(Через п'ять років)
(Злата зі Стасом жили душа в душу мали двох діток Мію і Єву і вже думали над третім хотіли сина, та проживали в своєму будинку за містом, Злата стала хрещеною для дитини Ані якого звали Денис, Аня п'ять місяців тому одружилась з чудовим хлопцем, Оля з Сергієм одружились і в них народились двіїнята хлопчик Лаврін і дівчинка Соломія, Поліна з Яном прожили в Лондоні ще три роки і повернулись до України і Поліна вже була на п'ятому місяці вагітності, Катя з Ярослав теж одружились і планували дитину, Тарас з Владою почали зустрічатись вже б і могли одружитись але Тарас все тягнув, Оля з Глібом теж зустрічаються але вже мають двох місячного сина Тимура, Макс переїхав до Києва до коханої і в них з Ксюшою все добре, Бром з Марго теж одружились десь через два місяці після Злати і Стаса і виховують сина чотирьох років та доньку якій один рік, Міліса знайшла хлопця і переїхала з ним до Вінниці але часто приїжджала до Стаса з Златою бо дуже любила своїх плиміниць)
Стас:
Златусь вже всі зібрались
Злата:
Ось ми з тобою і одружені п'ять років
Стас:
І ці п'ять років були найчасливіші в моєму житті
Злата:
Кохаю тебе
Стас:
І я тебе(Їхні губи злились в поцілунку від якого віяло тільки коханням і пристрастю)
Кінець🥰
ВИ ЧИТАЄТЕ
минуле повернулось
FanfictionКосач та Полянський розбіглись 20 років тому через 9 місяців Оля народила хворобливу дівчинку Злату, але минуле повернулось що буде далі 2 сезон