Bu bölüm sapık zoruyla yazılmıştır*
Sınır 10 oy 15 yorum
Felix'ten
Böceklerden her zaman nefret etmişimdir. Onları her gördüğümde korkar ağlayarak mingyu hyungumun yanına koşardım. Aslında bazıları o kadar da korkunç gelmezdi küçükken ama 8 yaşındayken Minho hyungumun prenses hikayesi anlatıcam deyip prensesin kafasının içine girip beynin yiyen bir böcek hiçte beklediğim bir prenses hikayesi değildi.
Minho hyung benimde bir prenses olduğumu ve onun yanından ayrılırsam böceklerin beynimi yiyeceğini söylerdi.
Galiba dediği şey gerçekleşiyordu. Çünkü başımın gözlerimi açamayacak kadar zonklaması ve Minho hyungumun yanında olmamam bu açıklıyordu. Bunun başka nasıl bir açıklaması olabilirdi ki?
" Ne kadar da güzel!! Ne zaman uyanıcak hyung hemen tanışmak istiyorum onunla! "
"Bilmiyorum jeongin şimdiye uyanması gerekirdi. "
"Sen yapmadın mı hyung böyle? Nasıl yaptıysan öyle düzelt!"
"Ben birşey yapmadım ki bebeğim, o bir omega ve kullandığı ilaçlar yüzünden kızgınlığı ağır geçiyor bu yüzden ona bir ilaç içirdiler. Bu yüzden uyuyor."
"Neden ilaç içmiş ki hyung hasta mı yoksa?! Ama o hasta olmasın o çok tatlı! Baksana! "
Duyduğum konuşma seslerinden anladığım kadarıyla iki kişi başımda bekliyordu. Ben olanları anlamaya çalışırken tanıdık ses konuşmaya başladı.
"Evet güzelim o tatlı ve hayır hasta değil. Biliyorsun.. Ülkemizde ve yaşadığımız kraliyette omegalar pek rahat yaşayamıyorlar. Bununların suçlusu olmak can sıkıcı. "
Bana tatlı demişti? Peki bu neden kalbimin çarpmasına neden olmuştu ki? Beni gören herkesin söylediği birşeydi bu güzel olduğum, tatlı olduğum. Belkide korkudandır, sonuçta hergün kendimi bu şekilde gözümü açmaya bile güç bulamadan, yanında yabancıların olduğu bir yatakta açmıyordum.
"Omega olmak bu kadar zor birşey mi hyung? Ben hep bütün omegalar çook güzel, tatlı, anlayışlı ve sevgi dolu oldukları için bizlerin aksine onları herkes seviyor sanmıştım."
Başımdaki ağrı yavaş yavaş geçiyor gibiydi ve gözlerimi hafif aralayabilimiştim. Etraf bulanık gözüküyordu.
" Hayatın herkese göre bir zorluğu var jeongin hem bizlerin aksine ne demek? Bizi de herkes seviyor en çok da seni değil mi? Hm?"
" Şey o- AAA HYUNG BAK OMEGA GÖZLERİNİ AÇTI. "
Gözlerini açmam ile yatagın bir kenarında bulunan küçük koltukların birinde oturan küçük çocugun bağırması bir olmuştu.
" Jeongin gidip carolu çagırır mısın lütfen."
Adının jeongin olduğunu öğrendiğim çocuk hemen yerinden kalkıp hızlıca odadan çıktı.
Jeonginin odadan çıkması ile de önceden gördüğüme emin olduğum adam bana doğru döndü ve konuşmaya başladı.
"Demek uyandın cinsiyetisiz omega."
" Ne zamandır uyuyorum ki? Hem neredeyim ben? Abimler nerde ve sen kimsin SAPIK MISIN YOKSA!?"
"Çok fazla soru soruyorsun omega ama cevaplıyayım. Öncelikle adım hyunjin beni unutmana üzüldüğümü de söylemek isterim omega ve yaklaşık 6 gündür burada güzellik uykunu alıyorsun. Şuan Valerian krallığındasın abinin, abinin kim olduğunu bilmiyorum. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Royal Love *Chanmin* ( Omegaverse)
FanficOmegaların küçük görüldüğü bir kraliyette esir tutulan ve lanetlenen seungmin, o kraliyete savaş açmak isteyen krallığın varisi chan Ana ship= Chanmin Yan shipler= Hyunlix, Minsung,Jeongbin