Ada ( ben)
"Peliğğğn rüyamda ne gördüm bi bilsen" dedim korkak bi sesle .Tabi ki onu kandırcaaaaaam korkmuş gibi .
"Yine ne gördün acaba" dedi sıkılmışcasına .
"Öyle olsun söylemicem ..... tamam ya bak şimdi;
Böyle yağmur ormanları vardır ya hani işte öyle bi adadaydım , mahsur kalmışım uçak düşmüş , sonra işte ben ormana giriyom hava kararıyo bende geceyi geçiriyomm ordaaa . Sonra sabah bütün hayvanlarla arkadaş oluyom , fillere oje sürüyo-"
"Ahahaha fillere oje sürüyos- aahahaaaaaaahhhaaaa gerçekten mi ? Şaka değil dimi , fillere oje sürüyon ha maymunlarada ruj mu sürdün kaplanlarada rimel mi sürdünnn hahahaahah" hala gülüyo ya şakamın içine biiiiip ( ben kötü söz söylemem ).
"Hayatım sen bi gelsene " dedim yumuşak bi tonda söyliyomuş gibi ama sert bi sesle .
Devam ettim ...
"Şakamın içine ...... tamam bak roar ' ın rüyasını yapcaktım, bak anlamamış gibi yap OK" dedim ,son kelimeyi bastırarak ne yapsın tamam dedi hemen içeri girdim .
"Fillere oje sürdüm , ahudududan kendime ruj yaptım . Sonra işte bi kaplan geld-"
"Evet evet kaplan geldi sen bağırdın o bağırdı sen kazandın nokta nokta nokta acaba beni sazan mı sand-"
"Kızlar ya çok ahahaah çok komiksini- ahahaah tamam tamam devam ediiin"
"Tamam ya hiç şaka yapmim zaten dedim üzülmüş gibi yaparak hemen kalktım odamdaki balkona gittim sırtım dönük bi şekilde oturdum . Oleeey adım sesleri yaklaştı .. yaklaştı .. yaklaştı veee eveeettt hayır yaa sadece yemek hazırmış .
" Yemicem " dedim iğneleyici bi tonda .
"Oldu başka emriniz prenses" dedi ve benim karnımı omzuna koydu baş aşağı öğğğhhh midem çok fena .
"BIRAAAAAAK !! KEREEEEEEEEM ! " diye çığlıklar attım .
" Hadi makarna hazır ! " ben senin makarnana ...... tövbe tövbe makarnaya hiç laf edilir mi ? A-a ayıp oluyo ada senden hiç beklemem .
Aynen haa makarna ya hiç laf edilmez bitanecik o ( bu altı çizili olanlar iç ses)
Sus sen o benim ... bi saniye sen bensin bende kere- dur ya yine saçmaladım neyse bb.
He canım he bb .
Beni yere bıraktı asık bi suratla olduğum yerden kımıldamadım .
"Davetiye mi bekliyon kerem'in prensesi , benim canım kardeşim "
"Hee öyle , nedemezsin canım" dedim , buldum ! Süper bi fikrim var !
"Aşkıııım , bitaaaaneeeem , hayatımmm , nefes alma sebebim , canımmm" dedim çok tatlı bi sesle .
"Yine ne istiyon prensesim " dedi
"Şey sen acaba bana .... Sen mi yedirsen diyoru- "
"Waaaay istek büyük . Şok ! Şok ! Bim ! " Allam sen bu kıza espri yeteneği ver , noluuur , ben kaahrooluuyoom burada .
"Tamam bitanem" NE!
"NE !!!!! "
Devam ettim ...
"Oha ya şaka yaptım şapşik yedin mi ? Şimdi ne yicen , doymuşsundur" tamam Allam banada espri yeteneği ver , noluuuur ?
"Bende yemedim zaten , sen şaka yaptığını itiraf et diye yaptım" dedi alaycı bi sesle GICIK !.
Sonra makarnaları yedik , ikiside kaçtı Aa çok ayıp .
Kirlileri makinaya koydum , masayı sildim ve içeri gittim.
"Kereğğm aşkimm nereyeee? "
"Eve hayatım , merak etme içmicem , bayy ! "
"Söz mü , tamam güveniyom bayyy"
Sonra gitti , bizde uyuduk , yanı uyumaya çalıştım .
Yok olmuyor uyuyamıyomm , telefonumu elime aldım wattpad okumaya başladım Hayır Meriç aptalsın , beyinsiz , niye Hande biiip'ini öptünn Allah senin cezanı .... tamam değil ... asıl ben o hande biip'ini geberticem hem de kendi elleriml- . (uyuya kalıyor)
♥ AFEDERSİNİZ EPEY Bİ KIA OLDU AMA BUGÜN TEKRAR YAZCAM ŞİMDİ İŞİM VAR İYİ OKUMALAR ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşlerimde Büyüdüm
Mystery / ThrillerBen Ada !Ada İplikçi ! Benim daha çok küçükken babamla başlattığımız bi oyun vardı ' vardı ' diyorum çünkü bir karakteri yok babam ! O annemle beraber bi trafik kazasında öldü . Bu konudan bahsetmeyi sevmem anlatamicam onun için . Oyunumuzun adı '...