Ben öldüm mü?
Hayır hayır Ahh inanamıyorum. Biraz önce ne olmuştu öyle?
Merve ah Merve, tanımadığın etmediğin adama neden dudaklarını teslim ettin be kızım, salak Merve - _-
Kendimi kas yığını yüzünden boşluğa atmıştım. Toparlan kızım toparlan derin bir nefes ardından da konuştum.
"ee...?" konuşamamak çok kötüydü.
Lanet olsun, bu adam nasıl birşeydi böyle ya beni etkisi altına almıştı. Bir tane geçirsem çıkabilirmiydim acaba, ama akıllarda kalan şu soru da "O zaman neden izin verdin öpmesine?" olurdu.
Ah ben de bir bilsem neden izin verdiğimi. O sırada ilk konuşan o oldu, "Birşey demeyecek misin? Bir sorun mu var?" Ah düşünceli ayıcık. Neyse ne dicektim ki şimdi -Aa kusura bakma bu benim ilk öpücüğümdü nasıl veya ne diyeceğimi bilmiyorum ve seninle bir kaç dakika önce tanıştım ayıcık kusura bakma - mı diyecektim, hayırlı tabi ki de. Demeli miydim? Of saçmalama Merve.
"Kusura bakma ııı yani daha tanışalı kaç dakika oldu bilmiyorum, tabi adını bile bilmiyorum neyse şey sen neden bu teklifi bana sundun?"
Aaa! Yanaklarım yanıyordu, yangın döndürücü getirin.
"Bilmiyorum", kısa Vee net. Adamsın he hadi hadi aldın benden bir puan daha seni gidi seni,ay noluyo kafamı iki yana salladım hızla," Ne yapıyorsun Merve?" "Hıı? He şey bir an bulanık gördüm arada olu böyle. Adını alabilir miyim?"
"Ateş", ohaa yanıyorum söndürün, iğrençti boşverin.
"O zaman memnun oldum", elimi uzattım anında tuttu ve öptü, sakın Merve sakın bayılma kalp krizi de yok tamam. Gülümseyerek, "Sana bir şey göstericem" dedim ve kulağımın arkasındaki ateş dövmesini gösterdim.Kıkıdadı ya bayılıyorum bu sese.
"Seni evine bırakayım çok geç oldu. Ve döğmene bayıldım", yüzümde aptalca bir gülümseme vardı ve iç sesime sahip çıkamadım "Ben sana daha çok" ne dediğimin farkına vardım ve heme kendimi toparladım, ayıcığa baktım gülüyordu yaa aşkım benim, ne diyom ben ya daha kaç dakika oldu Merve! Ama olsun be. Ara sokaklardan çıktık ve siya bir jeep'in önüne geldik, baya güzeldi hee. Arka kapıyı benim için açtı bindim, şöför var dı. Ya kapı açıldı ve ayıcık bindi. Adresi verdim, yol boyunca üzerimdeki gözler hiç yer değiştirmeksızın beni izliyordu. Arada göz göze geliyorduk, ilk konuşan o oldu.
"Numaranı alabilir miyim?" "Neden?"
"Birlikte baş başa yemek yiyelim olur mu?"
"A tabi olur." telefonumu uzattım numarasını yazdı ve kaydetti. Aynısını onun telefonuna da yaptık.
Eve gelmiştik arabadan inerken elimi tuttu ve kalbimi tekleten sözcükler, "Pazartesi uygun mu sana"
"Evet", gülümseyerek arabadan indim. Eve giresiye kadar gitmemişti, daha fazla mutlu olamazdım sanırım. Babam şehir dışındaydı o yüzden ev çok sıkıcıydı, babamı çok seviyordum annemi de çok severdim, o kazadan sonra hızlı geçen arabalardan nefret ederdim. Küçük bir travmaydı ama geçdi, ama kazadan sonra panik atağım olmuştu çok kötü anılar benim için.Hafta sonu çok iyi gelmişti, hava çok sıcaktı ama havuza girdiğim için serinlemiştim. Sabah kalkıp banyodaki işlerimi hallettim ve aşağı inerek kahvaltı ettim. Televizyonun karşısında otururken mesaj gelmişti baktığımda... Dur bir dakika Ateş'dendi ovv hayır hayır bugün pazartesiydi ah lanet olsun. Mesaja baktım
Gönderen:Ayıcık (Ateş🔥)
Akşam 20:00'da alırım seni.Gönderilen:Ayıcık
Tamam.
Son görülme 15:49Hızla televizyonu kapattım ve odaya koştum, duşa girmiştim yarım saatte çıkmazdım şimdi ben. Duştan çıktım ve küçük masamı çekmecesinde çilekli maske alıp yüzüme yerleştirdim.
Gardırop'un önüne geçtim of hangisi giyecektim şimdi al bir buçuk saat de burdan gitti desek ee altı buçuk saç makyaj desek yedi buçuk e hazırım tamam hadi bakalım.Evet hazırdım saçımı dalgalandırdım makyajımı da parlak gri yapmıştım, kendim diye söylemiyorum çok güzeldim.
Ateş gelene kadar babamla konuştum, evi toparladım ve lavaboya girdim ve son kez kontrol ettim ve anahtarımı alıp evden çıktım. Bahçeden çıktım arkamı döndüğüm gibi Ateş'i gördüm, gülümsedim gülümsedi. Yavaş adımlarla yanına gittim arabanın kapısını açtı elimden tuttu ve arabaya bindim. Restorana gelmişti lüks güzeldi, iyi bari zevkliydi. Sandalyemi çekti oturmam için teşekkür edip oturdum. Biraz sohbet ettikten sonra ne iş yaptığını sordum, ama bir anda yüzü ciddileşti.
"Yanlış birşey sormadım dimi?"
"Ah hayır, açıkcası mesleğimi söylemek istemezdim ama sordun...ııı nasıl diyim bilmiyorum ama korkmanı istemiyorum aslında. Yani sanki söylediğim anda tokadı basıp gidebilirsin, işim...karanlık bir işim var, Mafya'yım", bu adamın karşısında olan başkası olsa şu anda dediğini yapardı. Ama bilmiyorum ben neden böyle birşey yapmıyorum. Çünkü beni her haliyle etkiledi ve bunun farkında olmayabilir ben başkası değil kendim olucam ve onun yanında kalıcam. Umarım bu yaptığım doğru birşeydir, umarım hayal kırıklığına bir daha uğramam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşk İki Hayat
NouvellesHerkes gibi ben de yanlış kişiyi bulmuştum ama dakikalar sonra herşey değiştiğini farkettim. O an anladım ki işte o benim hayatımın aşkı. Ama bir zaman sonra gerçekleri öğrendim korktum ağladım kaçmaya çalıştım ama olmadı. Ama neyse ki hatırladım o...