" niye hiç pas vermiyosun aşkımmm " ah mal sevgilim bide mesaj atıyo keremcik beni çok özlemiş heralde .
" ne o maç mı yapıyozz , hemde alışveriş merkezinde , nerdesin , bak elbise asmalık yerlerde kale olurrr " haha kesin feci şekilde sinirlendi , ama banane ya o beni çooook kırdı hemde bu ilk üzüşü , düşündümde 3 ay önce ne kadar güzeldi .
3 ay önce
" kızım peliiiiiiin şu komşuya bak meteor meteor adı galiba kerem ' miş , arkadaşları çağırırken duyduuuuuum " . SES YOKK .
" peliiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ". nerde bu kı- . a-a nereye gitmiş .
İçeri girdim , her odaya baktım ama yok , telefonum nerde bi arim şunu , heh burda , çalıyor , çalıy- , ama ses balkonun oralardan geliyor . Balkona girdim telefonu burda değil aşağıya baktım . A-a benim meteor ile konuşuyo . Çok şükür ilk katta olduğumuz için duyabilirdim . Görünmicek bi şekilde yere oturdum . İ-inanmıyorum ne diyo ya bu kız ağzından çıkanı kulağı duyuyo mu ?
" saçmalamasana be sen kimi kim- " kahretsin ya.
" selam ada " bana selam dedi meteor .
"A-adımı nerden biliyosun ? beni nerden tanıyosun ? kim dedi ? hiç sakin olamicam , sen kimsin ? ya bi cevap ve- " ayyy meteorum işaret parmağı ile ağzıma şşşt işareti ..... bi saniye ya o kim oluyoda benim ağzıma şşşt işareti yapıyo .
" bi nefes al ada " sanane benden .
" Sen kim oluyosun da bana nefes almamı söylüyosun . Seni parçalara ayırır , halıya sarar , ormana götürür , kurtlara ve ayılara yemek yapar , püre olmuş halinide balonun içine koyar , bodrumda biyere koyar seni 1000 yıl orda bekletir , sonra çıkartıp küflenmiş halini mezera gömerim . Anladın mı beni . " oley be .
ne oleyi kızım sen ona aşıksın ya safım benim .
Aaaa doğru ya ama bana ne ne be bana karışmicaktı biraz nazlansam nolcak canım .
"İiyiymiş , ben sana bişey diycem gel benle " dedi kolumdan tuttu , ve arabaya bindirdi , kapıları da kitledi . PİSLİK ACABA NEREYE GİTCEZ.
"nereye ? "
"Gidince görürsün "
"Hayvan " diye mırıldandım , kesin duydu , ama duysun diye söyledim zaten .
Yol boyunca hiç konuşmadık . Beni sahile getirdi , ne alaka ise . Beni tekrar kolumdan tuttu ve birlikte denize atladık pardon o beni atlattı .
"Salaaaaaaak ! Dondummmmmm ! "
" Don diye yaptım zaten , beni görünce ısınırsın , hep öyle oluyo zaten . "
"Yuhhhh ! Pis sapık " diye mırıldandım . Sonra beni denizden çıkardı , titriyordum . Bana bi havlu getirdi . Sırtıma sardı , arabaya bindirdi , bana döndü ve ne ;
"Benimle çıkar mısın ? "
" Ne ? He ! Yani şey evet . EVET " ne yani şimdi biz sevgili miyiz ? evet öyleyiz oleyyy .
Yine yol boyu hiç konuşmadık . Eve gelince dudağıma bi öpücük kondurdu sonra eve girdim herşeyi pelin'e anlatınca hemen bi havalara girdi benim sayemde diye her gün birlikte çok eğlendik yaaaa çok güzeldi .
"Sen yaptığını sanıyosun " beni kolumdan tuttu ve dışarı çekti kerem.
İlk kez bana bağırdı , gözyaşlarımı tutamadım ve ona ' sen bana nasıl bağırırsın ' bakışı ( üzgün bi bakış ) ile baktım . Sonra arkamı döndüm ve gittim . Peşimden gelmedi .Gelmesinde zaten , bu kadar yüzsüz olmasın .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşlerimde Büyüdüm
Misterio / SuspensoBen Ada !Ada İplikçi ! Benim daha çok küçükken babamla başlattığımız bi oyun vardı ' vardı ' diyorum çünkü bir karakteri yok babam ! O annemle beraber bi trafik kazasında öldü . Bu konudan bahsetmeyi sevmem anlatamicam onun için . Oyunumuzun adı '...