1

77 17 5
                                    

"Peliğğğn , diziyi açtığğğm " .

" bi bekle , cipsleri ve sprite 'ları aynanda taşımak kolaymı sence "

" of tamam dırdır etme geliyorum" bende cips tabağını aldım haha hafifini ben almıştım .Dizi izlicektik hem de the vampire diaries ben biraz korkuyordum ama peline belli etmiyordum yada en azından belli etmemeyi deniyordum.

" Defneğğğğğ ahahaahah" inanmıyorum ağlıyordu üzülcek ne vardı ki bunda sadece eliyle boğazını sıkıp onu öldürmüştü.

"Üzülcek pardon ağlicak ne vardı bunda Pelin" dedim ve bekledim . Birkaç dakika sonra " onun bi şuçu yoktu,boş yere onu öldürd- " ya yinemi ağlican pelin . " sus , kapa çeneni , ağlicak bişiy yok" dedim ağlamaklı çıkan seçimleri çünkü o üzülürse bende üzülürüm ve karşılıkliı ağlardık . " pelin afedersin ama ben senin üzülmene dayanamıy- ahahahah" kahretsin bende ağlıyordum ve gece boyu oturp ağladık ama sonra ben halimize baktım ve bi kahkaha attım ' niye gülüyosun ' bakışı atınca" halimize gülüyom" diyince oda bana eşlik etti ve hiçbişey olmamış gibi diziye devam ettik uykumuz gelince bizim odamıza geçtik. Biz kardeş değildik ama benim ailem yanımda olmadığı için pelinle beraber bzim evimizde kalıyoruz .( ikimizin evi . üniversite olduğu için Amerika da okuyoruz ) Uykuya teslim olduk ve sabahın 4üne kadar uyuduk yani uyumuşuz.

Biraz az yazdım hatta bayabi az yazdım ama kardeşim tableti ver diye başımın etini yiyo

Yeni bölüm yariın gelebilir

Düşlerimde BüyüdümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin