Розділ 4.

10 0 0
                                    


Всю дорогу ми їхали мовчки. Навіть музики в салоні не було. Я вдивлялась у будинки, які миготіли один за од­ним від шаленої швидкості автомобіля. Адам впевнено дивився на дорогу, міцно стиснувши кермо. Ми під'їхали до мого дому. Вже було пізно, напевне тому ні в одній із кімнат не світило світло. Я відстебнула пасок безпеки.

‒ Не говори із Девіном більше...

Я повернула голову і пильно подивилася на Адама.

‒ В ту халепу я потрапила через тебе. Я не хочу чути ні тебе, ні твоїх порад, – прошипіла я крізь зуби, ледь стримуючись, щоб не вдарити його.

‒ Я врятував тебе!

‒ Якби ти не розвісив ті фото, нікому б подібне не прийшло в голову. Що я зробила тобі такого? Чому ти вже вкотре знущаєшся над моєю душею?

Він мовчки дивився в мої очі. На його обличчі з'явився піт. Він важко вдихнув і видихнув декілька разів.

‒ Чому ти мовчиш? Ти хоч знаєш наскільки страшно усвідомлювати, що зараз трапиться щось жахливе? Вкри­ватися потом і заковтувати повітря так, ніби його від тебе забирають? Коли у венах холоне кров і ти перестаєш відчувати своє тіло, тому що страх взяв над тобою гору... Ти хоч можеш це уявити собі? Боже, з ким я розмовляю...

Я схопилася за ручку дверцят, але він, випередивши мене, заблокував їх на панелі керування.

‒ Що ти ще від мене хочеш? Хіба стільки пролитих сліз через тебе недостатньо?

Я мовчки дивилася на нього очікуючи хоча б якусь відповідь.

‒ Нікуди не йди, я дещо тобі покажу.

Промовивши це, він з усієї сили натиснув на педаль газу і машина поїхала в невідомому мені напрямку.

‒ Куди ми їдемо? – сердито запитала я.

‒ Зараз про все дізнаєшся. Знаю... тепер у твоїй голові десятки запитань, але повір мені хоч тепер.

Я знову подивилася на нього. Він не виглядав як людина, що хоче нашкодити мені, скоріше навпаки. Декількома днями раніше я б нізащо не поїхала кудись із ним, та тепер дещо змінилося і я поки що не можу зрозуміти, що саме.

* * *

Надворі була глибока ніч. За весь період поїздки Адам не промовив жодного слова. Просто інколи дивився то на мене, то на дорогу. Близько за годину ми прибули до місця призначення.

Небо зі смаком отрутиWhere stories live. Discover now