3.

11 1 0
                                    


Birden dudaklarına yapışınca Lale ne olduğunu anlamaya çalıştı.

Lanet olsun bu adam onu öpüyordu. İlk öpücüğüydü ama pekde umrunda olmamıştı kime vereceği. Ama şimdi hayallerindeki adam onu öpüyordu. Muhteşemdi.

Lale karşılık vermiyordu. İlk defa biri tarafından öpüldüğünü anladı Fırat. Ama sadece onunla birlikte olmak istiyordu. Seviyormuydu peki? Bilmedi. Durdu. Bu kızın hissleriyle böyle oynayamazdı ama onu istiyordu. Her şeyiyle. Geri çekilmeye başlayıp kapalı olan gözlerini açıp Laleye baktı.

Lale de açtı gözlerini ama Fırata bakamıyordu. Tanrı aşkına bu kız kızarmışmıydı? Böyle daha seksi diye geçirdi içinden. Ellerini Lalenin omuzlarından çekip yanaklarına uzandı ve ona bakmasını sağladı.

'Lale'

'...'

'Benim olmanı istiyorum benim ol'

'B-ben sizi tanımıyorum. Daha bugün tanışdık yani şey olmaz'

'Lale'm lütfen düşün. Vakit ver. Olmaz deme. Belki olur ha ne dersin?'

Araba sesi duyulur diyulmaz
Lale ellerini kaldırıp yanaklarında duran Fıratın ellerini tutup çekti.

' Gitmemiz lazım'

Lale tam arkasını dönüp gidecekken Fırat onu kolundan tutub kendisine çevirdi

'Soruma cevap vermeden hiç bir yere gidemessin.'

Lale duraksadı. Ne diye bilirdi ki? Düşünüyorum diyip onu kandıra bilirdi ama o da Fırat kadar istiyordu. Yine de cevap belliydi.

' Tamam. Düşünücem.Gidelim artık üşüdüm.' Deyip gülümsedi ve gergin ortamı yumuşaltmaya çalıştı.

Bu kız çok güzel gülüyor diye düsündu Fırat.

Arabaya binip evin yolunu tuttular. İlk önce Laleyi evine bıraktı. İçeri girene kadar bekledi.

Lale bunu fark etmişdi.

Evin kapısını açar açmaz ayakkabısını çıkartıp odaya koştu.

Azra uyuyordu. İçtenlikle gülümsedi. Azra onun herşeyiydi. Yatağına yaklaşıp usulca başından öptü.

'İyiki varsın meleğim' diyip çekildi. Pijamalarını giyip banyoya girdi. Makyajını suyla temizleyip bitirdikten sonra yatağına girdi.

ΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠ

Sabahın ışıklarıyla Lale gözlerini açmıştı. Azra yerinde yoktu ama oturma odasından televizyon sesi gelince orda olduğunu anladı.

Bi dakika. Azra neden çabuk kalmıştı ki? Hemen saate uzanıp baktı.

'Geciktiiiimmm' diyip yataktan fırlarcasına kalkıp banyoya girdi. İşe gitmesine tam 15 dakika kalmıştı. Hemen çabuk bi banyo yapıp saçını gelışı güzel at kuyruğu yaptı. İş kıyafetlerinide giydiğinde 4 dakika kalmıştı.

Odadan çıkıp

'Ablam sen beni neden uyandırmadın ya' diyerek Azranın yanağından öptü. Kapıya koşup

'Bunun hesabını ben eve gelince vereceksin' Diyip bi gülücük atıp çıktı.

İşe gecikmişti. Hem yol uzaktı hemde trafik felç durumdaydı.

Odasına girip biraz soluklandı. Derin bir  'ohh' çekip koltuğuna oturdu.

Dosyaları patrona götürmeliydi. Gecikmemişti bunun için.

...........................

Günü bus sefer sıradan geçmişti. Fıratı görmemişti bugün.

Kapıyı açar açmaz Azranın gülücükleri etrafı doldurdu.

'Bu neşeyi neye borçluyuz acaba küçük hanım?'

Azra elinde çizdiği resimj havada sallıyordu.

'Kaç gündür bitiremiyordum sonunda bitdi.'

'Hmmm. Bu resmede bi bende bakayım. Ne dersin?'

Azra cevap vermeyip resmi Laleye uzatdı.

Şaşkındı. Kardeşi güzel resimler yapıyordu ama bu kadarını beklemiyordu. 5 buçuk daha okula bile gitmeyen biri bunu nasıl yapmıştı ki. Mühteşem bir resim değildi ama bir çocuk için fazlaydı.

'Bu-bunu nasıl yaptın? Super olmuş' diyip Azraya sarıldı.

'Dün gelen teyze öyretdi bana daha güzel çizmeyi. Bende bu resimim üzerinde uyguladım onun dedikledini. Ve bitirdim.'

'Yaa demek papucumuz dama atılmış ha?' diyip Azrayı qıdıkladı.

Bir kaç saat oyun oynamış bakıcıyla ne yaptıklarını konuşmuşlardı. Televizyon seyrederken Azranın uyuduğunu gören Lale kucağına alıp onu odaya götürüp  yatağına yatırdı. Üstünü örtüp başından öptü.

'İyi uykular '

Odadan çıktıktan sonra üçlü koltuğa kendini atıp kafasını geri yasladı. Bu zaman telefonuna gelen mesajla irkildi ve mesajı okudu.

'Kapıdayım.'

Mesaj Fıratdandı.

Hemen kalıp kapıyı açtı. Şaşkın bakışları Firatı bulunca saniyesinde Fırat içeri geçip Lalenin dudaklarını dudaklarıyla örtmüştü. Laleyi kapıyla kendisi arasına sıkıştırıp iyice Laleye yaslandı.

Lale Fıratın sertliğini hissedebiliyordu. İyi de daha düşünmemişti ki. Yine de Fırata karşılık veriyordu.

Fırat dudaklarını istemedends olsa ayırıp pozisyonunu değiştirmeden Laleye baktı.

'Seni özledim'

Lale şaşkınlığını üzerinden atamıyordu az önceki öpüşlerindende vereceği cevap az çom belliydi.

Firat Laleden ayrılıp izin almadan kendini koltuğa atdı.

'Düşündünmü?

Lale duraksadı.

'B-ben bilmiyorum yani bu benim ilk olucak ve..' devamını getiremedi. Korkuyorum diyemedi.

Fırat hemen yerinden kalkıp Lalenin yanaklarını avuçladı.

'Merak etme. Her şeyi bana bırak. Ne diyorsun?'

'Ta-tamam'


ÜçgenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin