İngiltere tatilimiz bitti. Tam 9 gündür İngiltere de her günümüzün tadını çıkartarak doyasıya eğlenmiştik babamla. Çocuklarla her gün konuşup vlog çekmiştim. Ve sonunda Koreye döndük.
Eve girer girmez salonda bizi bekleyen çocukları görmeyi beklemiyordum açıkçası. Hepsi koşup üzerime atladığı için dengemi kaybetmiş ve yere düşmüştük.
Babam da çocuklarla konuşmuş ve onlara İngiltere tatilimde anlatmadığım olayları anlatmaya başladım.Jisung Felix ve Beomgyu telefonumdaki fotoğraflara bakarken babamla Seungmin de sohbet ediyordu.
Sadece beni izleyen Yeonjun'a bakıp "Sen nasılsın? " diye sordum. "Özledim seni okul sensiz boştu bir de işte bu delilerle uğraştık Seungminle" demişti.
Ben de ona gülüp sarıldım. "Ben de özledim sizi artık buradayım daha Yoongi Amca'nın etlerinden yiyeceğiz" diyince Yeonjun kıkırdamış " Babam gelmenizi dört gözle bekliyordu valla her gün Yeonjun ne zaman gelecekler Jin yakında geleceğiz diyip duruyor ama ne zaman gelecekler diyip diyip başımın etini yedi" demişti.
Dedigine güldüm ve "Yoongi Amcayı görmeye gideyim ben en iyisi yarın" dedim. O gün çocuklarla gece 3 e kadar sohbet etmiştik.
Babamın defalarca "Hadi yarın yarın okul var " demesinin ben ve Felix benim yatağımda Yeonjun ve Beomgyu misafir odasında jisung ve Seungmin de diğer misafir odasında yatmaya gitmişti.
Felix ile başbaşa kalınca ikimizde yatağa girmiş ve tavanı izlemeye başladık. Felix "Jeongin uyudun mu?" diye sorunca "Hayır düşünüyorum" diye cevap verdim "Neyi düşünüyorsun" "Yaşadıklarımı Hyunjin ve kendimi dağılan grubumuzu" dedim.
"Jeongin Changbin'e defalarca kez Hyunjin neden böyle yapıyor diye sordum ve bana bu Hyunjin'in meselesi biz karışmayalım dedi benden bizden bir şey saklıyorlar ve özür dilerim sana bunu dediğim için ama Jin Amca Kai Amca ile konuşmuş ve Hyunjin'e cezalar vermiş zaten 4-5 gündür ruh gibi dolaşıyor ortalıkta Hyunjin merak etme sanırım artık uğraşmaz" diyince içim bi hoş oldu.
"Sence çok mu kızmıştır Kai Amca " diyince Felix "Bebeğim hak etti Hyunjin ama merak etme çok kızmamıştır " diyince içim biraz olsun rahatlamıstı.
Evet bana karşı kötü davransada sevdiğim çocuğun üzülmesini istemiyordum.
"Peki sence niye ruh gibi dolaşıyor Felix? Changbin bir sey demedi mi?" demiştim. Felix "Jeongin yemin ederim defalarfa kez sordum ama her Hyunjin'in konusunu açınca Changbin bizi ilgilendirmez diyip kestirip atıyor o yüzden bir şey öğrenemedim" diyince bana sarılmış "Yarın erken kalkcaz tabii sen uzun zamandır okula gitmediği için unutmuşsundur" diye alay etti.
Ben de karnına yumruğumu geçirmiş "Kıskanma kıskanma hadi uyuyalım bu arada sen hala dalinle mi yıkanıyorsun" diyince "Ayy çok güzel kokuyor değil mi çok seviyorum" demişti.
Ben kıkır kıkır gülerken odamın kapısı açıldı ve içeri biri girdi. "Hayırsızlar zaten Jisung kim ki Jisung kötü biri değil mi siz sevmeyin Jisung'u onsuz dedikodu yapın" demişti. "Eşşek gel buraya öyle boş yapıyorduk sensiz dedikodu yapmak ne mümkün " demiştim.
Ve yana kayıp Jisung'un yatmasını sağladım. Jisung yatağa yatmış Minho'nun ona nasıl yalvardığını anlatırken kapım tekrarsan açılmış ve içeri endişeli bir sesle "Felix Jeongin uyuyor musunuz Jisung yok su içmeye gidiyorum dedi sabahtan beri yok" Jisung eliyle şşş derken yanımıza gelen Seungmin "Aptal amcık Jisung sabahtan beri bekliyorum desene felixlerin yanına geliyorum" demişti.
Hepimiz sessizce gülerken Seungmin de "Felix yana kay ben de yatcam sizle benim ne eksiğim var" demişti. O yatarken kapım tekrardan açılmış ve içeri Beomgyu ile Yeonjun girdi ben de gece lambamı açıp " E ebesinin amı güya yatacaktık" diyince onlarda gülmüş ve çift kişilik yatağımda 6 kişi konuşa konuşa uyuyakaldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost on you... HYUNIN
FanfictionKore'nin en ünlü şirketlerinden Hwang holdingin varisi okulun popüler yakışıklı çocuğu Hwang Hyunjin'in ve yine Kore'nin en ünlü, en zengin şirketlerinden olan Yang Holdingin varisi okulun sessiz kendi halinde takılan çocuğu Yang Jeongin'i kandırmas...