Bölüm 4-Arkadaş grubu

27 16 15
                                    

Yaptıkları şeyden sonra ceza olarak odama gitmememi söylemiştiler."Bu ne ceza aq".Telefonumu bir elinde tutmuştu,diğer elindede kendie telefonuna bakıyordu.Bir an mesaj gelir diğe öyle korkuyordum ki,yüzüm bembeyaz olmuşdu.Birden telefonuma arka arkaya 5tane mesaj geldi.Zaten babamda mesaj bekliyordu "kim ne yazıyor bana" diğe.Telefonu hemen açıp baktı kimin olduğunu bende bilmiyordum.

Babam mesajı okuduktan sonra bana çok kötü bakış attı,Allahtan eski sevgililerimi sessize almıştım.Telefonumu nerdeyse yarım saat araştırdıktan sonra bana geri verdi.Ama yine de odama gitme yasağı vardı ve telefonuma bakamıyordum.Artık yatma zamanıydı ,öyle bir yorgundum ki gözlerim iflas olmuşdu.Annem uyumaya gitti kız kardeşimde zaten odasındaydı.Babam ve ben kalmıştık.Oda survivora bakıyordu,bağıra bağıra sağır olmuştum sanki sesinden.Bide azmış gibi neden ordaki kadınların kılı çıkmıyor diyodu.ESTEGZUBİLLAH YAW.Bide bana soruyor.Ben ne biliyim amına koyduğum...Babamda artık uyumaya gidiyordu.Kapının kilitini açmasını isteyince hiç bişey demeyip gitti."BEN YERDEMİ YATICAM"dedim.Hiç bir şey demedi.Dönmesini bekledim ama odasına gitti bende yerde yatmak zorunda kaldım.Kanepede de yata bilirdim ama annem izin vermediği için yatamadım.

Akşam acaba yarın kim olduğumu söylesemmi söylemesem mi diğe düşünüyordum ve cevabını sonunda buldum.

Kendimi yerde yatarak buldum.Evde kimse yoxtu annem kardeşimi okula götürmüştü,babamda işe gitmişti.Kalkıp kendime kahvaltı hazırladım.Telefonumu alıp okula gitmek istiyordum,ama telefonumu bulamadım.Evde ki yedek telefonla aradım.Babam götürdü telefonumu.

"BABA TELEFONUMU NEDEN ALDIN?"

"..."

Aramanız sonlandırılmıştır.

Kafam sinirden partlarken okula nasıl gittiğimi anlamadım.Okulun içine girdim ve Leo ile Aleynanın konuştuğunu gördüm,dayanamayıp gittim bende yanlarına çok samimiydiler..

"Merhaba,nasılsınız?"
"İyi sen nasılsın,özür dilerim okula yeni geldim adını bilemedim.."

Aleyna'da bana soğukca "Merhaba" diyip gitti.Leo ile konuşmaya başladım.İyi bir çocuktu,ama ona nasıl güvene bilirdim ki.

Ders başladı Leo gelip onun yanında oturmamı teklif etti bende Aleynanın böyle soğuk olduğunu görüp onun yanına gittim.Ders boyunca çaktırmadan konuştuk.Eheheh zaten benimde işimde bu.

Leo baya okuyan çocuktu hem benimle konuşuyor hemde ders yazıyordu.Zil çaldı.Bende onunla takılıyordum,okulun dıraşrısında geziyorduk,beden dersiydi.Okulun keko çocukları gelip bize durup dik dik bakıyordular.

"Bunlara baksana ,kendilerini büyük bok sanıyorlar"-dedi Leo

Bende"Boş ver aga" dedim

Bir az kendi hakkında bahs etti bana,ailesi çok küçükken kazada vefat etmiş,başka ailede Leo'ya ailelik yapmış.

Görünüşe göre baya zengindiler.Okulun son dersi Beden dersiydi.Okuldan çıkıp eve giderken Leo ya ailemin bana yaptıklarını rahatça konuşa biliyordum artık.İyi bir arkadaşım olmuştu.

"Benim eve gitmeye ne dersin?"

"Yakınlarda mı?"

"Çokta değil bir az yakın"

Leo beni kendi evine götürdüğünü sanmıştım,evet evine götürmemişti villaya yakın gidiyorduk.Yani böyle zengin birisinin neden bizim fakirlik akan okulumuza geldiği beni çok merak etdiriyordu.

Villası çok zengin süslemelerle kaplıydı,sağ tarafta bahçe,sol tarafta havuz vardı.

ASKLARRR UZUN SÜREDİR YOKDUM.SIK SIK BOLUMLER ATMAYA BASLİCAM OPUYORUM MWAHHHH

Son Söz | Yarı Texting.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin