but you belong to me

261 20 8
                                    








Tamam işte şimdi ki konumumuz tam olarak şu: Altay kalede bizden şut bekliyor, ben maurodan topu almaya çalışıyorum, mauro ise piçliğine beni uğraştırıyor. Altay'a ayıp olmasın diye arada atıyoruz ama ikimizin arasındaki çekişme sürmeye devam ediyor.

Sonunda Altay bize dayanamamış olacak ki yorulduğunu söylemiş ve kenara çekilmişti. Top mauro'daydı almaya çalıştığımda topu geriye sürükledi sinirle tısladım "topu ver" gülümsedi ve "gelde al" dedi "ya versene işte" gülümsemesi kahkahaya dönüştü ve kaşlarını hayır anlamında kaldırdı. Ona doğru koştum ve tekrar almaya çalıştım. Şuan kedi ve köpek gibiydik hiç bir farkımız yoktu. Dayanamayıp iyice sinirlendim ve mauro'yu ittim dengesini kaybetti ve beni de tutarak yere düştü.

Şuanda ONUN ÜSTÜNDEYDİM. Belimi kavramıştı ben ise dengemi kaybetmemek için ellerimi kafasının iki yanına koymuştum. İkimizde sessiz kaldık çünkü olayın şoktaydık. Amacım onu düşürmekti birlikte düşmek değil. Suskunluğu bozup sırıtarak "Bakıyorum bana düştün" dedi. sakin ol kerem, sakin ol kerem yada OLMA ANASINI SATAYIM "bakıyorum sende bana anonim olarak yazacak kadar düştün" dedim. Anında sırıtışı silindi ve bende üstünden kalktım. Altay'a doğru döndüm tam gideceğim sırada kolumu tutup kendisine çevirdi

"kötü bir niyetim yoktu" evet arkadaşlar 'Taşaku Talat ve Fitnat nedir nasıl geçilir' bunu göstermek için sahnedeki isim tabiki Mauro İcardi'den başkası olamaz. Alayla güldüm "ilk yazdığın mesaj öyle demiyordu ama" imayı anladı ve "onu ben şakasına dedim" "ne şakası ya ne şakası o kadar şey olmamış gibi bir özür bile dilemeden neyin şakasından bahsediyorsun sen" sinirliydim "kerem bi dinl-"  "neyi dinleyeyim amına koyayım beni nasıl dövdüğünüzü mü, okul içinde rezil ettiğinizi mi arkadaşlarıma nasıl sataşıp vurduğunuzu mu? Kusura bakmayın beyefendi benim sizden dinleyeceğim hiç bir halt yok şimdi bırak kolumu" içimde tuhaf bir his vardı. Tüm içimde biriktirdiklerimi dökmüştüm rahatlamam gerekiyordu ama şuan onun üzülmesi gerekirken neden ben üzülüyordum?

Kolumu bırakmasını beklerken beni kendine daha fazla çekti "istesende istemesende sen bana aitsin Kerem her şeyi açıkladığımda bunun farkına varacaksın" burnumdan soluyordum "sana ait olanı sürekli kırıp parçalıyorsan siktir git o zaman" kolumu kendime çektim ve arkamı döndüm "bu daha hiç bir şey Kerem Aktürkoğlu günü gelince hatırlatmaktan çekinmiycem bu sözleri" orta parmağımı kaldırdım siktiğimin manyağı. Altay'ın yanına gittiğimde bana ağzı açık bir şekilde bakıyordu. "Bana öyle bakıp durma zaten sinirliyim sana çatıcam bu sefer" Altay eliyle ağzına fermuar işareti yaptı. Ben sinirle çimleri yolarken bizimkiler geldi Altay hepsine bir kaç işaret yaptı ve şuan hepsi sus pus oturuyordu bende mauro'ya sövüyordum. "Piçe bak şakasına yazmışmış, öyle şaka mı olur insan gelir bi özür diler ya Kerem biz sana azıcık eziyet çektirdik kan kusturduk ama kusura bakma der en azından adi şerefsiz hayır onu bunu geçtim ben âşık ola ola bu mala mı oldum amına koyayım şuna bak odun, kalas, kütük bu daha diyo ben ona aitmişim aynen kanka gel etmediğini bırakma sonra de sen bana aitsin"

Öğlen arası olduğu halde hâlâ sinirim geçmemişti. Arda Altayların yanından kalkıp yanıma oturdu. Ben sinirimi atamamışken sakinleşmem için koluma dokundu hafif hafif "Kerem biliyorum sinirlisin ama biraz sakin mi olsan böyle yaparak bir yere varamazsın" ona baktım onun sakin ama endişeli bir şekilde bakıyordu. İç çektim Arda her zamanki gibi haklıydı. Kendi kendime yıpratmam hiç bir haltı düzeltmezdi. Karşımda oturan İsmail'in bacağına kafamı koydum. Şuan üçünün ortasında uzanıyordum. Yavaş yavaş sakinleştiğimi gören Altay konuşmaya başladı "Kerem burada ki herkes senin haklı olduğunu biliyor. Bak biliyorum konuşmak istemediğini ama en azından bir dinlemeyi dene. Normalde bu olayı söylememe taraftarıydım ama bizim sınıftaki berat sana laf attı geçen. Cenk duyup Mauro'ya söyleyince Mauro İrfan'dan önce okul çıkışı çocuğa ağız burun daldı. Mert irfan'a fırsat verse o çocuk yoğun bakımlık bile olabilirdi şuan o derece sağlam girişti çocuğa. Tamam 'o bunları bunları yaptı' diyebilirsin haklısın ama hâlâ aynı kişi olsa o çocuğa karışmazdı, ellemezdi gülüp geçerdi belki de en azından onu affetmesen bile bi dinle ne dersin"

içli bi nefes verdim gözlerim kapalı dinlemiştim. Gözlerimi açıp semih'e baktım o genelde böyle durumlarda çoğu ihtimali ölçüp tartar ona göre hangisi daha mantıklı ve gerçekçiyse ona göre hareket ederdi. Kafasıyla Altay'ı onayladı. Bir şey demedim sonra bizimkiler yavaş yavaş açılıp konuşmaya başladılar öğleden sonraki derslere girmeden eve geldim ve yatağımla buluştum. Kafamı dinlemem ve herşeyi baştan sona düşüp ona göre hareket etmem lazımdı.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Burayı unutmuşuz bi tık kısa oldu gibi

Diğer bölüm Mauro'dann

İyi okumalar

Vote vermeyi ve kendinize cici bakmayı unutmayın 🤍🎀

Miniğim | Kerem x icardiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin