iyi okumalar 🩷🩷🩷
--
"Tamam aşkım"
"Oooo"
"Sus Eco"
"Tamam"
Hala sırıtıryordu.
"Ya mal mal sırıtacağına hazırlansana"
"Niye ki"
"Sen salak mısın Eco?"
"He doğru gelinlik bakmaya gidecektik, Barış'da seni bu yüzden aradı demi?"
"Allah'ım sen sabır ver"
Ellerini açtı.
"Amin"
"Yav yürü hade"
"Hade?"
"He hade"
"Barış'ın yanında kala kala onın gibi konuşmaya başlamışsın, Allah'ım sen hayır et"
"Sabır"
Hazırlanıp evden çıktık, Barış kapının önünde arabada bekliyordu.
Annesi, ablaları ve Yelda'da arabadaydı, annesi ön koltukta oturduğu için arkaya oturdum. Ecrin benim kucağıma oturdu."Eco kalk üstümden!"
"Nereye otirim!?"
"Bilmiyom! Bagaja git gir!"
"Olmaz, ya da olur ama seninle olur"
"Tamam hadi gidek"
"Amma koniştinuz he, otirun otirduğunuz yerde"
"Ama Barışcığım bu Eco benim kucağımdayken nasıl oturabilirim? Bacaklarım kırıldı!"
Zorda olsa gelinlikçiye gitmiştik.
Barış, Berkan, Kerem, Barış'ın babası ve benim babamda damatlık bakmaya gitmişti.
Annem ve babam kendi arabaları ile gelmişlerdi, annemde geldi kısaca. Keşke Ecrin'le ben annem ve babamla gelseydik.1. Gelinliği giydim. Sade ve zarif bir modeldi, tam istediğim gibi.
"Yenge koskoca Barış Alper ile evleniyon bu gelinlik hiç olur mu?"
"Yelda haklı Asenacım değiştir bence"
"Sen kendin hangisini beğendiysen al kuzum"
Yelda ve Yeliz beğenmemişti. Annem ben nasıl bir istiyorsam onu almamı istedi. Annelerine döndüm.
"Kizum bu gelinlik sade kalur ama istersen buni alalum"
"Annecim Barış Rize'de düğün yapacağımızı söyledi, orada sade bir gelinlik giyerim. Bu düğünde herkes olur, o yüzden daha gösterişli giymem uygun olur."
"Yo ne alaka?"
"Ecrin"
"Ne yani herkes gelecek ve sende sırf nispet olsun diye istemediğin bir gelinliği giymek zorunda mısın? Hayır, istediğini al, giy kimseyi ilgilendirmez"
"Ecrin kizum hakli"
"Olsun ben başka modele bakıcam"
2. Gelinliği giydim.
"Ben bunu istiyorum"
"Asena emin misin? Senin tarzın değil çünkü bu"
"Sus Ecrin"
Gelinliği alıp çıktık. Barış aradı.
"Efendim Barış?"
"Aa Sarı Kafam'a noldu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beceriksiz | Barış Alper Yılmaz
Fiksi RemajaKorkarak elimi kafama koydum ve evet ıslaklık vardı. Elimi geri çekip baktığımda elim kanlar içindeydi. Beyaz t-shirtimin omuzlarıda kanlar içindeydi. Neyse ki çok panik olmamıştım. "Asena iyi misin, ay kız beyin kanaması geçiriyo ASENAAA!!!" Ecrin...