0.3✩

131 14 7
                                    

Birazda olsa rahatsız edici yerler var uyarayım dedim

✩✩✩

Atın toynak sesleri ve ona eşlik eden yağmur sesleriyle gideceğimiz yere gidiyorduk. Benim bildiğim arabada sadece adının Jake olduğunu olduğunu öğrendiğim adam ve atın süren bir adam vardı. Atı süren kişi bir betaydı. Ama bana burada olmak istemiyormuş bu işi hiç yapmak istemiyormuş gibi bir izlenim veriyordu.

Eve gelen diğer alfaların nerede olduğunu bilmiyordum. Başta dört beş at arabası beraber yola çıkmış olsak da sonrasında birden ortadan kaybolmuşlardı.

Bunları düşünmeye çalışıyordum çünkü ağlamamı durdurmam gerekiyordu ama pek başarılı olamamıştım. Ben ağlamaya devam ederken bir el çenemi tutup kendine çevirdi.

Jk" BANA BAK OMEGA EĞER AĞLAMAYA DEVAM EDİP FEROMON SALĞILAMAYA DEVAM EDERSEN SENİN İÇİN HİÇ İYİ OLMAZ ANLADIN MI!? "

Söylediklerinin üzerine yüzümü ellerinden kurtarıp başımı eğdim ve sakın olmaya ve ağlamamaya çalıştım.

JK" BANA CEVAP VER ANLADIN MI?! "

Ben cevap verecekken bir anda at hareket etmemeye başladı. Ben ne olduğunu anlamak için betaya ve at'a bakarken beta konuşmaya başladı.

"Efendim işinize karışmak istemem ama çok üzerine gitmeseniz mi zaten yeterince korkmuş ve hiçb-"

Jk" BEN SANA KONUŞMA HAKKINI VERDİM Mİ DE SEN BANA KARŞI ÇIKIYORSUN JEONGİN?! NEREDEN GELİYOR BU CESARET O SİKİK ABİNDEN Mİ!? "

I.N ( jeongin) " Hayır efendim af edin lütfen. Bir daha katiyen olmaz. "

Jk" Şimdilik affediyorum ama ayağını denk al beta yoksa senin için hiç iyi şeyler olmaz ve buna o abinde engel olamaz!"

I.N " Teşekkürler efendim. "

Adının jeongin olduğunu öğrendiğim beta hemen önüne dönmüş, dönmeden öncede küçük ışıldayan gözleriye bana üzgünce bakmış ve ata tekrar binip eyerine oturmuştu. Birkaç dk sonra ise at tekrar hareket etmeye başlamıştı.

Jeongin'i sevmiştim en azından beni korumaya çalışıyordu. Ve o tatlı tilkiye benzeyen yüzü kim sevmeye bilirdi ki. Hem belkide o da zorla gideceğimiz yere götürülmüş ve iş yapmaya zorlanmıştı. Belki onunla birlikte Jake'den kurtulup annemlerin yanına gidebilirdim.

Annelerim.. Onları şimdiden özlemiştim. Onların yanına gidip kokularını içime çekip sımsıkı sarılmak istiyordum. O hiç sevmediğim evdeki hapis hayatıma geri dönmek istiyordum. Eğer dışarı çıkmasaydım böyle birşey olmayacaktı. Ve ben şuanda Annemlerle ve wonwoo hyungumla beraber gülüp eğlenicektim.

Tabikide artık bunlar bir hayaldi. Yaptığım hata yüzünden hayatım elimden alınmıştı. Bunu hem kendim hemde kurdum hissedebiliyordu.

Ben bu şekilde düşüncelerde boğuşurken uyumamaya çalışıyordum. Eğer uyursam yanımdaki alfa bana kötü şeyler yapabilirdi. Beni ettiği tehditten sonra tedbirli ol alıydım. Ama göz kapaklarım bana ihanet ediyordu. Ben açmaya zorlasamda bütün gün boyunca ağladığım için savaşı onlar kazanmış ve uykunu kollarına teslim olmuştum.

✩✩✩
Yüzüme çarpan nefes ile uykumdan uyandım. Uyanmış olsam bile gözlerimi açamıyor veya hareket edemiyordum. Sanki birisi vücüdumu yatağa yapıştırmıştı. Ve aynı şekilde göz kapaklarımı.

Nefesin sahibi yüzüme daha çok yaklaşıyordu bunu hissedebiliyordum. Birden yüzümde bir ıslaklık hissettim. Yüzün sahibi ıslak dudaklarını yanaklarıma, burnuma ve gözlerime temas ettiriyordu. Her öpücükten sonra midem daha çok bulanıyor ve hareket edip gözlerimi açmak için kendini daha çok zorluyordum ama başarısız oluyordum. Yüzün sahibi dudaklarını yanagımdan çekip boynuma doğru yol alıyordu. Öpücükleri asla durmuyor. Değmediği bir zerrem kalmamasını istiyormuş gibi öpülmedik boşluk bırakmıyordu.

Gözlerimi açmaya çalışırken ağlıyordum. Açılmamış göz kapaklarımdan inci taneleri bedenimi terk edip yüzümden kayıp yatakla buluşuyordu. O an kendime lanet ettim belki de dışarı adımımı atmasaydım bu iğrenç duruma mağruz kalmıyacaktım.

" Çok güzelsin küçük omegam güzel ve savunmasız. Senin burada tadına bakarken sadece ağlıyorsun. Ne kadar da acizsin tam bana layık sana istediğimi yaparken hiç birşey yapamıyorsun bebeğim. "

Her cümlesi, her dokunuş da kalbime giren ağrı daha da şiddetleniyor ve beni sonsuz bir ızdıraba sürüklüyordu. Ne yapacağımı bilmiyordum elim kolum bağlı kaderime terk edilmiş bir şekilde bir umut ışığı bekliyordum.

Ben çaresizce beklerken üzerimdeki beden boynumdan sıkılmış olucak ki tekrar yüzüme çıkmış ve dudaklarıma dudaklarını bastırmıştı.

Ben artık bütün umudum tükenmiş kadere razı olmuş şekilde bu iğrenç duruma mağruz kalırken birden kapı çalıp bir ses yükseldi.

"Efendim girebilir miyim? "

Üzerimdeki adam yavaşça kalkmış ve sese cevap vermişti.

"Gel! "

Aldığı izin ile birlikte kapı hemen açılmıştı.

Geçen saniyelerde hiçbir ses gelmemişti. Görmesemde aldığım kokudan burada olduklarını biliyordum benim üzerimde olan kişinin çünkü odada hala keskin bir okyanus kokusu hakimdi.

" Öyle bakmayı kes ve cevap ver jeongin! Neden geldin!? "

I.N " Efendim kralımız sizi yanına çağırmamı emretti. "

"Tamam çıkabilirsin geliyorum. "

Ayak sesleri ve kapanan kapının sesiyle birlikte jeonginin odadan çıkmıştı.

"Seninle işim bitmedi sürtük şimdi burada beni bekle"

Demiş ve o da odadan çıkmıştı.

Boş odada sadece okyanus ve kiraz çiçegi karışımı feromon kokusu hakimdi. Başka hiçbir hareketlilik veya ses yoktu.

Dakikalar sonra kapının yavaşça açılmasıyla gerildim tekrar mı gelmişti, yine bana dokunacak mıydı?

Açılan kapı yine aynı sessizlikte kapandı ve ayak sesleri bana doğru yaklaştı.

I.N" Efendim benim jeongin. Uyanık olduğunuzu biliyorum size ilaç getirdim. Bunu size aslında içirmem gerekiyor ama öyle ben şimdi iğne yoluyla yapıcam. Sonrasında hemen hareket edebilirsiniz. Lütfen kendinizi çok kasmayın.

Gelenin Jeongin olduğunu duyunca içimdeki umut ışıgı tekrar belirdi ve uyandığımdan beri kendimi kasma işlemine son verip olabildiğince rahat olmaya çalıştım.

Kolumu tutup üzerimdeki kazağın kollarını sıyırdı ve iğneyi koluma batırdı. Başta biraz acısa da sonra normale dönmüş ve hemen bitmişti.

"Yanınızda durmak isterdim ama eğer geri gelirse ve beni burada görürse başım belaya girer. Affedin lütfen gitmem gerekiyor. "

Demiş ve hiç beklemeden iğnenin çöplerini toplayıp yine sesizce odadan çıkmıştı.

Ben ise artık yoğun olarak kiraz çiçegi kokan odada tek başıma kalıp yaşadığım şeyleri mümkün olduğu kadarıyla hazmetmeye çalıştım.

✩✩✩✩✩
3. Bölümünde sonuna geldik aslında bu taciz olayı aklımda yoktu bir anda gelişti bende anlamadım.

Birde Jeongin beta olduğu için fazla feromon salğılamıyor ama yinede onun kokusu ne olsun öneriniz varsa alayım hemen

Bu arada bp grubuyla bir alakam yok ama canım jennie ve lisayı fice almak istedi. Omega jennie alfa Lisa onları muhtemelen çok fazla görmeyiz artık ama yinede söyliyeyim dedim.

Umarım beğenmişsinizdir 🌸

Mutlu ve sağlıklı kalın🩶

 Royal Love                             *Chanmin* ( Omegaverse) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin