2

41 15 0
                                    

3 AY SONRA ...

Beep - Beep - Beeeeeeep ...

" Pelinnm kapat şun-" ( burada uyuya kalıyooor) .

Ses yok.

" Peliiiiiin kapat " .

Ses yok .

" Hayvan ya kıza bak gece 4-5 gibi yata- haaaaaaaaaaeeeeeeh ( esniyor) "

" Ne var ne ! " diye sistemle giren pelin'in ardından bitanem ( sevgilim) girdi .

" Günaydın Prensesim " deyip anlıma bi öpücük kondurdu .
BENDE
Yatağın yanına penguen gibi paytak paytak yürürken biyandan da günaydın diye mırıldandım veeeeee tekrar uyudummm.

Kerem ( sevgilim )

Yatağın yanına paytak paytak yürüdü veeee yatağa atladı pardon uykuya atladı . Tam 5 saattir uyuyor kesintisiz . Zaten yanına gittiğimizde saat 4'tü 5 saat daha uyuyunca saat 9 oldu .

"Pelin ben uyuyan güzelimi uyandırmaya gidiyorum Ok"

"Heee ok ok git uyandır uyuyan güzelini" dedi televizyondan kafasını kaldırmadan . Bende odasına gittim , kapıyı tıklattım ve içeri girdim yatağında yoktu . Ama balkonun kapısı açıktı balkona girdim ve dışarısını seyreden prensesimi gördüm . Beni fark etmedi bende bunu fırsat bilip sessizce yanına gittim . " Böööööh" ve bir çığlık atıp refleksle bana bi tokat attı , durumu fark edince " hiii ayyy kereeeeğğğğm canın acıyo mu ? Buz koyalım mı ? Of ya özür dil- bi saniye ya niye ben özür diliyorum arkamdan sessizce gelen sensin onun için biraz acısını çeken lazım" . Ah işte benim sevgilim yaaaaaaaa .

" Aşkım , bitanem , özür dilerim , arkandan sessizce gelmemeliydim tüm suç bende , afedersin" deyip beline sarıldım oda hemen yumuşayıp" tamam şapşik affettim seni saat kaç bu arada".

" 9 "

"Ne? Yuh , ohaaaaa ! Şaka , şaka yapıyorsun haha hiç komik değil ama ben hiç o kadar uyumam" dedi alaycı bi tavırla .

"Al kendin bak" deyip kolumdaki saati ona gösterdim.

"Yuh!Yuh!yuhhhhh! " dedi .

Ve devam etti ...

" Hayatın ben acıktımda şeyy..ımmm... Acaba ... Sen.....bize şey mi...yapsan.... makarna ......noluuuuuuur" dedi yalvararak .

"Sen istersinde ben yapmaz mıyım prensesimmm , prensiniz sizin için hemen bi makarna yapar" dedim kraliyet ailesi gibi önekler kullanarak .

"Hemen de havalara girermişmişmiş hadi bakalım doğruuuu mutfağa" dedi ben önde o arkada gittik ben mutfağa girdim oda pelin'in yanına gitti .

Düşlerimde BüyüdümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin