Merhabaaa, bu benim ilk hikâyem umarım beğenirsiniz. Beğenmediğiniz veya benim hata yaptığım yerleri lütfen belirtin. Keyifli okumalar🩷🩷
Bölüm şarkısı: Yusuf Güney-Melekler Seni Bana Yazmış
--
"Tamam Ecrin kapat"
Ecrin'nin suratına telefonu kapatıp hazırlanmaya başlarım. Nereye hazırlanıyorsun diye sorarsanız, maça hazırlanıyorum. Evet maça gidecektim.
Açıkcası ben maçlardan pek anlamazdım hatta takım bile tutmazdım ama Ecrin'nin zoru ile gidecektim. Ben ne anlarım maçtan sen git işte dememe rağmen yine de zorla beni götürüyordu.
Kot şort, beyaz bir t-shirt giyerim ve saçlarımı açık bırakırım. Parfüm kullanmayı çok seviyordum o yüzden parfüm şişesini üstüme boca ederken telefonum çalar. Tahmin etmişsinizdir arayan Ecrin.
Telefonumu komidinin üstünden hemen alıp açarım.
"LAN İNSENE AŞAĞI!!!!"
Keşke açmasaydım, galiba sağır oldum.
Yine telefonu Ecrin'nin suratına kapatırım. Bundan çoook keyif alıyorum yapabilecek bir şeyim yok.Telefonu çantama koyup, kapının önünde ayakabılarımı gidip kapıyı da arkamdan kitleyip çıkarım.
Benim aptal arkadaşım Ecrin beni beklerken son ses açtığı şarkıyı bağıra bağıra söylüyordu.Arabaya binip şarkıyı kapatırım.
"Ne kapatıyon ya ne güzel dinliyorduk?"
"Sen dinliyordun Eco o yüzden çoğul eki kullanma"
"Vıyy bu iyice başımıza Türkçe hocası kesildi"
Gülümserim. Arada böyle yaparak onu sinir ediyordum o da bana sürekli bu cevabı veriyordu. Ecrin hanım kapattığım şarkıyı yine son ses açıp hem söyleyip hemde arabayı kullanmaya başlamıştı.
"Nikahımız kalpte kıyıldı
Bu yüreğin sahibi sensin
Vurgunum düşkünlüğüm
Melekler seni bana yazmış
Sevdalım gözbebeğim
Kader seni alnıma yazmış!!"O şarkıyı söylerken bende instagram'a hikaye paylaşırım.
Bir kaç beğeni bildirimi gelir, bildirimleri açıp baktıktan sonra telefonu bir kenera koyarım.
"Looo Aso geldik"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beceriksiz | Barış Alper Yılmaz
Ficção AdolescenteKorkarak elimi kafama koydum ve evet ıslaklık vardı. Elimi geri çekip baktığımda elim kanlar içindeydi. Beyaz t-shirtimin omuzlarıda kanlar içindeydi. Neyse ki çok panik olmamıştım. "Asena iyi misin, ay kız beyin kanaması geçiriyo ASENAAA!!!" Ecrin...