Sınır 10 oy 20 yorum ( parayı veren düdüğü çalar ağa )
Seungmin'den
Tam tamına iki hafta; hayatımın tamamen tepetaklak olduğu, bildiğim tüm gerçeklerin yalan olduğunu ve 19 yıllık hayatım boyunca ayakta uyutulduğumu hiçbir şeyden haberimin olmadığını öğrendiğim iki yıl gibi geçen iki hafta.
Bu iki hafta boyunca hoshiyle görüşmem dışında bir daha dışarı çıkmamıştım. Bu normal insanları muhtemelen zorladı çünkü bir odada iki haftanı geçirmek sıkıcı olabiliyordu. Ama odada zamanı geçiren bendim ve buna alışık biri olarak pekte zorlandığım söylenrmezdi.
Şuan ise Jaketen zar zor izin alarak jeonginden getirtiğim kitaplardan birini yatağın içine girmiş sırtımı yatak başlığına yaslamış şekilde otururken okuyordum. Kitap gayet ilği çekiciydi, jeonginle kitap zevklerimiz uyuşuyordu.
Ben kitaba dalmışken odanın kapısı açıldı ve içeriye Jake girdi. Girdiği gibi önce kapıyı kapamış ve odada gözlerini gezdirip beni aramıştı. Bu iki saniyelik işlem sonucunda beni görüp yanıma gelmiş ve yatagın kenarına oturmuş ve benle konuşmaya başlamıştı.
Jk" Neler yapıyorsun bakalım omegam? Beni özledin mi bakalım? Hm?"
İkinci soruyu es geçerek ilk soruyu yanıtladım. Çünkü ikinci sorunun cevabı netti. 'Hayır! '
Sm" Jeonginin ödünç verdiği kitapları okuyordum. "
Jk " O küçük betayla iyi anlaştın bakıyorum? "
Sm " Evet bana iyi davranıyor buradaki tek arkadaşım o başka biriyle konuşamıyorum zaten. "
Hoshiyi olaya katmamıştım. Onu arkadaşım olarak görmüştüm. Ama bunun Jake'in bilmesine gerek yoktu.
Jk" Sen yinede çok yakınlaşma yoksa onunla da konuşamazsın. Tamam mı omegam? "
Sm" Peki nasıl istersen. "
Jk " Aferin bebeğime. "
Dedikten sonra bana yaklaşıp dudagıma küçük bir öpücük kondurmuştu ve bu kesinlikle iğrençti . Sinirlenmemesi için ona zoraki bir gülümseme ile baktım. Karşılığında o da bana gülümsedi ve geri çekildi.Jk " Sana güzel bir haberim var. Artık dışarı çıkabilirsin tabi benim gözetimim altında ve bahçenin ilerisine gitmeme şartıyla. "
Sm" Gerçekten mi! "
Jk" Evet hatta bugün akşam yemeğini aşagıda yiyeceksin annen ve baban seni görmek için sabırsızlanıyorlar.
Sm" Annem ve babam mı? Ama benim babam yokki? İki tane annem var. "
Jk " Kralımız ve kraliçemizden bahsediyorum omega buna alışsan iyi edersin artık onlar senin gerçek annen ve baban olucak!"
Sm " Evet doğru söylüyorsun özür dilerim bir daha olmaz. "
Jk " Sorun değil zamanla herşeye alışıcaksın. Şimdi ben gitmem gerekiyor. Bir iki saat sonra hizmetçiler gelir ve seni hazırlamaya başlarlar. Sen şimdi dinlen. "
Söylediklerinin üzerine başımı salladım o ise yataktan kalkıp odadan dışarı çıkmıştı.
2 saat sonra
Bu kadar hazırlık ne içindi anlam veremiyorum. Tamam Hoshi'nin dediğine göre şuan bir kraliyetteydim ama sadece evde yenilecek bir akşam yemeği için bu kadar hazırlık biraz saçma gelmişti.
"Efendim saçınızı bitirdim beğenmediyseniz farklı bir model deneyebilirim."
Uzun zamandır tepemde dikilip saçımı yapan kadının konuşmasıyla aynaya döndüm ve dönmekle şok olmuştum çünkü.. Güzel görünüyordum. Sadeydi ama nedensizce çok beğenmiştim Bana giymem için verdiği kıyafetler ile saçım sanki bir bütün olmuş gibiydi bu yüzden kadına dönüp içten bir şekilde gülümsedim.
Sm" Hayır hayır! Çok güzel olmuş teşekkür ederim. "
"Teşekküre gerek yok efendim bu benim görevim izninizle ben çıkayım."
" Tabikide. "
Dediğimin üzerine kadın bana baş selamı vermiş ve kapıya doğru ilerleyip dışarı çıkmıştı.
Bende aynanın karşısına geçip kendime bakmaya başladım. Bunu yaparken düşğnmeyide ihmal etmiyordum tabi. Annesi ve babasıyla tanışınca onlardan yardım istersem bana yardım ederler miydi? Yada jeongin bana abisinin iyi biri olduğunu söylemişti, belkide o yardım ederdi?
Annelerimi görmeme izin vericekler miydi? Bana iyi davranıcaklar mıydı? Annelerim beni aramaya başlamışmıydı? Peki ya wonwoo hyung o beni düşünüyor muydu. Beni aramaya çıkmış mıydı?
Tüm bu sorular beynimde dolanıp duruyordu. şuanlık tek çıkış yolum Jake'in anne ve babasıydı, bana yardım etmelerinden başka bir seçeneğim yoktu.
Jk" Omega? Aynanın önünde neden öyle dikiliyorsun?"
Arkamdan gelen sesle hemen sesin sahibine döndüm. Karşılaştığım şey ise bana sorgularcasına bakan Jake idi.
Sm" H-hiç sadece güzel olmuş m-muyum diye bakıyordum. "
Jk" Tabikide güzelsin omega eğer güzel olmasaydın senle evlenmek ister miydim?"
Sm" İstemez miydin? "
Jk" Tabikide! Kim çirkin biri ile evlenmek ister ki? O yüzden güzelliğini koru omega! Kilona da dikkat et, kimsenin koskoca Valerian krallığının varisinin eşi çirkin demesini istemiyorum. Anladın mı? "
Sm " T-tabi dikkat e-ederim. "
Jk" Güzel o zaman artık odadan çıkabiliriz omega, hazırsın değil mi? "
Sm" Evet hazırım. Çıkabiliriz. "
Onayım üzerine Jake kolumu koluna nazikçe dolamış yürümeye başlamıştı. Bense onun yönlendirmelerine uyup peşinden gitmekle meşguldüm. Kalbimin heyecan ve korkuyla çarpmasına engel olamıyordum.
' Tanrım, lütfen bana yardım et ve beni buradan kurtar. "
✩✩✩✩✩
Selamlarrr kısa bir bölüm oldu ama geçiş bölümüydü bu diğer bölümde bakalım ne olucak.
Veee ficin 1000 okunma olmasına çoook az kaldı bu en çok okunan ficim 👾 bu yüzden çok umutlu ve mutluyum.Oy ve yorum yapmayı unutmayın
Sınır 10 oy 20 yorum
Umarım bölümü beğenmişsinizdir.
Tatiliniz güzel geçsinnMutlu ve sağlıklı kalınn 🎶🎸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Royal Love *Chanmin* ( Omegaverse)
FanficOmegaların küçük görüldüğü bir kraliyette esir tutulan ve lanetlenen seungmin, o kraliyete savaş açmak isteyen krallığın varisi chan Ana ship= Chanmin Yan shipler= Hyunlix, Minsung,Jeongbin