99. {konec}

408 31 24
                                    

Uvědomuju si, že to mohlo skončit mnohem lépe, ale bohužel, i takový je život.
Nikdy nevíte, kdy naposledy mluvíte se svými nejbližšími/ kdy je naposledy vidíte.
Bohužel Petr i Petra už jsou v nebi a snad zase spolu.

-------

Právě je 28.7.2024, 2:14 a já dopisuju tuhle fanfikci se slzami v očích.

Nevím moc, jak začít a co vám tu říct, ale  máme tu konec této fanfikce a já bych Vám všem chtěla strašně moc poděkovat.

Vážím si každého, kdo čte, dává hvězdičky, píše komentáře..
Je to od vás neskutečná podpora a opravdu si toho moc vážím.

Jeden čas už jsem ani nechtěla tuhle fanfikci dopsat, ale mám od vás neskutečnou podporu a dáváte mi strašnou motivaci psát.

Mrzí mě, že fanfikce dopadla jak dopadla, ale já asi neumím psát šťastné konce..

Nejradši bych ji psala dál, ale bohužel všechno hezký někdy končí a jelikož tahle fanfikce má teď přesně 100 částí, tak jsem se rozhodla ji ukončit a věnovat se psaní jiných fanfikcí.

Děkuju vám moc všem za vsechno❤️

Speciální poděkování patří:

Steinovi,
za to, že je a pomáhá nám ❤️‍🩹

Vojtovi,
za to, že mě vyslechl, když jsem potřebovala a nikdy nebral nic na lehkou váhu.
Brácho, i přes to, že si nepíšeme, tak vždycky budeš můj fav člověk a věřím, že se ještě někdy uvidíme a půjdu tě obejmout..
Nebýt tebe, tak tahle fanfikce ani nevyšla.
23.4. Vojto..

/23.4.2023 jsi mi poprvé napsal. Taky jsme si od té doby psali skoro každý den a já se nad každou tvoji zprávou usmívala a nad tvými hlasovkami jsem nemohla z toho jak krásný hlas máš..
1. kapitola téhle fanfikce vyšla 23.4.2024 jen kvůli tobě.
Děkuju ti<3/

Terezce,
za to, že je jaká je a vyslechne mě, i když ji celý dny mluvím jen o jednom člověku nebo jí říkám blbosti, ale poslouchá mě a nikdy mě neposlala do pici.
Děkuju, miluju te bro.

Mojí nejlepší třídní,
za to, že je.
Pan čelko, jste nejlepší člověk, miluju vás reálně

A samozřejmě ještě jednou:
Největší poděkování patří Vám za to, že čtete moje příběhy.
Opravdu si moc vážím každého jednoho z vás, který si přečetl tenhle příběh a dočetl to až sem.
Děkuju za hvězdičky a komentáře.
Nad každým jedním komentářem jsem se radovala.
Miluju vás, děkuju ❤️

A pro ty, kteří četli tuhle fanfikci, tak mám venku i jiné fanfikce a budu moc ráda, kdyby jste si je rozhodli jít přečíst.
A vy, kteří se rozhodnete je nečíst, ale tuhle jste četli, tak přeju jen to krásné do života🫶🏼

Děkuju, miluju vás a zase někdy Slunečnice❤️‍🩹

Děkuju, miluju vás a zase někdy Slunečnice❤️‍🩹

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Jak se to mohlo stát?Kde žijí příběhy. Začni objevovat