Beep - Beep - Beeeep
" Üzgünüm saatcik bu sabah beni uyandıramadın haha ZAFER !"
Neyin kafası bu kızım neyin zaferi bu ya saatle mi zafer kazandın ilahi ada
Tamam be sus açıktım ben .
Aaaa daha pelin bile uyanmamış bu kıza bak bide bana UYKUCU derler . ( gerçekten diyorlar sokak ortasında bile)
"Kereğğğm , aşkımmm hoşgeldiiiiiiin" .
"Günaydın hayatım erkencisin bugün"
"Maalesef hayatım sabahın 4'ünde uyanmak bi felaket pardon uyumadan beklemek bi felaketttttt"
Bu niye kıkırdıyo , çıkar bakalım ağzındaki baklayı .
"Niye güldün bitanem " dedim bastıra bastıra .
"Bu pelin varya süper bi kızzzz" aaa ne dedi yaaa terbiyesiz .
"Bende bok bi kızım demi tamam ya SİZ PELİNLE YAPIN KAHVALTINIZI BEN DIŞARDA YİCEM" dedim ve rakamı dönüp gittim veee gidemedim çünkü ... aaaa bu beni kucana aldı yaaaaaa .
"Maaal napıyonn beee sapııı-" amama amzımı kamatmı . ( aaaaaa ağzımı kapattı)
"Bem sama namtmmı çomm gümel gömermem " dedim , demeye çalıştım . ( ben sana naptını çok güzel göstercem ) .
"Ayyy bi sus da yemek yiyelim dır dır dır ..... ayyyyy elimi yaladınnnnn ben elimi soğan kestikten sonra yıkamamıştı-" imdaaaaat .
"Aaaaaaaaaaaaaa !!! Iıııııyyyyyyyyyyy !!!!! " ben soğandan nefret ederim yaaa .
Hemen elimle dilimi temizlemeye çalıştım kim bilir şuan nasıl çirkin gözüküyomm amaaa yaaaaa kereğğğm ! Sen bitt- .
"Şaka yaptım ! " dedi salak ya bu neyin intikamı .
Bende trip atarım o zaman . Arkamı döndüm ve yürüdüm peşimden gelip kolumu tutunca hemen çekip odama koştum kapıyı kapatıp kitledim ve yatağa oturdum . Of ya çok açım . Ve ayyyy kapıyı kırcak imdaaat diye bi çığlık attımmm . İçeri girdi yavaş yavaş bana doğru yürüdü bende yavaş yavaş geri gittim ve kahretsin DUVAR . Yaklaştı yaklaştı ve dudağıma küçük bi öpücük kondurdu . Seni bekliyoruz dedi gülerek ve gitti . El mahkum yicez .
Hiç konuşmadan kahvaltı ettik ben kahvaltımı bitirince odama gittim giyincem ama artık bi kapım yok . Kıyafetlerimi alıp banyoya geçtim ve giyindim bi şort ve üstündede vini uehara ' nın I (cat ) İstanbul yazan t-shirt ' ümü giydim bu benim herşeyimm yaaa . ( multideki foto)
ARKADAŞLAR BAYABİ AZ YAZDIM ÇOK PARDON ÇOK UYKUM VAR YAZAMIYORUM KİTAP NASIL ? İYİ GİDİYOR MU ? YORUM VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşlerimde Büyüdüm
Gizem / GerilimBen Ada !Ada İplikçi ! Benim daha çok küçükken babamla başlattığımız bi oyun vardı ' vardı ' diyorum çünkü bir karakteri yok babam ! O annemle beraber bi trafik kazasında öldü . Bu konudan bahsetmeyi sevmem anlatamicam onun için . Oyunumuzun adı '...