« گـــریـــنـــگ »

17 4 0
                                    

سڵاوتان لێبێت کیوتەکانم چۆنن؟ هیوادارم باش بن

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




سڵاوتان لێبێت کیوتەکانم چۆنن؟ هیوادارم باش بن..
هۆکاری گەڕانەوەم و نووسینی پاڕتێکی گرینگ لەم کتێبەم ئەوەیە دەمەوێ شتانێک باس بکەمو بیانسەلمێنم ☺️

.
.

خەریکی نووسینی پاڕت بووم لە کتێبەکەی ترم کتێبی "پیاوی دارتاش" تێبینیم نەکردبوو کەوا شەخسێک خەریکی کۆمێنت کردنوو خوێندنەوەی ئەم کتێبەمە .. چونکە خوێنەرێکی شاراوە بوو هیچ ڤۆت و کۆمێنتی نەکردبوو .. بەڵام ئەمڕۆ کۆمێنتی کردووەو گوایە کەوا ئەم کتێبەی من کتێبی
"تاریکی شەو" بیرۆکەی خۆم نییەو هی نووسەرانی ترە کەوا دزیومە .. بەڵام نووسەری زۆر لەمن باشترو شارەزاتر هەن وە جگە لەوەش من هەرگیز هیچ کتێبێکم نەخوێندبوویەوە بیرۆکەکەی نزیک بێت لەم کتێبەی منەوە .. هەر نووسەرەو بەهرەو خولیاو ئیلهامی نووسینی خۆی هەیە وە بیرۆکەی خۆی هەیە.. بەهەرحاڵ ...

.

گیانەکەم نازانم تۆ کێیت و خەڵکی کوێیت وە لە چ ڕەگەزێکیت و چەند ساڵیت ڕاستی گرینگیش نادەم .. نازانم هۆکاری نووسینی ئەو کۆمێنتانەت ئیرەیی بووە یانیش چی ..
بەڵام دیسانێکەوە هەر گرینگی پێنادەم ..
چونکە من نووسەرم ! وە شانازی بە نووسینەکانی خۆمەوە ئەکەم .. نووسینەکانم ئیلهام و پەیامی خۆمن ! ڤۆت و کۆمێنت ئەوەندە لام گرینگ نییە بەڵام خوێنەرەکانمم خۆشئەوێت .. وە کاتێکیش ڕاو بۆچوونی خۆیان ئەڵێن دڵخۆش ئەبم کە کەسانێک هەن ئیلهامو نووسینەکانی منیان بەدڵە ..

مەبەستم وەسف کردنی خۆم نییە ..
بەڵام هیچ کات دژی هیچ نووسەرێک نەوەستاومەتەوە تەنها ئەو نووسەرانەم بەدڵ نییە کە چیڕۆکی گەی دەنووسن وە نە گلەیی نە هیچ شتێک ناکەم تەنها چیڕۆکەکانیان ناخوێنمەوە ..
بەهەرحاڵ .. نامەوێ قسەی نەشیاو یان شتی وا بکەم .. چونکە ئەوە لە سروشتی من نییە ..
ناشمەوێ خۆم بێنمە ئاستی تۆوە ..
تۆ هاتوویت و کۆمێنتی ناشرین ئەنووسیت وە هەروەها بێ هیچ بەڵگەو شتێک هاتوویت و لەخۆتەوە ئەڵێیت کەوا
« بــیــرۆکــەکــانــم هـــی خـــۆم نــیــیــە ؟! »
ببورە بەڵام تۆ هیچ مافێکت نییە کەوا قسەی وا بکەیت! من بەر لەوەی هەر کتێبێکم بنووسم پلانی بۆ دائەنێم وە لە شوێنێکی تر ئەینووسمەوە جا دێم و لێرەیا دایئەنێم ! هەر وشەیەکم چەندین جار بیرم لێی کردووەتەوە ویستوومە بیرۆکەو ئیلهامەکانم شایەنی خوێندنەوە بن ! بۆ هەر ڕستەیەک کە نووسیومە پەیامێکم بە خوێنەرانم گەیاندووە !
وە هەروەها من وەکو نووسەرێک پێشبینی شتی وام کردبوو .. لەبەر ئەوەی واتپاد بێتام گۆڕابوو ..
وە زۆرینەی بوبو بە ململانێ و حەسوودی و شەڕ! هەر بۆیەش خۆم بۆ ئەو ساتەش ئامادە کردبوو!

تاریکی شەو 🖤. // K.V.NWhere stories live. Discover now