𝖧𝖾𝗒 𝗀𝗎𝗒𝗌 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗆𝗒 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝖻𝗈𝗈𝗄 𝗌𝗈 𝖨 𝖺𝗉𝗈𝗅𝗈𝗀𝗂𝖾𝗌 𝖿𝗈𝗋 𝖺𝗇𝗒 𝗌𝗁𝗂𝗍𝗍𝗒 𝗐𝗋𝗂𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝗋𝖺𝗆𝗆𝖺𝗋, 𝖺𝗌 𝖨 𝖺𝗆 𝗇𝗈𝗍 𝖺 𝗉𝗋𝗈𝖿𝖾𝗌𝗌𝗂𝗈𝗇𝖺𝗅 𝗐𝗋𝗂𝗍𝖾𝗋.𝖠𝗅𝗌𝗈 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖻𝗈𝗈𝗄 𝗂𝗌 𝗂𝖻:dangerous_liaisons_
𝖩𝗈𝗋𝖽𝖺𝗇 𝖱𝗂𝗄𝗂 𝖿𝖺𝗇𝖿𝗂𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗆𝖺𝗀𝗂𝗇𝖾𝗌 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝖨 𝗁𝗂𝗀𝗁𝗅𝗒 𝗌𝗎𝗀𝗀𝖾𝗌𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗋𝖾𝖺𝖽, 𝗂𝗍 𝖼𝗈𝗇𝗍𝖺𝗂𝗇𝗌 𝗌𝗂𝗆𝗂𝗅𝖺𝗋 𝖽𝗒𝗇𝖺𝗆𝗂𝖼𝗌 𝖻𝖾𝗍𝗐𝖾𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗁𝖺𝗋𝖺𝖼𝗍𝖾𝗋𝗌.𝖢𝗋𝖾𝖽𝗂𝗍𝗌 𝗍𝗈 jr1ksgf 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗂𝗍𝗅𝖾 𝗇𝖺𝗆𝖾 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗈𝖿 𝖺 𝗇𝖺𝗆𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖻𝗈𝗈𝗄 𝖻𝗎𝗍 𝖨 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽𝗇'𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝗈𝖿 𝖺𝗇𝗒 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝖨 𝖼𝗁𝖾𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝖨𝗓𝖺𝖼𝗄 𝖳𝖺𝗀𝗈 𝖻𝗈𝗈𝗄 (𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖺𝗅𝗌𝗈 𝗋𝖾𝖺𝖽) 𝗇𝖺𝗆𝖾𝖽 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝖳𝖾𝖾𝗄𝗌 𝗌𝗈𝗇𝗀 𝖨𝗇𝗍𝗈 𝖸𝗈𝗎. 𝖨 𝖽𝖾𝖼𝗂𝖽𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗅𝗂𝗌𝗍𝖾𝗇 𝗍𝗈 𝖳𝖾𝖾𝗄𝗌 𝗌𝗂𝗇𝖼𝖾 𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾𝗇'𝗍 𝗂𝗇 𝖺 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝗐𝖺𝗂𝖺𝗍𝖺 𝖤 𝖪𝗈𝗋𝖾 𝖱𝖺𝗐𝖺 𝖾 𝗐𝖾𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝗎𝗉 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗀𝖺𝗏𝖾 𝗆𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗂𝖽𝖾𝖺. 𝖸𝗈𝗎 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖺𝗅𝗌𝗈 𝗀𝗈 𝗅𝗂𝗌𝗍𝖾𝗇 𝗍𝗈 𝖳𝖾𝖾𝗄𝗌 𝗍𝗈𝗈.
𝖨 𝖺𝗆 𝖯𝗈𝗅𝗒𝗇𝖾𝗌𝗂𝖺𝗇 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗇𝗈𝗍 𝗈𝖿 𝖬𝖺̄𝗈𝗋𝗂 𝗁𝖾𝗋𝗂𝗍𝖺𝗀𝖾 𝗁𝗈𝗐𝖾𝗏𝖾𝗋 𝖨 𝖽𝗈 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖬𝖺̄𝗈𝗋𝗂 𝗋𝖾𝗅𝖺𝗍𝗂𝗏𝖾𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗎𝗅𝗍𝗎𝗋𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍𝖾𝗌𝗍 𝖻𝗂𝗍 𝗈𝖿 𝖬𝖺̄𝗈𝗋𝗂, 𝗌𝗈 𝖺𝗇𝗒 𝗆𝗂𝗌𝗍𝗋𝖺𝗇𝗌𝗅𝖺𝗍𝖾𝖽 𝗅𝖺𝗇𝗀𝗎𝖺𝗀𝖾 𝖨 𝖽𝗈 𝖺𝗉𝗈𝗅𝗈𝗀𝗂𝗌𝖾 𝗂𝗇 𝖺𝖽𝗏𝖺𝗇𝖼𝖾𝖽 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝖿𝗋𝖾𝖾 𝗍𝗈 𝖼𝗈𝗋𝗋𝖾𝖼𝗍 𝗆𝖾 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗆𝗆𝖾𝗇𝗍𝗌.
𝖠𝗇𝖽 𝖫𝖺𝗌𝗍𝗅𝗒...
𝗪𝗮𝗿𝗻𝗶𝗻𝗴, 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖻𝗈𝗈𝗄 𝖽𝗈𝖾𝗌 𝖼𝗈𝗇𝗍𝖺𝗂𝗇 𝗆𝖺𝗍𝗎𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗆𝖾𝗌 𝗌𝗈 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝗎𝗇𝖼𝗈𝗆𝖿𝗈𝗋𝗍𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗇 𝗐𝖾𝗅𝖼𝗈𝗆𝖾 𝗍𝗈 𝖾𝗑𝗂𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗈𝗈𝗄.
𝖳𝗁𝗂𝗌 𝖻𝗈𝗈𝗄 𝗂𝗌 𝖿𝗂𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇,𝖨 𝖽𝗈 𝗇𝗈𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝖩𝗈𝗋𝖽𝖺𝗇 𝖱𝗂𝗄𝗂 𝗂𝗇 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗒 𝗁𝖾'𝗌 𝖽𝖾𝗉𝗂𝖼𝗍𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗈𝗈𝗄 𝖽𝗈𝖾𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝖽𝖾𝗍𝖾𝗋𝗆𝗂𝗇𝖾 𝗁𝗂𝗌 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗈𝗇𝖺𝗅𝗂𝗍𝗒 𝗂𝗇 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗍𝗒. 𝖲𝖺𝗆𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺𝗇𝗒 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗌𝗍𝗂𝖼 𝖼𝗁𝖺𝗋𝖺𝖼𝗍𝖾𝗋𝗌 𝗆𝖾𝗇𝗍𝗂𝗈𝗇𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖻𝗈𝗈𝗄. 𝖨 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗈𝗐𝗇 𝗆𝗒 𝗈𝖼 𝖺𝗇𝖽 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖿𝗂𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇𝖺𝗅 𝖼𝗁𝖺𝗋𝖺𝖼𝗍𝖾𝗋𝗌 𝗂𝗇𝖼𝗅𝗎𝖽𝖾𝖽.
𝖮𝗄𝖺𝗒 𝖾𝗇𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗈𝖿 𝗆𝖾 𝗒𝖺𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎 𝗆𝖺𝗒 𝖼𝗈𝗇𝗍𝗂𝗇𝗎𝖾.
𝗁𝗈𝗉𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖾𝗇𝗃𝗈𝗒 :)
YOU ARE READING
𝗘 𝗞𝗢𝗥𝗘 𝗥𝗔𝗪𝗔 𝗘 𝗪𝗘𝗛𝗘 • 𝖩𝖮𝖱𝖣𝖠𝖭 𝖱𝖨𝖪𝖨
Fanfiction𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘪 𝘪 𝘢𝘬𝘶 𝘬𝘢𝘮𝘰, 𝘩𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘵𝘶̄ 𝘪 𝘵𝘦 𝘳𝘢𝘯𝘨𝘪 𝘐 𝘢𝘬𝘶 𝘮𝘢𝘩𝘢𝘳𝘢 𝘬𝘢 𝘬𝘪𝘵𝘦𝘢 -𝗧𝗲𝗲𝗸𝘀 𝗝𝗼𝗿𝗱𝗮𝗻 𝗥𝗶𝗸𝗶 × 𝗢𝗰