4.Bölüm Yerleşme ve Akla Gelen Anı

82 15 29
                                    

(Medya:Berfin Ece Öz)

Buraya mavi bir kalp bırakabilirmisiniz.💙

Bölüm şarkısı. Burak King Yanıyoruz

(Ece)(Kardeşim alttaki yıldıza basmıyorsun ve yorumda atmıyorsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ece)
(Kardeşim alttaki yıldıza basmıyorsun ve yorumda atmıyorsun.Unutma.!dndjdjje .İyi okumalar.Optumm.)

Şu anda evime Gabga ya ait olan bir arabayla gidiyordum.Biz öğlen Aslan Bey'in odasından çıktıktan sonra Aslan Bey bize odalarımızın yerinin belli olduğunu ve bu yüzdende yerleşmek amacıyla evlerimizden eşlayalarımızı alabileceğimizi söylemişti.O yüzden şu anda eve gidiyordum.You is understand?

Araba evin önünde durunca arabadan indim.Korumalar ise biri katımızn önünde,diğeri ise arabayı park etmiş arbada beni bekliyordu.Hızlıca eve çıkıp anahtarla kapıyı açtım.Eve girdiğim gibi ilk yaptığım şey kendimi yatağa atmaktı.Bir dakika sonra yataktan kalkarak yandaki büyük valizimin içini açtım.İçine kıyafetlerimi,elbiselerimi,iç çamaşırlarımı vb.bütün şeylerimi koymuştum.Sonra ise dolabımın içindeki küçük valizimi alarak onunda içine bakım , makyaj malzemelerimi ve tokalarımı doldurdum.Son olarak iki sırt çantama kitaplarımı,defterlerimi falan yerleştirmiştim.

Aşağı inerek dolaptaki bozulacak yiyecekleri bir kenara koyup kedilere vermek amacıyla dışarıya çıktım.Yandaki kulübelerin oraya kapları sırasıyla koyduktan sonra geri eve çıktım.Işık panellerini,buzdolabını ve çalışan bütün şeyleri kapatıp camdan kafamı çıkardım.Hala korumalar bekliyordu.

"Pıştt"duymadı.

"Pıştt"

"Pıştt"

en sonunda kapıdaki koruma bana bakınca ona "Şey valizler buradada.Şimdi ben indireyim derken yuvarlanırım falan.Sen gelebilirmisin?"

Kafasını sallayarak arkasındaki kapıya yöneldi.Bende adamı bekletmeden kapıyı açınca merdivenlere ilerledim.O da beni takip ediyordu.Odama gelince sırt çaylarını kucağıma alıp onada valizleri işaret ettim.Son derece ciddi bir şekilde valizleri kuvvetli bir edayla kaldırınca ağzım şaşkınlıkla açıldı.Bey ise umursamadan odamdan çıkıp dikkatlice aşarı inmeye başladı.Bende arkasından indim.

Arabaya valizleri yerkeştirdikten sonra koşarak küçük bahçeden eve adımlayıp kapı ağzındaki topuklu,spor ayakkabılarımı barındıran poşeti alıp çalışan büyük arbaya bindim.Araba diyorum ama kamyon gibi.Acunun bir sözü vardır bilirmisiniz.

Hoyy maşşşallahhh

Merak etmeyin arabaya tütütü deyipte türkürmedim.

Kamyon tarzı araba kurulun önünde durunca vakit kaybetmeden indim.Korumalarda arkamdan valizlerimi getirirken bende bana verilen oda kartımın numarasını inceliyordum.Nunara 18 idi.Gabga da yaklaşık yüz öğrenci varmış.Onlardanda yine yüzdelik kırkı kızmış.Her odada iki kişilikler banada on sekiz numara düşmüştü.

GABGA AydınlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin