İyi okumalar🩷🩷
Bölüm şarkısı: Sıla - Acısa da öldürmez
--
"Barış İstanbul'a vardınız mı?"
"Vardık hatta antrenmana geldik, siz ne yaptınız? "
"Hiç öyle dolaşıcaz işte, neyse aşkım kapatıyorum ben Ecrin çağırıyo."
"Tamam görüşürüz"
"Görüşürüz"
Telefonu kapatıp yatağıma geri uzandım.
Ben Barış'ı seviyor muydum?
Asıl soru o beni seviyor muydu?Hislerimden emin değildim. Belki o da değildir. Umarım korktuğum şey başıma gelmez.
-Barış'tan-
Asena ile sevgili olmuştum ama bir sorun vardı.
Onu elde edince ona olan sevgim gitmişti.
Ama ben emindim, hislerimden çok ama çok emindim şimdi neden böyle oldu ki? Sadece bir heves miydi?"Barış?"
"Efendim Kerem?"
"Oğlum sabahtan beri sana sesleniyorum niye bakmıyon?"
Cevap vermedim. Veremedim.
Kerem gelip yanıma oturdu."Geldiğinden beri bir moralin bozuk, noldu?"
"Yok ya uykum var o yüzdendir"
"Yeme beni, ne oldu anlat"
"Kanka hani Asena vardı ya"
"He"
"İşte ben onunla sevgili oldum"
"Ooo ne güzel işte ama konuştuğun bir kız yok muydu?"
"Vardı da onu geç.kanka ben Asena'yı
elde edince ona olan sevgim gitti, bitti, yok oldu""Ne?"
Kerem durmuştu, sadece durmuştu çünkü o da benim gibi şaşırmıştı ve ne yapacağını bilmiyordu, bilmiyorduk...
"Ya oğlum ben onu çok seviyordum ama bir hevesmiş bunu şimdi fark ettim ne yapıcam ben?"
"Barış senin ben"
Başımı öne eğdim.
"Barış sen ciddisin. Sen mal mısın oğlum? Kızı kullanmış oldun. Hem sen bana demiyor muydun "Sevgilisinden yeni ayrıldı ona destek olurum ve böylece beni sever, uzun bir ilişki yaşarız, ben çok seviyorum" demedin mi? Dedin, ama yaptığına bak. Hepsi bir heves uğruna mıydı? Kız için üzülüp sürekli "kanka ben bu kıza nasıl kendimi sevdiricem?" diyordun. Barış yazıklar olsun, kız yeni sevgilisinden ayrıldı sende ona yanaştın şimdi ayrılırsan kız darmadağın olur, hiç düşünmedin mi? Ayrıca sen konuştuğun bir kız vardı? Yoksa hala onunla konuşuyor musun? Hem biri ile konuşup hem de sevgili yapmak, Barış diyecek şey bulamıyorum"
O kadar haklıydı ki cevap bile veremedim.
Asena ile heves uğruna sevgili olmuştum birde konuştuğum kızı aradan çıkartmam lazımdı.Şimdi sadece oturup düşünmem lazımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beceriksiz | Barış Alper Yılmaz
Teen FictionKorkarak elimi kafama koydum ve evet ıslaklık vardı. Elimi geri çekip baktığımda elim kanlar içindeydi. Beyaz t-shirtimin omuzlarıda kanlar içindeydi. Neyse ki çok panik olmamıştım. "Asena iyi misin, ay kız beyin kanaması geçiriyo ASENAAA!!!" Ecrin...