Olaylar Seungmin'in beklediği gibi sonlanmadı. Bir şekilde Hyunjin'e yumruk attıktan sonra öğretmenlerin gelip onları ayıracağını ve sonrasında okuldan atılacağını falan düşünüyordu. Ancak böyle olmadı. Yanına ilk gelen kişi Felix oldu. Felix'in onun için atılması da Seungmin'in yumruk yemenin nasıl bir his olduğunu gösterdi. Hyunjin, Seungmin'e saldırmadan önce Felix onun bacağına bir tekme attı ve böylece Hyunjin kimseye vuramadan yere yığılmış oldu.
Yanındaki diğer iki kişi ise öğretmenler tarafından geriye itildi. Böylece Seungmin hiçbir hasar almadan orada durmaya devam etti.
Seungmin müdürün odasında tertemiz bir yüz, temiz kıyafetler ve dağılmamış bir saç ile durduğundan yüzde yüz suçlu bulundu. Hyunjin'in ailesi haberi alır almaz okula geldiler ve müdürü 'bu çocukları' okula almakla suçladılar. Bu çocuklar Felix ve Seungmin'di. Felix, Hyunjin'e tekme atmış olsa bile öğretmenler bunu yakalamadılar ve böylece odada değildi. Hyunjin defalarca Felix bana vurdu dese de Seungmin anında müdürün odasında ona saldırıp Felix'in odaya gelmesine ve ceza almasına engel oldu. Böylece Seungmin okuldan bir ay uzaklaştırılma aldı. Bu da bir sene daha lisede kalmasına neden olacaktı.
Seungmin yurda geri döndü ve koruyucu ailesine ceza aldığını, okula gitmesine gerek olmadığı için yanlarına gidip gidemeyeceğini sordu. Seungmin kabul etmelerini beklemiyordu ama mormon ailesi okulda bir çocuğu dövmesini çok problem etmiş gibi durmuyordu.
Böylece Seungmin onların yanında yaşamaya başladı. Aileyi hala sıradan hıristiyan bir aile olarak görüyordu ve kesinlikle koruyucu babasının -böyle denilse bile dümdüz bir adamdı Seungmin için- ikinci bir eşi varmış gibi durmuyordu. Bu yüzden Seungmin onlarla beraber kiliseye gitti, sofrayı hazırladı ve yemek duası ettikten sonra odasına gidip gitarıyla şarkılar yazmaya başladı. Hatta birkaçını koruyucu ailesine gösterdi ve garip bir şekilde beklediğinden daha fazla övgü aldı.
Telefonunun şarjı okuldan uzaklaştırıldığı gün bitmişti ve Seungmin onu şarj etmek yerine ipod'undan şarkı dinliyordu. Telefonunu açıp Felix ve Jisung ile konuşmayı elinden geldiğince erteledi. Onlara ne diyecekti ki? Hyunjin'e vurdum çünkü bir gün önce Jisung'un yüzünü gördüm ve tahmin ettiğinizden daha fazla sinirimi bozdu. Felix nedenini sorduğunda ne diyecekti? Jisung'u sevdiğini mi? Jisung'a zarar geldiği için ve bunun sebebi Felix olduğu için ondan nefret ettiğini mi söyleyecekti? Telefonunu bir süre daha şarj etmeden orada takılmaya devam etmek kendisine daha mantıklı geliyordu.
Birkaç hafta sonra Noel vakti geldi. Büyükannesinin evine gidip sabahı onunla geçirdi ve yaptığı kurabiyelerden yedi. Ona okuldan uzaklaştırıldığını, seneye de liseye gitmesi gerektiğini ve diğer şeylerden bahsetmedi. Beraber dizi izleyip yorum yaparken aklı başka yerde gibi gözükmesin diye normalde fazla konuşması büyükannesinin dikkatini çekti. Seungmin'e hiçbir şey söylemedi ama giderken ona yaptığı kurabiyelerden tahmin ettiğinden daha fazla verdi.
Koruyucu ailesiyle beraber noel'i kutladı ve onlardan aldığı kazak için ikisine de teşekkür etti. İkisi de üzerinde görmek istediği için kaşındıran, üzerinde noel baba ve geyiklerinin havada süzüldüğü örme kazağı giydi ve etrafında bir tur attı. Hindi yiyip beraber tombala oynadıktan sonra koruyucu ailesi gece yarısı olmadan uyumaya gitti. Seungmin televizyondan geri satımı izlemek için uyanık kalmaya karar vermişti. Ancak sonrasında odasına gitti ve telefonunu şarja takıp bildirimleri sildikten sonra telefonuyla beraber salona geri döndü.
Gece yarısına yarım saat kala telefonuna bir mesaj daha geldi. Bildirimlerden gördüğü kadarıyla Jisung ona bir hafta önce mesaj atmayı bırakmıştı. Felix ise neredeyse her gün mesaj atmıştı. O yüzden Felix'den bir mesaj olduğuna emindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
road runner ve embesil çakal | seungsung
FanfictionSeungmin sadece Jisung'u kendisine istiyordu. Bunda yanlış olan neydi ki?