4.

10 0 0
                                    

'T-tamam'
Kabul etmişti. İçinden kendine küfürler savurdu ama lanet olsunki en az bu adam kadar o da istiyordu. Pişman olacağını bile bile hemde.

Fırat ayaklanmıştı. Lale kabul etmişti ama şimdi burada yapamazdı ki. Fırat karşısında durunca heyecanlandı. Başını öpüp ellerini avuçladı.

'İnan bana pişman olmayacaksın'

Bu sefer elinden öpdü.

'Yarın seni yemeye davet ediyorum hanımefendi. Teşrif edermisiniz?' diyip gülümsedi.

'Memnuniyyetle'

Kraliçe endamıyla söyleyip başını dikleştirdi. Sonra dayanamayıp ikiside birden güldüler. Tanrım bu adam harika gülüyordu.

'Kapiya kadar geçirirsin heralde değil mi?' diyip hafif sırıttı.

'Tabikide lordum'

Adamın elinde olan elini çekmeden kapıya kadar geldiler. Kapıyı açıp çıkacakken Fırat bir anda Laleyi kendine çevirip öptü.

'Görüşürüz Lale'm'

Lale bu haline hafif güldü.

Kapıyı kapatıp içeri geçti. Sebebsizce kendini mutlu hissediyordu. Bu iriyapılı herkesin isteyebileceğı adam Laleyi istiyordu.

Saate baktığında gecenin 3ü olduğunu gördü. Uyku vaktiydi. Uyumalı biraz dinlenmeliydi.

______________________________

Uyanır uyanmaz rutin işlerini yapıp çıktı.

Şirkete girer girmez herkesin koşturduğunu gördü. Hemen görevliye yaklaşıp sordu.

'Bugün ne varki böyle yapıyorlar?'

'Patron artık emekli olmak istemiş. Hisselerini yeğenine devretti.Çalışanlara da Her şey mükemmel olsun diye tembihledi.'

Lale şaşırmıştı. Hiçbirşey söylemeyip odasına çıktı. Masasında çiçekleri görünce masaya yaklaşıp yanında bir kart aradı. Ve bingo. Eline alıp okumaya başladı.

'Günüm seninle başlamadı ama seninle bitecek. Bu akşamı sabırsızlıkla bekliyorum. Ve sana birazdan bir süprizim olacak.

Lordun'

Kartı masaya bırakıp Çiçeklerini kokladı ve gülümsedi. Acaba ne süpriz yapacaktı?

Bunu düşünmeyi bi kenara bırakıp yeni patronu beklemeye koyuldu. Nasıl biri olacak bu patron. Yeğeniyse yaşlı biri olacağını düşünmedi. Masayı toparlayıp çiçeklerini vazoyla buluşturdu.

Saat 3 geliyordu. Lale verilenleri bilgisayara yazmaktan beyni partlayacaktı nerdeyse.

Birden kapı açılınca korktu.

'Lale hemen buraya gel. Yeni patron geliyor'

Lale dosyayı kapatıp ayağa kalktı. Üstünde toz varmış gibi temizleyip dışarı çıktı.

Çalışanların durduğu yere gelip orda bekledi patronunu. Olacaklardan habersiz.

Fırat Lalenin çalıştığı yerde artık patron olmak isteğini Hikmet beye bildirmişti. Laleye daha yakın olmak için yüklü bir para karşılığında satın almıştı sonunda.

Lalenin haberi yoktu. Sabah onun odasına çiçek buketi gönderip sana süprizim olacak yazmıştı.

Artık şirketin önündeydi. Arabadan inip arkadaki çalışanlar ile birlikte içeri girdi. En çok Lalenin onu görünceki yüzünü merak ediyordu. Kapıdan girergirmez gözü Laleyi aradı. şirket Çalışanlarının oluğu yerde durmuş gözlerini büyütmüş Fırata bakıyordu.

Fırat Lalenin yüzüne gülmeden edemedi. Sonra onu süzmeye başladı. Göğüsleri bi kadına göre oldukca hoştu. Kalçaları belirgindi. Şişman değildi ama hafif balık etliydi. Akşamı sabırsızlıkla bekliyordu.

Fırat şirket çalışanlarına kendini tanıtmış ve odasına çıkmıştı. Herkesin iş başına geçmesini söyleyip kendide şirket ihalelerine bakmaya başladı.

Lale Fıratı görünce şok olmuştu. Demek süprizi buydu. Hikmet beyin yanında bir kaç defa görmüştü ama bu kadarını beklemiyordu. Ayaklanıp Fıratın yanına gitmeye karar verdi.

Kapıyı çalınca içerden Fıratın sert bir sesinin 'gir' demesiyle içeri geçti.

Fırat dosyalarla ilgileniyordu. Daha Laleyi fark etmemişti.

Kafasını kaldırmadan gözleri Laleyle buluşunca sırıtmadan edemedi.

'Beğendin mi süprizimi?'

Ayağa kalkıp Laleye yaklaştı. Aralarındakı mesafeyi kapatıp kızın omuzlarindan tutup kalçasını masaya dayadı.

Yavaşca kulağına eğilip

'Seni özledim' deyip boynuna küçük öpücükler bırakmaya başladı.

Lale sessiz inleyişleriyle Fıratı durdurmaya çalıştı.

'Fırat... D-dur.'

Fırat boynundan ayrılıp kıza baktı. Yüzü mükemmeldi.

'Akşam saat 6da şirketden beraber çıkacağız.Eve gitmeyeceğin için bakıcıyı şimdiden gönderdim'

'Ben henüz Azraya bişey söylemedim. Söylemezsem küser bana'

'Tamam ozaman birlikte uğrarız. söyleyip döneriz.' Diyip Lalenin dudaklarına kapandı. Tanrım... Acemi biriydi ama harika karşılık veriyordu. Kalçasını kaldırıp masaya oturtdu.

Lale bacaklarını açıp Fıratın belini sardı.

Öpüşleri o kadar güzeldi ki Fırat herhalde Laleyi masaya yatırıp becerebilirdi.

Kızdan ayrılıp yüzünü avuçladı.

'Beni bekle. '

Lale masadan inip sıyrılmış eteğini düzeltdi.

'Peki lordum' diyip güldü. Fırat da onun bu haline gülmeden edemedi.

Lale kapıdan çıkıp işinin başına döndü.

Bu akşam tam başka olucaktı.

ÜçgenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin