Bölüm 13 : Sezon Finali

453 21 1
                                    

Sezon finaline hoş geldiniz

Bölüme geçelim ...

"Gül şu küpelerimi nereye koydun ?" diye sorduğumda "senin dolabında" diye bağırdı Gül.

Hazır olduğumda "ben çıkıyorum" dedim Güle.Gül "tamam" diye seslendiyinde evden çıkıb okula doğru yol aldım.

Bu gün mezuniyetti ve benim 12 ci sınıflarım da bu gün mezun oluyordular.

Okulun bahçesine girdiğimde beni 12 ci sınıflarım karşılamıştı.

"Harika görünüyorsunuz gençler" dediyimde hepsi bir ağızdan "sağ olun hocam" diye bağırdıklarında gülümsedim.

Çocukların yanından ayrılıb Elanın yanına geçtiğimde "nasılsın abla ?" diye sordu Ela.Ona sarılıb "iyiyim,sen nasılsın ? Heycanlı mısın ?" diye sorduğumda "ne heycanı abla ya benim mezun olmama daha 2 sene var" dedi Ela bıkkın bir sesle.

Gülümseyerek "sonra bu günleri çok arıyacaksın ama" dediyimde "aramam hele bir üniversiteyi kazanayım benden mutlusu yok" dedi.

"Üniversitede de ders çalışıyoruz yalnız" dediyimde Ela "olsun yine de üniversite liseden daha iyidir" dedi.

Müdür mezunların diplomalarını verme törenini başlattığında her diploma alan öğrencini alkışlamaya başladık biz de.

                           🌿🌿🌿

"Abla bak geç kalma" diyen Elayla "sen izin verirsen hazırlanıb evden çıkıcam Elacım" dedim.

Bir taraftan dolapta kıyafet seçerken bir taraftan da Ela ile telefonda konuşmaya çalışıyordum.

Ela "abla bu gece bizde kalıyorsun ha" dediyinde "tamam kızım 1 haftadır kafamı şişiriyorsun" dedim sitemle.Ela "olsun bir kere daha söğleyim de" dediyinde "hadi kapat güzelim üzerimi değişip Gülü de alıp geliyorum" dedim.

Ela telefonu kapattığında üzerimi değişip Gülü de alıp kafeye geçtik.

Ela telefonu kapattığında üzerimi değişip Gülü de alıp kafeye geçtik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ela da geldiğinde boş bir masaya geçtik.Elaya "bana geç kalma diyorsun ama kendin geç kaldın ?" dediğimde Ela "olsun ben gencim hazırlanmam uzun sürüyor" dediğinde Gül "biz yaşlı mıyız ?" diye sitem etti.

Gülüşmeye başladığımızda kahvelerimiz de gelmişti.Elanın fiziktedavisi iyi sonuç vermeye başlamıştı ve artık koltuk degenekleri ile bile olsa ayakta yürüye biliyordu.

Ela muzip bir şekilde "abla Onurla ne oldu ?" diye sorduğunda "hiç Onur Amerika'ya gitti" diye cevap verdim.Ela "nasıl ya ! Ben sizi çok yakıştırıyordum" diye cırladığında "ne yapalım ablam bazı şeyler olmayınca olmuyor" dedim.

Ela "kim istemedi ?" diye sorduğunda "Onur beyefendi ilişkiye hazır değildi" diye cevap verdim.Ela "ama hazır olsaydı severdin onu değil mi ?"  diye sorduğunda "bilmem" diye cevap verdim.Sonra konuşulan olaydan sıkılıb "aman sıkıldım bu konuyu konuşmaktan hem sevgili kendim,kendimi sokakta bulmadım tamam mı ?" dediyimde Ela "tamam abla ne dedim ki" diyerek fermuar çekme işaretini yaptı.

Kahvelerimizi içtikten sonra eve geçtik.Ahu bizi kapıda karşıladığında "nasılsın Ece ?" diye sordu.Ahuya "iyiyim çok sağol sen nasılsın ?" dediğimde Ahu da "ben de iyiyim" diye cevap verdi.Ela "Ahu abla biz ablamla odamdayız" dediyinde Ahu "tamam" demesiyle yukarı çıktık.

  Elanın yatağına yattığımızda Ela "zaman ne kadar da hızlı geçiyor diğil mi ? İlk defa bu odaya 'senin yeni matamatik öğretmeniyim' diyerek girdiğin günü hatırlıyorum da" dediyinde "öğle mi ? Öğretmen olarak benden aldığın ilk izlenim nasıldı ?" diye sordum.

Ela "açıkı ukala,çokbilmiş bir öğretmen gibi gelmiştin gözüme" dediğinde "öğle mi ? Ukala mı görünüyorum ?" diye sordum.Ela "çok cesurdun,tutuğunu koparan,istikrarlı,kararlı bir az da bundan korktum sanırım.Ama iyi ki geldin.Öğretmenim olarak girdiğin hayatıma iyi ki ablam oldun" dediyinde "iyi ki sen de benim hayatıma girdin" diyerek ona sarıldım.

Kapının tıklanmasiyla içeri Miraç girdi.Bana bakarak "sen de mi burdaydin ?" diye sorduğunda "Miraç çok merak ediyorum sen hep mi böğle uyuzdun yoksa sonra mı böğle oldun ?" diye sordum.

Miraç "hep böğleydim" dediyinde Ela "abi neredeydin ?" diye sordu.Miraç "arkadaşlaydım" dediyinde Ela "kız arkadaş mı ?" diye sordu.Miraç "hayır hanımefendi.Ahmetleydim dümdüz erkek arkadaş" dediyinde Ela oflayarak "nedir benim bu abilerimden çektiğim ben bunların mürvetini göremiycek miyim ? Senin hiç sevgilin olmadı, Ateş abimin de bir kez sevgilisi oldu o kadın da zaten düzgün biri değildi" dedi.

Miraç "şuna bak ya elin kardeşleri abilerin kıskanır bu da bizi evlendirmek peşinde" dediyinde gülmeye başladım.Miraç "komik mi ?" diye sorduğunda Ela "komik diğil abi,ben de artık görümce olmak görümcelik yapmak istiyorum" dedi.

Miraç "ne görümcelikmiş arkadaş" diye söylenerek odadan çıktığında ikimiz de gülmeye başladık.

Evet hayat bizi nereye çıkarır bilinmez.14 sene bundan önce kaçırılarak bir yetimhaneye bırakılmıştım.Kimsem yoktu kendim kendimi tanımak büyütmek zorunda kaldım.14 sene sonra babamın okulunda öğretmenlik yapmaya başladım.Babamla, abilerimle,kız kardeşimle tanıştım.Başlarda olmaz dediğim şeyin olması için aile olmak için çabalamak istiyorum şimdi.

Ve siz siz olun büyük sözler etmeyin.Hayat kimi nereye sürükleyecek bilinmez.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum

Öğretmen Hanım          (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin