Selam yeni bölüme hoş geldiniz keyifli okumalar.❤️
***
Bir veya iki saat kadar yatağımda öylece uzanmıştım. Gözlerim kapalıydı ancak uyumuyordum.
Bütün bu başıma gelenleri düşünmeye çalışıyordum sadece bu nasıl olabilirdi diye?
Anlamıyorum İstanbul'un en bilindik mafyalarıydı. Peki nasıl yakalanmıyorlardı aklım almıyordu.
Odamda sıkıldığım için aşağı inmek istedim. Odamdan çıktım ve merdivenleri inmeye başladım.
Merdivenleri indiğimde onları da oturma odasında buldum sadece oturuyorlardı.
Samet telefonda bir oyun oynuyordu Semih ise oturarak telefonda başka şeylerle ilgileniyordu.
Onların yanına yaklaşınca beni fark ettiler. Semih ilgilendiği telefona başını kaldırarak bana baktı.
Onların karşısındaki gri tonlardaki koltuğa oturdum. Samet oynadığı oyunu kapattı ve telefonu cebine koydu.
İkisi de ilgisini bana yöneltmişlerdi.
Sanki bir şey söylemek istiyorlar ama söylemiyorlardı.Onların yerine ben konuştum "söylemek istediğiniz bir şey varsa söyleyebilirsiniz" dedim sakin ses tonumla.
"Nereden anladın söylemek istediğimiz bir şey olduğunu" dedi Samet hafif şaşkınlık içinde.
"Suratınızdan belli oluyordu"dedim.
"Baban polismiş ve her yerde seni arıyormuş" dediğinde birazcık üzüldüm.
Evet samet'in dedikleri doğruydu babam polisti ve beni arayacağını tahmin etmiştim. Babam bana çok düşkündür annem de öyle.
Onların tek çocukları olduğum için ikisi de bana fazla ilgilidir. En çok da annem. Tabii ben de onlara öyle.
Samete dönerek cevap verdim "evet babam polis daha doğrusu baş komiser" dedim.
Ben Samet ile konuşurken Semih ise bizi izliyordu. Babamın polis olması beni güçlü kılıyordu.
Bu şey gibi oldu 'benim babam bir polis' gibi oldu sksjksja
Yani şöyle evet bir Doktor olabilirim hatta özel hastanede çalışıyor olabilirim ama bu beni güçsüz yapmıyordu.
"Mafya olmanıza rağmen nasıl bu kadar iyi saklanabiliyorsunuz?" Diye sordum merakla.
Soruma Semih yanıt verdi "kendi kimliklerimizi kullanmıyoruz başka kimlikler kullanıyoruz" diyerek açıkladı.
Tabi ya bunu düşünmeliydim yoksa çoktan yakalanmış olurlardı zaten.
"Peki o zaman hastane de neden hastaneye gelmedin de beni buraya getirdin?" Diye yine bir soru sordum.
Soruma tekrar Semih cevap verdi.
"Çünkü orada kavgadan çıkmış gibiydim polis gelebilirdi ve bizi sorguya çekebilirdi bunlarla uğraşmamak için direkt seni kaçırdık" dediğinde ister istemez sinirlendim.Şu an ağlamak istiyordum ama onlara belli etmemek için onların yanında ağlamıyordum onlara karşı güçlü gözükmek zorundaydım.
"Peki beni ne zaman bırakacaksınız" diye tekrar sordum.
"Bilmiyoruz Elvin bizde" dedi bıkkın bir sesle Samet.
"Pekala ben odama çıkıyorum" diyerek onların yanından ayrıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN DOKTORU
RandomMafya olan Semih yaralanır ve doktorunun eline düşer, Semih o gün o kıza bağlanır. E~ "görüşüz" S~ "görüşüz tabii"