki kızılın sorduğu soruyla kollarını göğsünde bağlayan adama baktım.
"9." diye net ve kısa bir cevap verdi.
Yanımdaki kızın tekrar konuşmak için açılan ağzını diğer adam susturdu.
"Ulviler: 9. seviye. Hükümdar olarak geçerler. Herkes itaat etmek zorundadır." diyerek kısa basamaklardan inmeye başladı.
"Şahlar: 8. seviye. Hükümdarların sol kolu olarak geçerler. Onlara yapılan itaatsizlik, Hükümdara yapılmış sayılır." Kalın tabanlı postalları her basamakta baskın bir ses çıkarıyordu.
"Kaviler: 7. seviye. Cezai sistemi belirleyenlerdir."
Basamakları bitirdi. "Argınlar: 6. seviye. Cezanın uygulanması için gerekli koşulları ve maddeleri sağlarlar." derken silahların sergilendiği uzun masaya ilerledi.
"Kansızlar: 5. seviye. Cezayı uygulayanlardır. Aynı zamanda Ölüm Elçisi olarak da bilinirler." Masanın üzerindeki silahları inceleyerek bir tanesini eline aldı.
"Remiler: 4. seviye. Yol gösterenlerdir. Eğitiminize karar verecek olanlar da kategorinizi seçecek olanlar da onlardır." Sert adımları bize doğru gelmeye başladı.
"Evirgenler: 3. seviye. Eğitimciler olarak da geçerler." Elindeki silahı parmakları arasında çevire çevire hepimizi inceledi.
"Acemiler: 2.seviye. Rehber olarak bilinirler." Yanımdaki kızılın tam karşısında durdu.
"Acizler: 1. seviye. Yani sizlersiniz." diyerek yamuk bir şekilde gülümsedi. Aniden elindeki silahı karşımdaki kızıla doğrultmasıyla kalakaldım.
"Ve Zebunlar..." diyerek gülüşünün solmasıyla sertçe yutkundum. Herkesin sesi kesilmişti.
"Ölü olarak da bilinirler." Silahın namlusunu aniden bana çevirmesiyle olduğum yerde sıçradım. Delici gözler bana bakınca nefes alamadım.
"Görevini tamamlayamayan, itaatsizlik eden, başkasının görevine müdahale eden seviye atlayamaz. Düşer." Silahın namlusunu göğsüme yaklaştırmasıyla tırnaklarımı avuçlarıma gömdüm.
"Düşkünler ise Zebun, yani ölülerdir."
"Ö-ölü derken..." diye kekeleyen bir başka sesle delici gözler üzerimden çekildi ama silahın namlusu göğsümden çekilmedi.
Dudağının tek köşesi kalktı ve bana döndü tekrar. "Ölüm sadece Zebunlar için değil, Zebun olmaya adım atan herkes içindir." demesiyle gözlerimi yumdum.
"Dikkatli olun Acizler... Seviyesi düşen herkes Zebun olmaya biraz daha yakındır. Ve bizler tahammülü olmayan varlıklarız..."
Bu demek oluyordu ki...
"Seviyesi düşen herkes öldürülecek."
Merhabalar! Yepyeni bir kurguyla geldim. Kurgu eski zamanlarda geçiyor bilginiz olsun. Bu kurguya çok fazla emek vereceğim gibi duruyor.
Dram ve aksiyon ağırlıklı olabilir. Ama çok fazla kan, vahşet göreceğiz. O yüzden ikinci bir uyarı yapayım. Lütfen yaş grubu küçük olanlar okumasın.
İlk bölümler hemen gelmeyebilir, haberiniz olsun. Umarım beğenirsiniz. Tanıtım videosunu da yukarı bıraktım. Şimdiden hepinize keyifli okumalar diliyorum!
Öpüldünüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zebun'a Ölüm
ActionSavaşın kapıda olduğu bir dünyada düşüklerin köleleştirildiği ve yükselenlerin emrine itaat edilen bir sistemin içine düşen Arya, bir gün evine yapılan korkunç baskında kendini bu sistemin içinde bulur. Yükselmek zorunda olan ve seviyesinin düşmemes...