13

16 5 0
                                    

"Kim arıyo yüzünden anlayamadım sinir,öfke,şaşkınlık,ifadesiz"

"Önemli biri değil boşver.....nereye taşındın"

"B********* Caddesi falan orda bahçeli bir ev tuttum 2 katlı 5+1 bi ev pembe falan"

"Oleeeeeeey bizim evde orda bir yerlerde ama bizim ev turuncu "

"Bi saniye benim evin yanında turuncu bir ev var"

"Olabilir aslında neyse hadi eve gidelim görürüz " dedim heycanla .

Eve gelince baktıkki evlerimiz yanyana . Pelin ile onun odası karşı karşıya  yani pencereden birbirlerini görebilirler . Bulduuuuuuuum .

Ecem'e yaptığım planı anlattıktan sonra odasına çıktı pijamalarını giydi perdesini açıp telefonda konuşuyo gibi yaptı tabi pencerenin önünde . 

Bende eve girdim.

"Pelin Ecem Amerika'ya gidiyoooooooo"diye üzgün bi sesle konuştum.

"Pelin hala uyuyomusun zaten uykun yüzünden Ecem ile kahvaltıda yapamadın kız gidiyo şimdi"

"Ne"

"Off bu oda ne kadar havasız git pencereyi aç "

"Kalk sen aç"

"Peliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin"diye bi cırladım o cırlama o cırlama yane kız nasıl kalktıysa anında yere yapıştı uuuuuuuuuuv sevgili pek yakışıklıııııııııııııı şaka yapıyoruuuuuuuuum.

"E-ecem"

O anki heyecanla pijamalı pijamalı ecemin yanına koştu tabi bende pencereye sokaktakiler Peline bi gülüyo varya Ecem'in zilini ne biçim çalıyo ah öldüm kapıyı açı Ecem ve ve Gooooooooooool biliydim böyle olucanı .

Ecem geberdi ve Ecem'i eve sürüklüyor evet sayın seyirciler 15 dakikanın ardınan bu maçıda Pelin kazanmış oluyor.


Düşlerimde BüyüdümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin