I.

18 5 10
                                    

🌟🌟🌟Eyyooo arkadaşlar öncelikle hoş geldiniz. Pek birşey demiyeceğim bölümler bazen uzun bazen kısa olucak yani çok değişken. 🌟🌟🌟

❤️❤️❤️Ha birde kaç günde bi gelicek sorusu var. Arkadaşlar şimdi sizin ilgi ve alakanıza bağlı ilk başlarda 3 yada 4 gün aralıklarla yayınlamayı düşünüyorum. İleriki zamanlarda da bakıcas artık. Hadi ben çok konuştum hepinizi mucuk mucuk. İYİ OKUMALAR BALLARİMMMM.❤️❤️❤️

10.01.2018 /İstanbul

🥀

" Sana o adamla evlenmiyorum dedi." Diye bağırdı Sanem. Ama babası onu hiç dinliyor gibi gözükmüyordu. Ziya kendi öz kızını kollarından tutup sarsmaya başladı. " Bal gibide evleneceksin,senin yüzünden ben canımdan olamam." Ziya 'nın bu sözleri bıçak misali saplandı Sanem'in kalbine.

Genç kız ağlamaya başladı. Hıçkırıklar arasında şöyle söyledi " baba yalvarırım yapma ne istersen yaparım. Ne olur beni onunla evlendirme." Ziya 'nın dünya o an umrunda değilmiş gibiydi. "Amma konuştun sende be evleneceksin dedim sana ve bitti. Benim kumar borcumun ödenmesi için senin bu evden gelinlikle çıkman gerekiyor." Bu sözler Sanem'in daha çok ağlamasına sebep oldu.

Sanem yalvarmaya başladı tekrardan. Ama bunlar boşaydı."baba ne olur yapma yalvarırım." Sürekli aynı kelimeleri tekrarladı. Annesi köşede ağlayarak eşinin kızına yaptıklarını izliyordu. Çünkü elinden hiçbir şey gelmiyordu. Oracıkta kendini öldürebilir di. 18 yıldır el bebek,gül bebek büyüttüğü kızı şimdi yılar önce aşık olduğu, yada aşık olduğunu sandığı adamın kumar borcu yüzünden evlenmek zorunda.

Ziya eşi Naz' a dönüp şu sözleri söyledi " 3 gün içerisinde ne hazırlık varsa yap düğün filan olmayacak, düzgün bi elbise ve bavulunu hazırlasın yeter ona." Dedi ve odadan çıktı. Sanem hemen annesinin eteklerine yapıştı " anne bişey yap lütfen yalvarırım anne evlenmek istemiyorum ben okuluma devam etmek istiyorum." Dedi ama Naz'ın dili tutulmuş gibi hiçbir şey söyleyemedi. Kızını bağrına basıp sıkı sıkı sarıldı. Kokusunu içine çekti.

Naz kızının valizlerini çıkarttı çok geçmeden içine kızının tüm ihtiyaçlarını koydu. Sanem, yatağının üzerinde cenin pozisyonunda ağlıyordu. Bu satten sonra yalvarsa kaç para edecekki. Umudunu kaybetmişti. Naz eşyaların çoğunu toplamıştı. Saat 12 buçuka yaklaşıyordu. Sanem artık bitkin bi halde sadece boş tavanı izliyordu. Naz içeriden bi çantayla geldi, orta boylarında kapıyı kapatıp yatağın köşesine oturdu kızının saçlarını okşayarak lafa girdi " Sanem bitanem kalk gidiyorsun." Sanem anlamadım derecesinden annesine baktı. Naz tekrardan konuşmaya başladı " kızım, birtanem, sen annenin seni o leşlere vereceğini mi sandın? Senin o baban olacak deyyus yüzünden evlendirilmen için benim ölümüş olmam gerekiyor" duraksadı bunların hepsini tek nefeste söylemişti, soluklanip devam etti" oda şu anlık pek mümkün değil" dedi. Sanem hayla şokta iken şu sözleri söyledi " anne babam beni evlendiriyor hiçbir şey yapamayız artık dedi." Ruhsuz bir sekilde. Sanki o an tüm duyguları alınmış gibi ama Naz hemen kızının elini tutup doğrulaması sağlayarak " kızım babam kumarhane ye gitti sabaha 3 saate anca gelir kalk ve üstüne bişey giy" elindeki çantayı göstererek " burda sana yetecek kadar para var . Seni birazdan güvendiğim biri gelip alıcak Ankara' ya biletini de aldım. Uçakla bı kaç saat içerisinde gideceksin zaten orda sen bi taksi bulursun bi şekilde sana mesaj ile otelin adini yolıyacam. Sabah olunca sen orda kendine yeni bi hat alırsın kimse sana ben varken dokunamaz tamam mı benim güzeller güzeli kızım." Annesinin bu dediklerine çok mutlu oldu. Gözlerinin içi parlıyordu resmen . Annesinin yüzüne uzattığı elleri tutarak" nasıl yani ben kurtulacak mıyım yani?" Diye sordu annesine sordu, annesi başını hızla aşağı yukarı sallayarak onayladı " evet bitanem kurtulacaksın zaten üniversite puanında gayet iyiydi şimdi bizim tercihleri iptal ettirir orda güzel bi yere gidersin" Naz iki saat içerisinde resmen kızının tüm geleceğini planladı ama kendini hiç hesaba katmadı. Sanem " sen ne yapacaksın anne sen neden gelmiyorsun ben sensiz ne yapacağım orda " derken gözleri tekrar doldu. Naz tekrar kızının başını okşadı" ben burda kalacağım sen git ve kendini kurtar kızım. Korkma baban bana bişey yapamaz" Sanem kafasını hızla sağa sola çevirdi "olmaz anne sen gelmeden hiçbir yere gitmem ben " diye diretti " kızım eğer ben gelirsem baban seni bulur kalk şimdi hazırlan yarım saatten az vaktin kaldi."

~KADERİM~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin