🌟🌟🌟 Selamlar naptinizzzz umarim hepiniz iyisinizdir. Bide yazım veya noktalama hatası olduysa affola. Bu bölümü umarım beğenirsiniz. Bide lütfen oy verin okuyup geciyorsunuz sadece yildiza basicaksiniz🥺🥺 neyse hadi keyifli okumalar bu sefer şarkı koyuyorum hadi yine iyisiniz.😘❤️❤️❤️
Cem Adrian - KÜL
🥀
19.01.2000/İstanbul
Naz ve Ziya yataklarında çok güzel uyuyorlar dı. Naz yatakta kıpırdanma ya başladı kocasına seslendi "Ziya- Ziya uyan Sanem geliyor" Ziya uykuda olduğu için sadece homurdanarak kaldı. Naz'ın ağrıları çoğalmaya başladı aniden çığlık attı Ziya yataktan adeta sıçradı "hayatım iyimisin ne oldu" Naz sinirden bağırdı "Sanem geliyor Ziya kalk hastaneye gitmemiz gerekiyor" ziya hemen yataktan kalktı eşinin saçlarını bağladı kış olduğu için kalın kıyafetler giydirdi ve tam kapıdan çıkarken Naz "Ziya çantayı al Sanem için hazırladığımız çantayı al" nefes nefese konuşuyordu. Ziya çantayı aldıktan hemen sonra çıktılar.
Doğumhane kapısında Ziya, Naz ve Necip duruyorlardı Necip Ziya'ya yaklaşıp sırtını sıvazladı "iyi olucaklar merak etme seni anlıyorum bende Miraç doğarken çok heyecanlanmıştım" diye tebessüm etti Ziya Necip' e dönüp" çok uzun sürdü Necip ya çıkamaz-" derken lafını tamamlayamadan kapı açıldı hemşire elinde pembe bı beze sarılı çocukla yaklaştı. Ziya hemen önlerine atladı " hemşire hanim karım iyimi" diye sordu. Hemşire derin bı tebessüm ile bakarak" eşiniz de bebeğinizde gayet sağlıklı şimdi bebeği götürmem gerek anneyi birazdan odaya alıcaz" diyerek gitti.
Naz gözlerini açtığında yanında eşi karşısında ise arkadaşları vardı. Kucağındaki bedene baktı ve kendini tutamayarak gözünden bi damla yaş firar etti. Dudaklarını kızının başına varla yok arası kondurdu. Ziya yavaş yavaş kızına ve eşine yaklaştı ikisininde başına minik buseler bırakıp geri çekildi.
🥀
Kendimi çok enerjik ve mutlu hissediyordum. Gözlerim yavaş yavaş aralanırken telefonumun sesi odayı doldurdu. Ve yeni hatırladığım alarm kurduğum du. Kalkıp alarmı kapattım ve yataktan doğruldum. Yataktan inip banyoya doğru ilerledim herşeyimi hallettikten sonra banyodan çıkıp mutfağa indim. Kendime kahvaltılık bişeyler hazırladım. Ani gelen istek ile canım omlet çekti kalkıp omlet yaptım ve masama kuruldum.
Kahvaltım bittikten sonra etrafı toparladım bulaşıkları makinaya yerleştirip çalıştırdıktan sonra odama çıktım. Makyajımı yapıp, kıyafet seçtim üstüme siyah bi crop ve blazer ceket altıma kumaş yüksek bel siyah bi pantolon aldıktan sonra bi tanede güneş gözlüğü seçtim. Veterineri arayıp köpeğimi getireceğimi söyledim sonra odadan eşyalarımı alıp çıktım. Kapıya yönelip vestiyerden altı kırmızı üstü siyah bi topuklu ayakkabı seçtim ve evden çıktım.
Arabama ilerleyip kapısını açtım eşyalarımı yan koltuğa koydum ve arabayı çalıştırdım bu gün veterinere gidecektim evlatlık aldığım bebeğime aşı yaptıracağım gerekli malzemeleri dün akşam sipariş etmiştim zaten.
Çok geçmeden veteriner kliniğin önüne gelmiştim arabayı park ettikten sonra eşyalarımı alıp arabadan indim. Kliniğe doğru yürüdüm ve kapıyı açıp içeri girdim. Danışmana gülümseyerek "merhaba ben Sanem Karayel buraya ni pomerian cinsi köpek getirelecekti hem evlat edinip hemde kontrollerini yaptıracaktım" kadın gülümseyerek "merhaba Sanem hanım Çınar bey sizi bekliyor ilerden sağa doğru dönün" başımı sallayıp teşekkür ettikten sonra danışmanın dediği yere doğru ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KADERİM~
General FictionBabasının kumar borcu yüzünden evlendirilmek zorunda. Kaçıp kendine yeni bi hayat kurar fakat kader yine onları bir araya getirir.