Omegaverse nedir? / ÖNEMLİ!

169 16 0
                                    

Feromon:
Vucüt dışına salgılanan hormonlardır. Ruh haline ve duyguya göre etki edebilir. Eşlerini/ başka türleri etkilemek için kullanılır. Herkesin kendine özgü kokusu vardır.

Mühürlemek:
İlişki sırasında partnerlerin birbirinin şah damarına sivri dişlerini geçirmesi dir. Kim mühürlenirse o kişiler artık birbirine aittir. Eğer başka biriyle romantik veya cinsel bir ilişkiye girerse iki tarafta acı çeker.

Alfa:
Baskın olan türdür. Emir vermeye eğilimlidir. Feromonları sert kokar.
Üç ayda bir ruh dönemine girerler.
Bu dönemde birileriyle olmaları gerekir. Eğer olmazsa acı çeker ve ölüme kadar sürüklene bilir. Hamile bırakabilir ama hamile kalamazlar.
Kızışma dönemindeki bir omegaya dayanamazlar. Cinsel ihtiyaçlarını bastıramazlar. Bu olayda şiddete bile başvura bilirler. Fiziksel olarak diğer türlere göre daha güçlülerdir.

Beta:
Ne çok güçlü ne de çok güçsüzlerdir.
Hem hamile kalıp hemde hamile bırakabilirler. Kokularını çok nadir salgılayabilirlersalgılayabilirler.  Omegalar kadar narin, alsalar kadar da hüçlü değillerdir.

Omega:
Pasif türdür. Hamile bırakamaz hamile kalırlar. Her ay kızışma dönemine girerler. Bu süreçte kendilerini kontrol edemezler. Tek düşündükleri şey cinsellik olur.
Bir ilişki yaşamazlarsa  acı çekerlerçekerler.  Kızışma döneminde bastırıcı kullanıp kendilerini dizginleyemeye ve hafif geçmesini sağlarlar. Feromonları daha hafiftir, çiçeksi ve tatlıdır.

✩✩✩✩✩
Bu ficte normal omegaverse evreni dışında kendi eklediğim bazı şeyler var burada bunları anlatıcam.

Bu evrende herkesin kendine özgü bir doğdugunda onlara bahşedilen  güçleri var. ( hava, su elektrik vs.)

Bu evren iki kraliyet tarafından yönetiliyor ve bu kraliyetlerden birinde omegalar güçsüz görüldüğü için omegaları belli bir yaştan sonra kraliyete isteselerde istemeselerde alıp kadim büyücüler sayesinde güçlerini onlardan alıyorlar ve alfalara veriyorlar.

 Royal Love                             *Chanmin* ( Omegaverse) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin