початок церемоній

19 0 0
                                    

(Вже всі зібрались не було тільки наречених та свідків, Злата вибрала дуже красивий ресторан він був за містом і схований в лісі, хто ж тут був а всі, всі з департаменту, Аня яка була вже на шостому місяці, Поліна з Яном, дядько з своєю сім'єю яка зкладала чотирьох осіб, дідусь, сестра Стаса і всі були як інкубаторські всі дівчата були в красивих білих сукнях, а хлопці в чорних брюках та білих рубашках, це виглядало дуже красиво все було прикрашено в таких самих кольорах)

Ведучий:
Ну що просю всіх зайняти свої місця ми будемо починати

(Всі почали розміщатися на свої місця але один стілець був порожнім і на ньому було написано це місце для тих хто міг бути тут сьогодні, якби рай був не так далеко)

Ведучий:
Ну що зустрічає наших свідків свідків нашого чудового кохання

(І почалося це ж весілля Злати а значить навіть свідки немогли вийти спокійно подружки вийшли і всіх осипали пелюстками троянд світло фіолетового кольору а боярини всім чоловікам давали по бутилкі пива)

(Боярини були вдягнені в чисто білі костюми а на ший були фіолетові бабочки  а друшки в чисто білі сукні а на голові були красиві квітки фіолетового кольору )

Ведучий:
Що ви думаєте про це св'ято
Бром:
Я б до такого недодумався б
Ведучий:
А ви знаєте все
Макс:
Ні ми знаємо дуже мало
Ведучий:
А ви бачили наречену
Макс:
Ні її бачили тільки подружки

Ведучий:
А що ви нам зкажете
Ксенія:
Що всі будуть в шоці коли її побачать
Ведучий:
Ну перед тим як ми все-таки побачемо нашу красиву наречену потрібно зустріти нашого нареченого , зустрічаємо гучними оплесками

минуле повернулось Where stories live. Discover now