💋
Ekranda, uzun süre küfrettiği gösterilen kişiye bakarken dudaklarımdaki kıkırtıyı tutamadım. Baya baya sövüyordu, acaba gerçekten o olabilir miydi? Maça hırslı başlamıştı, bu görüntüleri bile inanmama yetmişti aslında ancak verdiği sözü tutacak mıydı, merak ediyordum.
Gözlerim, hareketlenen oyunu takip etmeye çalışırken spikerin sesi yükseliyordu.
Ve işte beklediğim şey oldu. Kalenin en saçma yerinden topa vurduğunda bir an düşecek sanmıştım ama o ayağının üstüne sağlam bir şekilde bastığında top ağalara girmişti bile. Anlık gelen heyecanla yerimde kıpırdandığımda tribünlere, kollarını açarak koşturuyordu. Arkasında da onu takip eden takım arkadaşları vardı.
Kamera açısı değiştiğinde bu sefer Barış, tam karşımdaydı. Siyah forma da yakışıyormuş...
Kameraya yaklaştığında elleri ile kalp yapmıştı, dişlerimi dudaklarıma saplamıştım.
Gerçekten oydu...
O hâlâ eliyle kalp yaparken arkasından gülerek gelen takım arkadaşları sırtına atlamıştı, hiç zorlanmadan onları sırtına alırken ekran değişmişti.
Ben şimdi ünlü bir futbolcu ile mi konuşuyordum?
Maçı artık siktir edip telefonumu elime aldım.
barış-eylül
eylül:
gerçekten senmişsin 🙇🏼♀️
tamam inandım sana🫶🏻
yarın için planlama yapsan iyi edersin 💋💋
(iletildi, 21.56)
(okundu, 23.05)barış:
hay hay prenses🙃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
34+35 ༄ barış alper
Fanfictioncan you stay up all night fuck me 'til the daylight thirty four, thirty five