"abi biz bunu napcaz lan adam bize bişey yaparsa nolcak "
"ne lan man düzgün konuş ayrıca adam hiçbişiy yapamaz sevgilisi elimizde ya tehdit ederiz "
"doğru lan ay pardon abi"
"mmmmmmmmm mmmmmmm " lanet ya lanet kesin biri bana lanet okudu bir grup mafya tarafından kaçırıldım aman ne güzel off çok açım yaaa.
"abi bu acıkmamış mıdır ya "
"aynen yaaa "
"git yemek getir lan mal mal bakıyo suratıma "
"pardon abi"
adam hala gitmiyo yemek almaya , burda olduğumu hatırlatan söz söylemeye çalıştım.hele şükür gitti allam geliyo allam gitsin allam gelmesiiiiiiin!
"ağzını açcam ama bağırmican sadece emek yiyip su içcen"
"hıhı"
"yaa benden ne istiyosunuz bırakın beni valla polise söylemicem yemin ederim ya valla polisi aramicam söylemicem hatta en yakın arkadaşım poline bile demicem lütfen bırakın beni "sesim ağlamaklı ve çaresiz çıkmıştı zaten çaresizimde.
"olmaz ne zaman sevgilin bize emaneti verirse o zaman bırakırız öyle beleşe yok"
"kerem mi sen bittin , sen bittin"
"heh bak şimdi aricam onu seni göstercem sende yardım et dicen tamammı"
"ha-yır"dedim heceleyerek.
"imda-"(ağzını bağladı)
"kapa çeneni seni küçük sıçan(hayvan ismi yalnış anlamayın ben kötü söz sölemem)"
"yemek filanda yok unut onu"
"bak arıyorum haaaa"
"lan şerefsiz bırak sevgilimi bırak "diye kükredi kerem.meğer beni ne kadar seviyomuş.
HAYIR O SENİ SEVMİYO BİLEREK BAĞIRDI ( ŞEYTAN )
SEN ŞEYTANA UYMA O SENİ ÇOK SEVİYO BİLİYORUM İSTEYEREK BAĞIRMADI ( MELEK )
MELEK Bİ KARIŞMA ( ŞEYTAN)
ay bi susun daa ben olgun bi kızım kendim karar ..... veremem ama bi şşşşşt .
"bırak sevgilimi bana onu göster "
"al"
"ada kurtarıcam seni bitanem onlar ne söylüyosa yalan sakın inanma ada tamammı hayatım , bi açın lan ağzını belki bişey dicek "
ağzımı açtılar sonunda
"kerem nolur kurtar beniiii" dedim ağlamaklı sesimle .
"kurtarcam bitanem sen sakın kork-" telefonu nasıl kapatır belki bişiy dicekt-.
NOLUYO YAAA BANA AFFETSEM Mİ ACABA NEYSE YA BOŞVER .
"PATTTTT"
"annecim " dedim noluyir birda yiğğ .
"KEREM" OHA LA KEREM O NASIL Bİ GİRİŞ , YUH BE HEMEN AĞZIMI BAĞLAYIP AYAĞA KALDIRDILAR OF YA KAPIYLA BURANIN ARASI BAYAĞI FAZLAYMIŞ.
Oha boğazıma bıçak dayadılar bu ne yaa.
"Bİ ADIMDAHA YAKLAŞIRSAN KIZ ÖLÜR"
"BU NE LA FİLMDEMİYİZ LANN"
"BIRAK LAN ADAYI "
NE BANA ADA DEDİ BİTANEM FİLAN DEMEDİ.
AĞLIYORDUM AMA KORKUDAN DEĞİL KEREMDEN AYRILDIĞIM İÇİN .
SİYAH Bİ DUVAR ( BENCE ANLADINIZ SİZ )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşlerimde Büyüdüm
Mistero / ThrillerBen Ada !Ada İplikçi ! Benim daha çok küçükken babamla başlattığımız bi oyun vardı ' vardı ' diyorum çünkü bir karakteri yok babam ! O annemle beraber bi trafik kazasında öldü . Bu konudan bahsetmeyi sevmem anlatamicam onun için . Oyunumuzun adı '...