5

91 5 0
                                    

~24 uur voor de moord~

Matthy en ik zitten samen op de bank. Matthy ligt tegen me aan. We hebben een film uitgezocht en zijn die nu aan het kijken. Ineens word Matthy gebeld. Hij kijkt even wie het is. Robbie belt hem.

'Hey rob, is er iets ben namelijk bezig'. Matthy kijkt me even aan. 'Ik denk het niet'. Geen idee wat er allemaal gezegd word. Ik merk dat Matthy een beetje in de war is. 'Oke doei!' Matthy hangt op. Het was vast niks belangrijks, want het duurde nog geen 3 minuten. Ik trek Matthy dicht tegen me aan.

Hij wrijft een beetje over me been. 'Milo' 'Ja' 'Die kus in de club hé'. Ik kijk hem aan. 'Die meende ik wel'. Ik glimlach even en geef hem een kusje. 'Blijf je vandaag slapen?' Hij knikt. Matthy is best moe van de opnames. Hij sliep wel in een tent, maar ik weet dat hij er niet van houd om buiten te slapen.

Na nog een uur op de bank gelegen te hebben gaan we naar boven. Matthy ploft op bed en doet zijn ogen dicht. 'Je kleren Matt' 'Doe jij ze maar uit voor mij'. Ik begin te lachen, maar doe wel wat hij zegt. 'Wil je een shirt van mij aan of slaap je in je onderbroek?' 'Ik overleef het wel in me Onderbroek'.

Ik ga naast hem liggen. Matthy komt meteen naast me liggen. Ik geef hem een paar kusjes. Hij glimlacht tegen me borst aan. 'Het lijkt net of ik met een meid lig' zegt Matthy ineens. Ik kijk hem vragend aan. Hij begint te lachen. 'Ja die spektieten van jou, is bijna het zelfde als een vrouw'. Ik sla hem zacht.

'Au dat doet pijn' zegt hij boos. 'ja dat geloof ik'. Ik hoor hem lachen. 'kusje er op?' 'graag'. Snel geef ik een kusje. 'Dat was zo'n suf kusje, zo'n kusje geef je ook aan rob in de video's' 'Klopt, maar ik ga je achterhoofd niet tongen'.

Dan slaat Matthy ineens tegen me nek. Ik kijk hem vragend aan. 'Ja nu moet ik daar een kusje geven'. Hij brengt zijn lippen naar mijn nek. Zacht zuigt hij in me nek. 'Matthy geen zuigzoen alsjeblieft, ik heb morgen een meeting voor nieuwe stagairs'. Matthy stopt meteen.

'Dan wil ik dat je mij er een geeft'. Ik rol mijn ogen en breng mijn lippen naar zijn nek. Ik doe het zelfde waar hij net mee bezig was. Matthy pakt me schouders vast. Zacht knijpt hij er even in.

Ik kom weer terug omhoog en kijk er even naar. De plek is helemaal rood. 'staat je goed'. Matthy bloost een beetje. 'Nu gaan we echt slapen' 'Nee, ik wil nog knuffelen met je' 'Je gedraagt je nu echt als een 4 jarige Matt'. Hij probeert me zo boos mogelijk aan te kijken.

'Sukkel'. Met dat gezegd te hebben zoen ik hem. Hij gaat er mee in. Het word steeds ruiger en ik weet wat Matthy probeert. Vorige keer wilde hij het ook al. 'Milo alsjeblieft kunnen we deze keer wel iets doen?' Het is net alsof hij mijn gedachten leest.

Heel even denk ik na. Hij is wel de man van mijn dromen, blond haar en blauwe ogen. Als het een meid was dan had ik der ook zeker gedaan. Ik weet van mezelf dat ik op beide geslachten val. Maar dit keer vind ik de keuzen moeilijk. Matthy is wel een van mijn beste vrienden.

'Milo reageer' 'Oke dan'. En dan begin ik hem te zoenen. Als we nog maar wel normaal door het leven kunnen gaan samen.

MoordWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu