Bu akşam başka olucaktı.
Lale her şeyi kabullenmişti. Bu adamın yaptıklarından etkilenmemek elde değildi.
Kabullenmesede bu adamdan hoşlanıyordu.
Akşam olmuşdu. Ama Lale de bir hayli yorgundu. Dosyalar çok fazlaydı ve hepsini bugün yetiştirmek istiyordu. Yaptıda.
Her şeyi toparlayıp odasından çıktı. Fırat beni bekle demişti ama odasına mı yoksa şirketin önüne mi gideceğini düşünüyordu.Odasına girmeyi seçti.
Kapıyı açtı. İçeri süzülürken etrafa göz atıyordu. Fırat odada yoktu.
Burada beklemeyin anlamsız olduğunu düşünüp dışarı çıktı. Çalışanlardan biri Laleyi Fırat beyin odasından çıkdığını görünce kadına doğru gitdi. Fırat beyle olan yakınlığını anlamıyordu. Adam evliydi.
'Fırat beye mi bakmıştın?'
'Şey..mm..evet'
'Az önce karısı gelmişti. Onunla beraber çıktı.'
Lale şaşkındı. Ne demek karısı? Ciddimiydi bu kadın?
'K-karısı mı?'
'Evet. Çoktan çıkmışlardı. Fırat bey gelip imzalanacak olan dosyaları alıp gidecek. İstersen bekleye bilirsin'
Beklemek mi? Bu şirketde artık işi yoktu. Kandırılmıştı. Aşık mıydı ki? Bilmiyordu. Ama kalbi sızlıyordu.
Şirket kapısının önünden ağlayarak çıktı. Bir iki adım gitmişti ki kolundan tutulub çekilmesiyle afalladı. Ani olmuştu.
_______________________________________
Fırat odasında oturmuş dosyaları inceliyordu. Ufak bi yanlış ihale kaybetmesine sebep ola bilirdi.
Birden kapının tıklatarak açılmasıyla kafasıno dosyalardan kaldırıp gelene baktı. Gelenin Lale olduğunu düşünmüştü ama o değildi. Karısıydı.
'Seni burada beklemiyordum. Bi şey mi oldu?'
'Yoo sadece gelip seni görmek istedim. Hem belki dışarı çıkarız?'
Dışarı? Bugünü Laleye özel istiyordu. Hatta az önceki dokunuşlarını , öpüşünü aklından atamıyordu. Lanet olsun! Bu kızı seviyordu.
'Bugün planlarım var'
'Erteleyemez misin?'
Fırat karısını anlamıyordu. Yıllar boyumca hiç bir zaman böyle istekde bulunmamıştı.
Fıratın bakışları altında ezilen karısı başını üzgün bir ifadeyle aşağıya eğdi.
'Bugün benim doğum günüm. Ve ben kutlamadım hiç bir zaman. Yanlız bugün istiyorum. Lütfen Fırat'
Sona doğru sesi alçalmıştı.
Fırat bu sözler karşısında bir şey diyemedi. Haklıydı.
'Tamam. Ama işlerim var. Çabuk dönmeliyiz'
Kadın sevinmişti. Belki de böylece eski sevdiğini unutup Fıratı seve bilirdi.