Yaşadığım olaydan üç gün geçmişti.
Bu üç gün boyunca her an aklıma o anlar gelmiş kendimden iğrenmeden edememiştim.
Vucüdum da jake'in dudak izleri sanki hala duruyordu. Üç gündür kaç kez duş almama rağmen.Getirildiğimde yerde üç gündür bulunmama rağmen hiç odadan çıkamamış yemekler bile odaya gelmişti. Bende bu yüzden bir karar vermiş ve gizlice odadan çıkıp hem evin? İçine bakabilecektim hemde jeongini arayacaktım.
Bana iğne yaptıktan sonra onu bir daha hiç görmemiştim.
İğne yaparken de görmemiştim ama olsun.Şuan jake banyodaydı ve su seslerinden anlaşılacağı üzere duş alıyordu. Yaklaşık beş dakika sonra şu sesleri kesilmiş ve kısa zaman sonra ise de kapı açılmış ve içeri üzerinde bornozla jake girmişti.
Onu görmemle hemen gözlerimi ellerimle kapatmış ve arkamı dönmüştüm.
Jk" Neden gözlerini kapattığını sorabilir miyim omegam?"
Omegam kelimesinden iğrensem de belli etmemiş ve cevap vermiştim.
Sm" Üzerinde birşey yok ya o yüzden. Üzerini giyince dönücem."
Jk" Utandın mı sen? "
'Midem bulandı.'
Tabiki bunu söylemiştim. Söylersem olacakları kestirmem pek de zor değildi belki de bitiremediği işi bile tamamlamak isteyebilirdi.Jk "Ah utangaç bebeğim"
Sm" Giyinir misin lütfen?"
İsteğim üzerine biraz gülmüş sonra da
üzerini giymeye başlamıştı.Birkaç dakika sonra da yanıma gelip yanagımı öpüp konuşmaya başlamıştı.
Jk "Ben şimdi gidiyorum güzelim sende çekmecede ki ilaçları içip odada beni bekle tamam mı? Sakın dışarı çıkma! Yoksa olacaklara ben sorumlu olmam."
Dedikten sonra ise tekrar yanağımı öpüp odadan dışarı çıkmıştı.
Ben ise hemen yanağımı silip ayağa kalktım. Ve banyoya girdim. Banyo okyanus kokusu ile doluydu. Bundan rahatsız olup kendi feromonu biraz salğılayıp kokuyu biraz bastırmaya çalıştım.
"Bilerek yapıyor galiba. Ah cidden"
Söylenerek hemen duş almış sonrasında da odaya geri girip dolaptan bir kıyafet çıkarıp giymiştim .
( bunu giydi ( valla mı amk))
Giyindikten sonra odadan çıkmak için sessizce kapıyı aralamış ve etrafta birileri varmı diye bakmaya başlamıştım. Görünürde kimse yoktu bu yüzden ama yinede sessiz bir şekilde odadan tamamen çıkmış ve ilk nereye gitmeliyim diye düşünmeye başlamıştım.
Sonrasında bana daha güvenli gelen sağ tarafa doğru ilerlemeye başladım.
Görünürde hala birileri yoktu. Her tarafta bir sürü oda vardı ama tabiki de onlara girmiyordum çünkü içeride kim olduğunu bilmiyordum bunu yapmak salaklık olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Royal Love *Chanmin* ( Omegaverse)
FanficOmegaların küçük görüldüğü bir kraliyette esir tutulan ve lanetlenen seungmin, o kraliyete savaş açmak isteyen krallığın varisi chan Ana ship= Chanmin Yan shipler= Hyunlix, Minsung,Jeongbin