İyi okumalar 🩷🩷🩷
Bölüm şarkısı: Demet Akalın-Evli, mutlu, çocuklu
--
"Hadi Ecrin çabuk ol"
Barış ve Berkan'ı kahvaltıya davet etmiştik ama Ecrin yüzünden geç kalıyorduk. Ben arabada sabır çekerken telefonum çalar.
"Alo?"
"Asena biz evden çıkalım mı?"
Arayan Barış'tı.
"Çıkın çıkın"
"Tamam o zaman orada görüşürüz bacım"
"Görüşürüz sarı kafa"
Ben telefonu kapattığın an birden arabaya Ecrin biner.
"Oo Asena hanım"
"Ne?"
"Hiiiiççç"
"Sabır Allah'ım sabır"
Arabayı çalıştırıp yola çıktığımız zaman Ecrin radyoyu açmıştı. Klasik Ecrin işte, bağırarak şarkı söylüyor.
"Üzenler hep seviliyor
Sevenler hep üzülüyor
Aşka inancım azalıyor
E git gide hevesim kaçıyor
Kimler kimler yuva kuruyor
Ben niye kuramıyorumYazgımla kanlı bıçaklı
Kalbim hep alacaklı
Hayalim üç kelime o da şöyle
Barış Alper Yılmaz!"Şarkının evli, mutlu, çocuklu kısmını değiştirip bana bakarak Barış Alper Yılmaz demişti.
Ecrin'in amacını az çok tahmin edebiliyordum ama çocuk ile daha konuşmak gibi bir planım yoktu.
Hem zaten sevgilimden yeni ayrılmıştım eğer Barış'a yaklaşırsam onu yara bandı olarak kullanırdım.
Ben öyle bir insan değildim ve olmakta istemiyordum o yüzden bu aralar herkesten uzak olucaktım, en azından benim planım buydu.Ben kendi düşüncelerimin arasında kaybolurken Ecrin'in seslenmesi ile düşünceleri bir kenara bırakmıştım.
"Aso?"
"He?"
"Fotoğraf çekilelim mi?"
"Eco sen kendin çek ben araba kullanıyorum"
"Timam"
-
"Asena benim fotoğrafımı çeksene"
Barış, Berkan, Ecrin ve ben kahvaltımızı yapmış sohbet ediyorduk ama Ecrin İnstagram'a fotoğraf paylaşma derdindeydi.
"Tamam"
Ecrin ile kalkıp kapının önüne çıkarız ve birbirimizi çekip içeri geri gireriz. Ecrin öneden masaya gidince bende kasada ödememizi yapıp masaya gidip otururum.
Ecrin'in dizini alttan hafifçe cimciklerim.
"Noldu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beceriksiz | Barış Alper Yılmaz
Teen FictionKorkarak elimi kafama koydum ve evet ıslaklık vardı. Elimi geri çekip baktığımda elim kanlar içindeydi. Beyaz t-shirtimin omuzlarıda kanlar içindeydi. Neyse ki çok panik olmamıştım. "Asena iyi misin, ay kız beyin kanaması geçiriyo ASENAAA!!!" Ecrin...