1.1✩

35 10 37
                                    

Sınır 15 oy 40 yorum ( tek tek harf, emojive sayıları kabul etmiyorum)

Mingyu'dan

Mh" NERDE BU ÇOCUK NERDE!? YER YARILDI DA İÇİNE Mİ GİRDİ HA!? BİR HAFTA OLDU AMA O ORTALIKTA YOK!"

Ch" Minho biraz sakin ol! Onu bulucam tamam mı? Ama sen yeter ki sakın ol artık! "

Mng" Hyung sana diğer krallığa gidip bakabileceğimi söylüyorum ama sen kabul etmiyorsun."

Mh" TAMAM! Git ve onu bul mingyu! Ama kendine de dikkat et ve eğer oradaysa onu almadan gelme!"

Mng" Bana güvenebilirsin hyung. Kardeşimizi sağ salim buraya geri getiricem!"

Wonwoo'dan

Jn" Biliyorsun wonwoo başka çaremiz olmasa senden bunu istemezdik. "

Wn" Bilinoona  noona o benim kardeşim sayılır onu oradan çıkarmadan geri dönmeyecegime söz veriyorum!"

Seungmin'den

"Lütfen bana yardım et. "

Bir sarayda daha başıma ne gelebilirdi ki? Artık bunu bile kestiremiyordum. Şuan tek isteğim avazım çıktığı kadar bağırıp  camdan atlamak ve bu belalıkraliyetten gitmekti.

Sm" Sa-sana yardım edemem, bu benim öl-ölümüm olur."

"Eğer beni buradan çıkartırsan seni korurum, lütfen. Ben Helevator krallığında yaşıyorum ve oranın varisi benim kuzenim. Bana yardım et kimse sana birşey yapamaz!"

Dedikleri üzerine yavaşça yanına gidip dizlerimi kırıp karşısına oturdum.

Sm " Sana nasıl güvenebilirim daha kim olduğunu hatta adını bile bilmiyorum! "

"Sana kim olduğumu anlayırsam ve bana güvenirsen bana yardım edicek misin? "

Sm " Evet söz veriyorum. "

Flx "Peki başlıyorum o zaman. Ben Felix. Helevator krallığının varisinin kuzeni kendisi abimm gibidir. Yakında Valerian krallığı ile savaşıcaklar bunu iki krallıkta farkında ve ikisinin de hazırlıklara başladığına eminim. Fakat ikisi de daha savaş girişiminde bulunmadılar.
Helevator krallığının neden savaşa başlamadıgını biliyorum ama Valerian krallığınınkini bilmiyorum malesef. Sonrasında abim var.."

Neden helevator  varisi ilgimi çekmişti. Başka bir konuya giren Felix'in anlattığı konu hiç ilgimi çekmemişti ama varis çok hoşuma gitmişti.

Flx" Sen beni dinliyor musun? "

Sm " A- şey  biraz çabuk olur musun çünkü hemen gitmem gerekiyor. "

Flx " Ah tamam abimi sonra anlatabilirim. Neyi anlatmamı istiyorsun ki? "

Sm " Buraya nasıl geldiğini ve helevator krallığının varisinin neden savaşa başlamadığını. "

Flx" Pekii. Sana az önce anlattığım abim benim dışarı çıkmama asla izin vermez. Sadece yanımda mingyu hyungum varsa izin verir o da ikinci abim  zaten.  Birkaç gün önce artık bana bu tak etti ve gece yarısı evden kaçtım. Tek istediğim dışarıda biraz dolaşıp sonrasında tekrar eve gelmekti ama başaramadım. Çünkü kızgınlığa girdim. Normalde ilaç kullanırım ama o gün almamıştım. Bu yüzden dışarıda ki bir alfa beni fark etti."

Sm " Kimdi o?"

Flx " Hyunjin adında biri. "

Sm " Jeonginin abisi olan mı. "

Flx" Büyük ihtimalle. Çünkü o beni dışarıda kızgınlıga girmişken zorla buraya getirdi. Ben uyurken ise başımda biriyle konuşuyordu jeongin değip duruyordu."

Sm" O olmalı o zaman ve endişelenme  felix jeonginin anlattığına göre o çook iyi biriymiş. "

Çook kelimesini söylerken daha etkili olsun diye ellerimi iki yana açıp konuşmuştum. Sonrasında saçmaladıgımı fark edip ellerimi indirdim. Felix ise bana küçük bir gülümseme yollayıp konuşmaya devam etti.

Flx" Neyse anlatmaya devam edeyim.
Ben uyandıktan sonra ise iki büyücü gelip beni buraya attı ve bağladı. Beni savaş sırasında helevator krallığına tehtıt etmek için kullanıcaklarmış. "

Sm "NE CİDDİ MİSİN. BU ÇOK ACIMASIZCA! "

Flx " Şimdi bana yardım edicek misin? İnandın mı bana? "

Sm" Edicem ama bunu nasıl yapıcağımı bilmiyorum. "

Flx" Jeongini tanıyorsun değil mi o zaman ona benim yerimi söylersin o da abisine söyler ve beni buradan çıkartırdı. "

Sm" Tamam bunu yapıcam ama bana diğer sorduğum sorunun cevabını vermedin. "

Flx" Bu biraz fazla değil mi sonuçta sen bu krallıkta yaşıyorsun sana bunu söylemem yanlış olur. "

Sm " Eğer söylersen bende sana buradakilerin neden savaşa başlmadığını anlatırım. "

Flx" Peki umarım beni kandırmıyorsundur. Krallığın savaşa başlamama nedeni varisimizin daha eşini bulamamış olması. "

Sm" Savaşa başlamak için onun aşık olup evlenmesini mi bekliyorsunuz yani? "

Flx" Hayır tabiki de varisimizin gücü ateş yani en tehlikeli güçlerden.  Efsanelere göre ateş gücünün eşi olan kişinin gücü suya hükmeden biriymiş ve bu iki kişinin güçleri birleşince onlara kimse karşı koyamazmış. Kralımız da bu efsaneden dolayı varisimizin eşini bulması için diretiyor. "

Suya hükmeden.. Eğer hoshinin dedikleri doğruysa ben suya hükmediyordum? HAYIR bu doğru olamazdı sadece bir his ile böyle bir kanıya varmak saçmalık olurdu.. Değil mi? "

Flx" Neden bana öyle  bakıyorsun? Birşey mi oldu?"

Sm " B-ben emin de-değilim ama ben su-suya hükmediyorum Felix. "

Flx" NE SE-"

Sm" Ve Valerian krallığının savaşa başlamamasının nedeni de  varisin daha evlenmemiş ve tahta geçmemiş olması."

Flx" Evleniceği birisi var mı peki? "

Sm" Evleneceği kişi beniö felix. "

✩✩✩✩✩
Merhabalarr
Nasıldı bölüm?

Sizce ne olucak tahmin istiyore
Bu arada bu seungmin ve Felix her kekelediğinde bana bir gülme geliyo.

Wonwoo kim diyorsanız ilk bölüme bakabilirsiniz.

Umarım bölümü beğenmişsinizdir.
Dediğim gibi

Sınır 15 oy 40 yorum ( tek tek harf, emojive sayıları kabul etmiyorum)

Sağlıklı ve mutlu kalınn 😺👾

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: a day ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 Royal Love                             *Chanmin* ( Omegaverse) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin