0.6✩

103 13 0
                                    

Felix'den

Doğduğum andan beri bana bir omega olmanın ne kadar zor olunacağını öğretmişlerdi. Hemde en açık şekilde.
Yıllar boyunca omega olduğumu saklamış, cinsiyetsiz rolü yapmıştım.
Bu sayede kimse bana yaklaşmıyor, hatta bir cinsiyetimin  olmadığını söyleyip dalga geçiyorlardı.

Ama her ne kadar cinsiyetsiz rolü yapsam da hiçbir zaman tek başıma bir kere bile dışarı çıkmamıştım.
Bunu deliler gibi istesem de olmamıştı. Şuan ise her zamanki sonucu bilsem bile hyungumdan izin almaya çalışıyordum.

"Ya hyung lütfen, lütfenn. "
Dediğimle birlikte odama  gelen  minho hyung aynanın karşısında üzerindeki takım elbisenin kravatını düzeltmeyi bırakmış ve bana dönmüştü.

Mh" Sana olmaz dediysem olmaz Felix!  Neyini anlamıyorsun etrafta senin gibi omegaları alıp götürmek için onlarca alfa dolaşıyor. "

"Ama hyung artık 20 yaşındayım kendimi koruyabilirim hem ben bu krallığın varisinin kuzeni değil miyim? Bana birşey yapamazlar.  Bir kere tek başıma çıkayım nolur nolurr. "

Mh" Olmaz dedim ve bitti! Eğer çok çıkmak istiyorsan mingyu ile çıkabilirsin o kadar ANLADIN MI?!şimdi  odana gidip hazırlanıp aşağıya gel kahvaltı için herkes bekliyor.

"A-"

Mh" İtiraz istemiyorum! "

Son söylediğinden sonra kapıyı sertçe çarpmış ve beni odada tek başıma bırakmıştı. Bende zorla tuttuğum göz yaşlarımın bedenimi terk etmesine izin vermiştim.

Sadece bir kere özgür olmak istiyordum. Sadece bir kere başkaları tarafından yönetilmemek istiyordum.
Sadece bir kez abimin beni gerçekten sevdiğini hissetmek istiyordum.

Yaklaşık beş dakika boyunca yatağın kenarında oturup ağlamış sonrasında aşağıda beni bekledikleri aklıma gelmiş ve hiç istemesem de ayağa kalkmıştım.

Odadaki kıyafetlerimin olduğu dolaba doğru ilerleyip üzerime güzel bir kıyafet seçtim.

Giyinme işini hallettikten sonra yatağımın yanındaki komidinin yanına gidip çekmeceden küçük ilaç şişesini almıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giyinme işini hallettikten sonra yatağımın yanındaki komidinin yanına gidip çekmeceden küçük ilaç şişesini almıştım.  Bir hastalığım yoktu bu küçük hapçıklar feromonlarımı etrafa yaymayayım diyeydi. Her an omega olduğumu bilmeyen biri yanıma gelebilir bende feromon salgılayabilirdim. Bunu önlemek için bu hapları içmek zorundaydım. Her ne kadar ben istemesemde.

İlacı içtikten sonra ağır adımlarla odanın kapısına ulaşmış ve  odadan çıkmıştım.

Odam koca kraliyetin en üst katındaydı bu yüzden en alt kattaki yemek  odasına ulaşmam biraz zaman almıştı.

Geldiğim odanın kapısını ağır ağır açıp içeriye girdim.
Koca odanın ortasında büyük upuzun bir masa bulunuyordu. Masanın en uçlarında kralımız ve kraliçemiz, kralın yanında kraliyetin varisi Chan hyungun, onun karşısında varisimizin sağ kolu changbin hyung onun yanında ise minho hyung ve nişanlısı jisung vardı. Chan hyugun yanında ise  mingyu hyungum oturuyordu.

 Royal Love                             *Chanmin* ( Omegaverse) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin