Dünkü yaşanan olaydan sonra uzandığım yatakta uyumaktan başka birşey yapmamıştım. Zaten üç dört saat sonra jake gelmişti bu yüzden daha yeni uyanmış olsam da uyuma taklidi yapmış o da uyuduğumu sanarak birşey demeden yatağa girip uyumuştu.
Şimdi ise uyanmış ve hem jake'in odadan gitmesini hemde dün hoshinin dediği saattin gelmesini bekliyordum.
Şuan saat 2,30'du buluşucağımız saatte yarım saat vardı. Hem çok merak ediyordum hemde korkuyordum bana neler anlatıcaktı.
Hayatım bir haftadır çok hareketli geçiyordu ve ben buna hiç alışık değildim.Eskiden evden dışarı çıkmak için kırk takla atan ben şimdi hemen evime gitmek istiyordum.
Ben düşüncelere dalmışken banyodan üzerinde şık bir kıyafetle Jake çıkmıştı. Beni yatakta otururken görmesiyle yanıma gelmiş ve cebinden çıkardığı küçük habı bana vermişti.
Jk" Sen bunu iç ve sakın bu odadan çıkayım deme ben yarın sabah geri gelicem. Tamam mı omegam?"
Sm "Tamam ama nereye gideceğini söyler misin? "
Jk" Bu seni ilgilendirmez sen sadece o ilacı iç ve beni burada bekle tamam mı!? "
Sm" P-peki. "
Jk" Aferin güzel omegam. "
Demiş ve yanağıma her zaman ki gibi bir öpücük kondurmuş ve odadan çıkmıştı.
Ben ise tekrar gelebilme ihtimalini göz önünde bulundurarak bir kaç dakika olduğum yerde oturmaya devam etmiş sonrasında hemen ayağa kalkmış ve dünkü gibi üzerimi giymek için odadaki koca dolaba doğru ilerlemiştim.
(Bu 👍🏻)
Giyindikten sonra jake'in bana verdiği ilacı ceketimin cebine koydum ve kapıya doğru ilerledim. İlacı içmeyecek ve hoshiye sorucaktım. Ona soracağım bir sürü sorum vardı. Umarım benden sıkılmazdı. Aslında ondan öncesinde umarım yakalanmadan buluşabilirdik.
Düşüncelerimden uzaklaşıp kapıyı yavaşça açmış ve koridora göz gezdirmiştim. Etrafta kimseyi görmediğim için hemen odadan çıkmış ve koşarak ama ses çıkarmadan dünkü seraya doğru yol almıştım.
Seranın önüne geldiğimde içeriye baktım kimseyi göremeyince içeri girdim ve hamstera benzeyen betayı beklemeye başladım. Tabikide onu beklerken etraftaki çiçeklerle ilgileniyordum.
Yaklaşık 10 dakika sonra gelen tanıdık sesle çiçeklerle uğraşmayı bırakmış ve gelen sesin sahibine dönmüştüm.
Hs" Aa erken gelmişsin. Çok beklemedin değil mi. Benim yüzümden sıkılmamışsındır umarım."
Sm" Hayır çok beklemedim 10 dakika falan oldu geleli. Bende çiçeklere bakıyordum zaten. "
Hs" Ayy çok iyi o zaman gel şu arka tarafa geçelim ve sana herşeyi anlatayım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Royal Love *Chanmin* ( Omegaverse)
FanfictionOmegaların küçük görüldüğü bir kraliyette esir tutulan ve lanetlenen seungmin, o kraliyete savaş açmak isteyen krallığın varisi chan Ana ship= Chanmin Yan shipler= Hyunlix, Minsung,Jeongbin