bir

248 9 8
                                    

Bilinmeyen numara;
Fazla abartmadin mi sence de
Alt tarafi alti yil once yaptigin seyi
tekrar yapacaksin

  Goruldu

Nazli misin sen biraz

Goruldu

ULAN MESAJIMA BAKIYORSUN BARI CSVAP VER AMK

NAZLI OROSPUCOCUGU

Goruldu

 
   Shou;
Orospu cocugu?

Bilinmeyen numara;
Konumuz o mu sikik|

Sana demefim
Lafin gelisiydi o

Shou;
Tamam

  Bilinmeyen numara;
Konuya odaklan amk
Bir seg ostedik burda

  Shou;
Alti yil once bir cok sey yaptim, hangisinden bahsediyorsun?

Bilinmeyen numara;
Momoyama predetors

  Goruldu

  ,,,

Shou Oota, altı yıl önce on iki yaşındaki çocuklarla galaksinin en iyi takımını oluşturan çocuk. Momoyama Predetors’un takım kaptanı, şahin gözü.

Altı yıl önce dağıldıkları zaman başka bir takımda oynamaya başlayan ve bu süre zarfında diğerleriyle de görüşen Shou, yavaş yavaş her şeyini kaybetmişti.

İki yıl önce geçirdiği kaza sonucu takımdan ayrılması gerekmiş, futbol hayatı sonlanmıştı. Oysa ne planlar ne de hayaller bu yöndeydi.

Şimdilerde derslerime odaklanmış Shou, aynı kişinin mesajlarıyla iki haftadır uğraşıyordu. Başlarda görüldü bile atmasa da şimdilerde kafasına takılıyordu.

Yine de aniden takımın ismini duymayı beklemiyordu.

Evet, altı yıl önce hatta belki üç yıl önce Momoyama hala popülerdi ancak şu an ismi sadece belirli etkinliklerde geçiyordu. Momoyama, onların düşündüğünün aksine galaksi şampiyonu olarak anılmaktan çok uzaktaydı. Sadece Kota’nın ya da Auto’nun ‘patlama’ takımı olarak anılıyordu.

En üzücü yanı da buydu ya. Momoyama’yı, Momoyama yapan hiçbir şey anılmıyordu. Shou anılmıyordu. Unutulmuştu ve arkadaşları bile hala sadece kuru geçmiş olsun, çok üzüldümlerle yetimiyordu.

---

Medya, Jun Asahi.

Tekrar Yap.|VkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin