Haydi Gel Benimle Ol, Sezen Aksu
,,,
“Orospu çocuğu,” elindeki taşı göle attı, attığı taşlar bile sekmiyordu. “kendini ne sanıyor?!” Kendi kendine söylenirken bir taş daha aldı, göle yine attı ancak sekmedi. Çok sert attığından dolayı taşlar, bir türlü sekmiyor bu da sinirini daha çok yükseltiyordu. Shou’ya olan sinirini çıkarmak için tüm işini bırakmış, göl kenarına gelmişti ancak siniri geçmek bilmiyordu.
“Aileme neden laf atıyor ki! Onun ne haddine?!”
Attığı taş yine sekmedi artık seksin diye atmıyordu. Tek istediği, tüm bunları unutmaktı ya da belki tek isteği bu değildir. Evet, bir isteği daha vardı; bu taşları Shou’nun kafasına atmak! Öyle bi’atacaktı ki çocuğun kafası yarılacak, kendisine durması için yalvarması gerekecekti.
Hayaliyle kıkırdarken gölün kenarında yeni taşlar aramaya koyulmuştu, klişe ama işe yarayan bir sinir atma yöntemiydi.
“Şizofren pezevenk, kafasında bir şeyler kurup duruyor. Onun o, kirpi kafasına aşık olacaktım ben zaten!”
Topladığı taşları kenara bırakırken sıkkınlıkla ofladı, siniri geçmiyordu. Shou’ya karşı hissettiklerine bir anlam veremezken çocuğun geçtiği dalga, kafasından ayrılmıyordu.
“Orospu çocuğu, yalnız kalacaktık var ya...” Cümlesine devam etmeden sinirle dudaklarını ısırdı, devam edemeyecek kadar sinirliydi. Dudağını ısırmasıyla ağzına yine kan tadı gelmişti, Shou ile olan kavga kızıştığı sırada dudağını patlatmıştı. Tabii, Shou’nun öylece durmasını ve karşılık vermemesini beklemiyordu ancak yüzünde çeşitli yaralar oluşması acıydı.
Bildirim sesiyle yüzünü ekşitti, bugün antremana gitmesi gerekiyordu ancak gitmemişti. Haber vermemesi de cabasıydı.
Korkuyla kilit ekranını açtı, mesajlara girdi. Tahmin ettiği gibi mesaj Ryuuji’dendi.,,,
Ryuuji | Jun
Ryuuji
Nerdesin?Iletildi
Mesajlarina baksana
Iletildi
Neden antremanda degilsin
Iletildi
Bir sey mi oldu
Iletildi
Goruldu
Jun
Olmadi bir seyKafami dinliyowm
Ryuuji
NedenJun
Sebebi mi olmasi gerekiyorRyuuji
Yani mantiken?Jun
GorulduRyuuji
NeredesinJun
Parkın ilerisindeki gölde
Ryuuji
Görüldğ,,,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tekrar Yap.|Vk
FanfictionBilinmeyen numara; Fazla naz yapmadin mi sence de alt tarafi alti yil once yaptigin seyi tekrar yapacaksin --- Jun Asari Lgbtq uyarısı ---- Amacindan ayrilmis bir hikaye gibi gozukebilir, temelde de boyle zaten. Hikayeyi okumaniz ve size yanlis gel...