6.Bölüm Kalp Kırıntıları

12 2 1
                                    

.Zeynep Casalini.
DUVAR

☆Günlerden Cuma☆

Bazen içine bir his doğardı değil mi insanın.Sanki bir şey olacakmış gibi hissederdi.Boğazına bir yumru iner,göğsün sıkışır ve beynine kötü düşünceler gelirdi.

Şu anda bu durumdayım.

Altıma göz rengimi ortaya çıkaracak olan bir lacivert şort,üstüme ise siyah bir crop giyerek giyinme odamdan çıktım.

Saçlarım topluydu,yüzüm,gözüm yerindeydi.Tamamdır.

Buse'nin kapının önünden bağırması ile hızlanarak beyaz ayakkabılarımı giyerek ve bel çantamı takarak dışarıya adeta kendimi attım.

"Sonunda ya."

"Geldim."

"Hiç gelmeseydin."

"Ben senmiyim canım."

diyerek omzuna hafif yumruk indirerek güldüm.Bana kötü bakışlarını atarken bende son derece masum sırıtışlatımı atıyordum.

"İnşallah güzel bir sınıfa düşersin."

"İnşallah"

Bugün bölümüm açıklanıyordu.O yüzden heyecanlıydım.Dün bölüm sınavına , bugün ise açıklanmasına gidiyordum.Buse ise okuluna.Ben okula pazartesi günü başlayacaktım.

Gözüme ilişen okul binası ile düşüncelerimden sıyrılarak etrafıma bakındım.Bizin gibi bazı kızlar ve erkeklerde okula geliyordu.Aslan Bey'in duyduğuma göre yurtlar dışında her binada odası vardı ve ben şu anda okuldaki odasına gidiyordum.

"Görüşürüz."

Buse'ye hoşcakallarımı iletirlen Aslan Bey'in odasının önüne varmıştım.Kapıyı çalması ile içeriden gelen komut ile içeriye girdim.Odaya girdiğimde Aslan Bey'in gülümseyen yüzüyle karşılaştım.Ama gözleri.

O gözler her şeyi barındırıyordu.

Mutluluk,endişe,hüzün,merhamet

Noluyor.

Kafamı iki yana sallayarak bende gülümsedim.

"Günaydın Aslan Bey."

"Günaydın."

"Sonuçlar açıklanacaktı."

"Evet gel.Açıklandı."

Onaylayarak karşıdaki koltuğa oturdum.

"Öncelikle direk söyleyeyim.Ne olursa olsun bir ajan olmaktan memnun olursun değilmi?"

"Tabikide.Ben bu yola kararlı bir şekilde girdim.Sonuda pişmanlık olmayacak."

Tebessümü yüzünde yayılırken gözlerimin içine baktı.

"Tamamdır madem.Raporuna göre dedektif,atakçı ve vurguçlarda iyisin.Bu yüzden artık sen bir Pascısın. Tebrik ederim.İyi iş çıkarmışsın.Ek olarak hangi bölümü seçmek istersin?"

"Casusluk."

Başını aşağı yukarı sallayarak A4 kağıda bir şeyler yazmaya başladı.

"Sendende beklenen bu.Aferin.Hedeflerin büyük.Casusluk zor iştir.Ama sen başarırsın.Ben sana inanıyorum."

Gülümsemem yüzümde genişlerken

"Teşekkür ederim efendim."

"Peki ek olarak hangi dil seçmek istersin."

GABGA AydınlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin