İyi okumalar🩷🩷🩷
Bölüm şarkısı: Kenan Doğulu, Iskender Paydaş - Doktor
--
"Ecrin hadi geç kalıcaz antrenmana, ya Barış erken giderse? Yetişemeyiz. Hadi çabuk ol!!"
Ecrin'i bekliyorum ki antremana gidelim.
İnşallah bugün çıkar evden.
"Aman be geldik çatlama"
-
Antrenmanın olduğu sahaya gelmiştik ve hemen Berkan yanımıza geldi.
"Hoşgeldiniz"
"Hoşbulduk"
Ecrin ile aynı anda söyledim.
"Soyunma odası şurada gel"
Berkan, Ecrin ve ben soyunma odasına doğru gitmeye başaldık.
Ecrin ve Berkan önde konuşarak gidiyordu, bende arkalarında "acaba Barış'a ne desem?" diye düşünüyordum.Ben dalmışken.
"Şuan banyoda tabi sen banyoda konuşmak istiyorsan farklı"
Berkan'da Barış gibi ~fesat~.
Berkan'ın koluna vurdum.
"Sus be"
Güldü.
"Tamam sen gir kapıyı kitlerim ben, bir şey olursa seslen ikimizde buradayız"
Ecrin'i gösterdi.
Başımla onaylayıp soyunma odasına girdim. Berkan kapıyı arkamdan kapatıp, kitledi.
Sadece ben vardım ve duş alan Barış.
2-3 dakika içinde belinde bir havlu ile duştan çıktı, saçını da farklı havlu ile kuruluyordu ve beni fark etmedi.
Maşallah maşallah ne taş adamsın Barış.
Ağzım açık değildir inşallah.Havluyu kafasından çekince gözgöze geldik.
Hafifçe gülümsedim ama onun yüzü düştü.
"Ne işin var, ben seni rahatsız etmiyor muyum? Seni rahatsız eden birinin yanında durman garip"
"Konuşmaya geldim"
Oturduğum yerden kalktım.
"Otursana"
Bir şey demeden oturdu, bende yanına oturdum.
"Sadece ben konuşacağım ve sende dinleyeceksin, tamam mı?"
"Tamam"
"Barış ben dün gece sana öyle söylemek istemedim ama istemeden ağzımdan çıktı ve farkındayım seni kırdım. O kadar pişmanım ki anlatamam. Beni kullandığın için sana kızgındım ve seninle ne zaman karşılaşsam sürekli sana bir şeyler söylüyorum, seni kırmak için ve peşimi bırakman için.
Keşke bu kadar aptal olmasaydım çünkü beni kullandığın için hislerimden kaçtım, kabullenmek istemedim. Beni kıran, kullanan birini nasıl severim dedim. Şimdi hislerimden kaçmak yerine açık açık söyleyeyim. Seni seviyorum Barış.
Ayrıca sana dün gece söylediğim şeyler için çok ama çok özür dilerim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beceriksiz | Barış Alper Yılmaz
Novela JuvenilKorkarak elimi kafama koydum ve evet ıslaklık vardı. Elimi geri çekip baktığımda elim kanlar içindeydi. Beyaz t-shirtimin omuzlarıda kanlar içindeydi. Neyse ki çok panik olmamıştım. "Asena iyi misin, ay kız beyin kanaması geçiriyo ASENAAA!!!" Ecrin...