Są grzechy , których Bóg nie powinien wybaczać . Są ludzie , którzy powinni zostać zapomniani . Są wspomnienia , które nigdy nie umrą .
Dlaczego nie potrafiłam zapomnieć ?
Dlaczego nie mogłam po prostu iść , przeć do przodu nie oglądając się za siebie ?
Dlaczego nie umiałam zacząć od nowa ?
W końcu życie płynie dalej , prawda ?
Minęły dwa lata . Siedemset trzydzieści jeden dni . Dokładnie tyle minęło od kiedy wszystko się zmieniło . Od kiedy ja się zmieniłam . Wszystko runęło jak domek z kart .
Udawałam
Udawałam przed sobą , przed światem . Uśmiechałam się , ale nie śmiałam . Patrzyłam , ale nie widziałam . Szukałam sposobu na przetrwanie , żyłam z dnia na dzień . Z minuty na minutę licząc , że jakoś to będzie .
Nic nie przygotowało mnie na taki scenariusz .
Myślałam ,że uda mi się w końcu zapomnieć , wybaczyć . Ale moje własne grzechy nigdy nie znikną .
A co było moim grzechem?
Miłość .
Miłość do Jasona była grzechem, którego nigdy nie powinnam była popełnić . Czy żałowałam ?
Nie .
Nie można żałować znajomości , które nas uczą . A on nauczył mnie jak być silną , nauczył mnie walczyć o swoje , ale jednocześnie tak bardzo uzależnił od siebie . Byłam jak narkoman na odwyku , desperacko potrzebowałam kolejnej dawki , jeszcze jednej skradzionej chwili, pocałunku, muśnięcia .
Ale to miało nigdy nie nadejść , prawda ?
Nasz los został z góry przesądzony .
Dlatego właśnie teraz stałam w ciemnym zaułku mierząc do niego z broni , próbując znaleźć w sobie siłę by pociągnąć za spust .
Czy mnie za to znienawidzi ?
-Jeśli chcesz przetrwać , zabij mnie , Emmo. Bo ja zawsze będę wracał , jak karaluch . Zawsze będę zatruwał ci życie . Będziesz na mnie skazana , chyba , że zakończysz to właśnie tu i teraz .
Trzęsącymi się dłońmi celuję w jego głowę . Oddychaj, Emmo.
Po prostu to zrób .
Zamykam oczy a wystrzał z broni czuję w całym ciele . Adrenalina buzuję we mnie niczym lawa w wybuchającym wulkanie .
Był grzechem za który nie odpokutowałam , ale być może teraz , dostanę rozgrzeszenie .
CZYTASZ
Perfectly Mismatched #2 [+18]
RomansKontynuacja historii Emmy i Jasona z Perfectly Inperfect . Druga część dylogii Perfect