0.9

20 4 0
                                    


İki hafta sonra:

"Kanka, Batu'nun sana davranışı bir arkadaşa davranışı gibi değil."dedi Gece.Gece ile telefonda konuşuyorduk.
Artık Batu'ya olan hislerimin karşılıksız olmadığını fark ediyordum.Batu'nun yanında kendimi güvende,değerli,huzurlu ve mutlu hissediyordum.Ben bu yaşıma kadar daha önceden bir erkekte bu hisleri tatmamıştım.Onu  görünce karnımda kelebekler uçuyor,kalbim tepiniyordu.
Ben Alara,Alara Başer ve ilk defa birine aşık olmuştum.
Umarım işin sonunda Cafer'den bez istemeyiz.

"Biliyorum Gece,biliyorum.Benim davranışımda arkadaşlığın ötesinde olduğunu biliyorum."dedim.

"Aşık mısın?!"dedi heyecanlı bir sesle.

"Evet."dedim kısık sesle.

"Zaten,aranızda birşeyler olduğunu görmüştük."kaşlarım havalandı.

"Görmüştük?Kiminle gördün Gece?"

"Pot kırdım galiba,ya da kırmadım.Neyse,Berkay ile."

"Ee?"

"Sonra biz işte konuştuk.Sonra seni aramam kararına vardık.Olanların farkında mısın diye?"

"Siz bizim arkamızdan neler karıştırmışsınız da bizim ruhumuz duymamış.Biz hep beraberdik, bunları tek başınıza ne zaman konuştunuz?"

"Demekki hep beraber değilmişiz."dedi hızlıca.Karıştırdığı bir şeyler vardı ama bunun üzerine sonra düşecektim.

"Benim kapatmam gerekiyor annem çağırıyor.Muah,öptüm."dedi ve yüzüme kapattı.Berkay ile Gece'nin arasında bir şeyler dönüyordu.Bunun peşini bırakmayacaktım.
Ve hiç sevmediğim şeyi yapmak için masama oturdum;ders çalışmak.Tabii tek başıma bu azabı yaşamayacaktım,Berkay'ı çağırıp beraber yapacağız.

﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌

4 saattir ders çalışıyorduk.Ben sızlansam bile Berkay çıtını çıkarmadan aralıksız çalışmıştı.Şimdi Berkay ile televizyon izliyorduk. Akşam 9 olmuştu.

"Berkay,"

"Efendim güzelim."

"Gece ile aranda ne var?"dememle ağzındaki cipsle boğulması bir oldu.

"Hiç...bir şey ...yok."dedi öksürmelerinin ardından.

"Ben Batu'ya aşığım."dedim pat diye.Elini belime koydu beni kendisine çekti ve kafamdan öptü.

"Batu iyi biri,seni üzmeyeceğini biliyorum çünkü onun sana nasıl baktığını gördüm.Mutlu olun."dedi

"Ben söyledim sıra sende,anlat bakalım Gece ile aranda ne var?"

"Bilmiyorum,şuan sadece emin olmaya çalışıyorum."dedi kısık bir sesle.

"Gece de sana boş değil."

"Emin misin?"

"Hayır,Alara'yım."dedim gülerek.O da güldü ve yüzünü buruşturdu.

"Bunu yaptığına inanamıyorum."

"Bende."dedim ve güldük.
Ve telefonum çaldı,Batu arıyordu.Hemen ayağa kalktı ve balkona gitdip aramayı açtım.

"Naber ufaklık?"

"İyi senden?"

"Sesini duydum iyi oldum,kim bilir yüzünü gördüğümde nasıl olacağım?"dediğinde midemde kelebekler uçtu,yüzüm kızardı,kalbim tekledi.Diyecek birşey bulamadığım için sustum.Batu'nun gülme sesi geldi.

"Yerim."dedi.

"Okulun basketbol takımına yazıldım."dedi bir anda.Nasıl yani şimdi onun yakışıklılığını okuldaki bütün kızlar görecek ve asılacaklar mıydı?

"Merak etme,"dedi gülerek.

"Senden başkasını gözüm görmez."dediğinde patlıcana döndüm.HER ŞEYİ DIŞIMDAN MI SÖYLEDİM?!

"Evet,dışından söyledin."

"Benim ocakta ikizim vardı,bir bakayım ben ona yarın okulda görüşürüz."dedim ve telefonu suratına kapattım.

OCAKTA İKİZİM Mİ VARDI?!delirdim mi ben?
Kendime söve söve içeri girdim.Berkay hâlâ televizyon bakıyordu.

"Yatıyorum ben."dedim

"Tamam iyi geceler."

"Sanada."Odama fırladım.
Yatağa yattım ve tam uyuyacakken.

Yarın koç,bizim yeteneklerimizi görmek için bir maç yapacak.Tüm okulda olacak orada tanıtım amaçlı.Okul çıkışı olacak.Gelir misin?

Gelirim☺️.

Sevindim:)
İyi uykular,tatlı rüyalar.

Sanada.

Ve uykuya daldım.

﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌

10 dakika sonra maç başlayacaktı ve bende Batu'ya destek olmak için şuan onu bulmaya çalışıyordum.Tam geri tribüne çıkıyordum ki,

"Ufaklık?"müptelası olduğum sesiyle arkama döner dönmez onun heybetli vücudunu saran basketbol üniformasını  görmemle yutkunmam bir oldu.

"S-sana bakmaya geldim."

"İyi yapmışsın."diyerek üzerime doğru yürüdü.Tam önümde durdu ve saçımın yüzüme düşen tarafını kulağımın arkasına narince sıkıştırdı.

"İyi şanslar."dedim.

"Sağol ama ihtiyacım olmayacak."güldük.
Tam konuşacakken,

"Koç çağrıyor."diyen çocuk geldi ve Batu gitmek zorunda kaldı.Bende tribüne geri döndüm.Gece,beni görünce kendisini ve Berkay'ı göstermek için elini salladı.Hemen onların yanına gidip oturdum.

"Çok heyecanlı!"dedi Gece ellerini çırparak.Onun bu haline Berkay ile güldük.Tam o sırada bizimkiler sahaya çıktı.İkiye bölündüler ve maç başladı.

𖤐⭒๋࣭ ⭑𖤐⭒๋࣭ ⭑𖤐⭒๋࣭ ⭑𖤐⭒๋࣭ ⭑𖤐⭒๋࣭ ⭑𖤐⭒๋࣭ ⭑𖤐

Hellüğğ,yine ben sjsjzzj
Bugün kurslardaydım o yüzden pek yazacak zamanım olmadı o yüzden bu bölüm birazcık kısa.Affınıza sığınıyorum.

Yıldıza basmayı unutmayın 🌟🥺.

Buraya karakterler hakkında fikirlerinizi yazabilirsiniz.

Bu bölüm nasıldııı
(Ben itiraf edeyim pek olmadı.)





SERENDİPÇE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin